Laminaat en Parket Den HaagReviews

Beoordelingen voor Laminaat en Parket Den Haag

42 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Laminaat en Parket Den Haag

16 sep. 2022
super goed advies, meedenkend, vriendelijk én charmante hulp van Karin,
24 sep. 2022
deskundig
4 aug. 2022
dank jullie wel voor de goede services
4 aug. 2022
goede service de beste
22 dec. 2021
Heel blij met Laminaat & Parket Den Haag. We hebben er aanvankelijk alleen de vloer voor de woonkamer besteld, maar hebben later besloten er ook de vloer voor de 1e én 2e verdieping te halen. Super klantenservice, heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie producten voor n prima prijs. Ook toen er een kink in de kabel kwam vanwege problemen in de toelevering zaten ze er dicht op en voelde we ons weer zeer geholpen.
23 dec. 2021
Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van uw review, wij zijn blij om te horen dat u tevreden met ons bent! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
18 feb. 2022
Alles is precies volgens afspraak gegaan. De levering, het inmeten en het leggen. De mannen, die kwamen leggen, waren supper beleefd. Bij problemen met het leggen werden verschillende oplossingen aangedragen en voorgelegd. Alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd.
22 feb. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van uw ervaring, geniet van uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
13 jul. 2022
Wij zijn op een heel goede manier geholpen/geadviseerd. Ook toen ik terugkwam met een paar pakken die ik over had, buiten de tijd, werden deze netjes terug genomen en kreeg ik zonder problemen mijn geld terug.\ Laminaat en Parket is een aanrader.
3 mrt. 2022
Goede uitleg, perfecte service, sample meegekregen om thuis te kijken hoe het staat. Nemen de tijd voor je.... zoek niet verder als je een goede service wilt waar anderen wat van kunnen leren
4 mrt. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u ons aanraadt! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
11 mrt. 2022
heel goed geholpen door Kai. alles goed uitgelegd en snel legafspraak. ons laminaat keurig op tijd bezorgd en heel netjes door Jeroen gelegd. zeer te vrede
17 mrt. 2022
Goedemorgen, Fijn om te horen dat alles naar wens verliep! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
21 jul. 2022
Fantastisch advies en service. Oplossingsgericht en behulpzaam. Fijn ook dat teveel aangeschafte items kunnen worden geretourneerd.
26 mrt. 2022
prima service. helemaal top.
18 jan. 2022
Top geholpen in de winkel vriendelijke deskundige mensen . De bezorging was perfect toppers .
19 jan. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw review, wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
21 jan. 2022
Hele goede hulp gehad van Susanne! Zeer sociaal en geeft goed advies en denkt hardop mee
25 jan. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat Susanne u goed heeft geholpen! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
3 mrt. 2022
Top laminaat voor een goede prijs. Service is ook super, erg vriendelijke mensen
4 mrt. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
7 jan. 2022
Snelheid ,now how ,en aardige mensen en goeie prijs
19 jan. 2022
Goedemorgen, Fijn om te zien dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
11 feb. 2022
Prettig en vriendelijk personeel. Mooi uitgevoerd
23 apr. 2022
2 x goede service; 1 x door Rick, 2e keer door Kai
15 jan. 2022
Altijd top service en nu in een mooie nieuwe zaak!
19 jan. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van uw beoordeling, goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
27 jan. 2022
Heel fijn en prettig geholpen door Rick!
28 jan. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat Rick u goed heeft geholpen! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl
Zeer klantvriendelijk en meedenkend
4 mrt. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw review en uw complimenten! Met vriendelijke groet, LaminaatenParket.nl