Laminaat en Parket Den HaagReviews

Beoordelingen voor Laminaat en Parket Den Haag

89 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heel blij met Laminaat & Parket Den Haag. We hebben er aanvankelijk alleen de vloer voor de woonkamer besteld, maar hebben later besloten er ook de vloer voor de 1e én 2e verdieping te halen. Super klantenservice, heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie producten voor n prima prijs. Ook toen er een kink in de kabel kwam vanwege problemen in de toelevering zaten ze er dicht op en voelde we ons weer zeer geholpen.

van Nic B.
Als je het niet erg vindt dat tijdens het hele proces bijzonder slecht gecommuniceerd wordt, dan moet je in zee gaan met Laminaat en Parket in Den Haag. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het ging anders dan was afgesproken: het laminaat, het egaliseren, het inmeten, de leggers, het afwerken, inkorten van deuren, het meer/minderwerk. De jongens doen echter hun best en er ligt nu een mooie vloer.

Beoordelingen voor Laminaat en Parket Den Haag

Geweldig!!
good
fijne service, zeer vriendelijk
Antwoord van Laminaat en Parket Den Haag
Goedemiddag, Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat onze service naar wens is! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
fantastisch geholpen
fantastisch
niks
2 x goede service; 1 x door Rick, 2e keer door Kai
Great service
Great service
heel goed geholpen door Kai. alles goed uitgelegd en snel legafspraak. ons laminaat keurig op tijd bezorgd en heel netjes door Jeroen gelegd. zeer te vrede
Antwoord van Laminaat en Parket Den Haag
Goedemorgen, Fijn om te horen dat alles naar wens verliep! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
prima service. helemaal top.
Antwoord van Laminaat en Parket Den Haag
Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van uw review, wij zijn blij om te horen dat u tevreden met ons bent! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
Door onze zoon die eerder positieve ervaringen had, getipt over Laminaaten Parket. In de winkel in Den Haag werden we zeer prettig geholpen. Goed advies en we voelden geen druk om meteen te beslissen. Bij 2e bezoek de vloer bij hen besteld. Alles werd keurig afgeleverd volgens afspraak. Vloer leggen viel erg mee, mede dankzij de goede tips van verkoper Kai. Echt een prettig bedrijf, een aanrader.
van Bas B.
Hele goede ervaring met Laminaat en Parket Den Haag. Van verkoop tot montage zijn we erg goed geholpen. Tijdens onze verbouwing last gehad van een vocht probleem. Laminaat en Parket heeft ons hierin heel goed geadviseerd en ons behoed voor het maken van verkeerde keuze's. Ze gaan voor het beste eindresultaat en dat hebben we gekregen. Toppers!! Bedankt!!
Fijn geholpen in de zaak. Toen we de vloer zelf gingen leggen, bleken de plinten toch niet te passen en paniek: 2 laminaat planken te kort voor een klein stukje! Gelukkig konden we de plinten terugbrengen en ruilen voor de plakstrippen. De verkoper wist ons ook gerust te stellen, dat ons probleem met het 'tekort' wel op te lossen was. Top service!
Alles is precies volgens afspraak gegaan. De levering, het inmeten en het leggen. De mannen, die kwamen leggen, waren supper beleefd. Bij problemen met het leggen werden verschillende oplossingen aangedragen en voorgelegd. Alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Antwoord van Laminaat en Parket Den Haag
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw ervaring, geniet van uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
Uiteraard hebben wij ook bij andere winkels gekeken maar bij Laminaat en Parket Den Haag werden we gewoon super goed en op een leuke manier geholpen. Daniel was heel erg attent, goed advies en tips, vriendelijk en professioneel. Kortom dus een hele fijne ervaring!
Wij zijn beide keren, vriendelijk en professioneel te woord gestaan. En ondanks dat het de 1e keer druk was werd er de tijd voor genomen. Wat we hadden wat vragen over levertijd en dergelijke.Uiteindelijk bij ons 2de bezoek hebben we een bestelling geplaatst.
Zeer kundige adviseur en verkoper van de houten vloeren (boven verdieping). Zijn naam is mij even ontschoten maar de reden dat wij bij hem een vloer hebben uitgezocht was: kennis va zaken, geduldig, professioneel en klantvriendelijk.
Je wordt altijd snel en fijn geholpen, goeie adviezen ook qua onderhoud en nazorg. Parket op woonetage ligt ruim 10 jaar en nog steeds top. Onlangs mooi laminaat gehaald. Betere prijzen dan bouwmarkt en service.