MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

Beschrijving
Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!
soShiny VoF
Hyperonenweg 6E
3542AG  Utrecht

Jeroen den Haan

Beoordelingen voor MamaKado

4.62 / 5.00

346 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 2.094 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over MamaKado

Mooie overzichtelijke website, originele producten, goede prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende en klantvriendelijke service Zo zouden er veel meer moeten zijn

Niets aan toe te voegen

Bedel was erg klein

Snelle levering mooi sieraad en ook nog kado verpakking mee geleverd . Top

Tevreden

1 week geleden
Snelle levering en voldoet aan de verwachting

2 weken geleden
I had a custom made pendant. It was exactly as I requested and delivered much faster than iexpected (3 business days). Definitely "een aanrader"

Goed.

2 weken geleden
Snelle levering, mooi product, ga er mijn dochter blij mee maken met Sinterklaas.

3 weken geleden
snel goed verpakt wat evt beter mag is het de weergave van de afm. van het product. het stond in kleine letters erbij dat mag misschien in grotere letters, van wege de reacties die erbij stonden : niet iedereen was positief over de afm van het product want als je het snel leest valt het niet op dat het erbij staat dat het best een kleine sieraad is. dat was mij toevallig gelukkig wel opgevallen

Antwoord van MamaKado
3 weken geleden
Zo lastig ook, ik krijg ook wel weer eens klanten die het een te gróót ding vinden. Uiteindelijk is de hoogte net zo hoog als een 2 euro, en dat is toch ook best weer flink (persoonlijk). Omdat iedereen andere verwachtingen heeft over wat groot of klein is, beperken we ons tot het erbij zetten van de afmetingen, plus een foto van een dame die hem om heeft. :) Gelukkig wist jij het wel precies!
4 weken geleden
Niet zo goed

Antwoord van MamaKado
3 weken geleden
Hoi! Wat jammer dat je de reactie "niet zo goed" geeft. Ik kan uit je reactie niet zo goed zien wat je gekocht hebt, en wat je er niet zo goed aan vindt. Als je me dat nog even per email of telefoon wilt laten weten, kunnen we er misschien wat aan doen voor je, om je wel blij te maken. Groetjes, Lidia
4 weken geleden
Netjes verzorgd.

Een dierbare herinnering vereeuwigd in een sieraad. Mooi gedaan

PRIMA

Snelle levering en product zoals omschreven

Super mooi geworden. Zeker de moeite waard

Snelle verzending en een mooi product naar wens ontvangen. 5 welverdiende sterren

Het cadeau was keurig op tijd geleverd

Super service en mooie producten

veilige levering, goed product,uitstekende service