Certificaat voor MamaKado

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 729 Trusted Shops beoordelingen sinds 30-09-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 729 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Wat leuk dat je je interesseert in de ervaringen van onze klanten! Ben je overtuigd? Gebruik dan vooral deze kortingscode voor 5% korting...
5% korting op je hele winkelmandje
05TRUST
Aanbod geldig tot 26.05.2018

Klantbeoordelingen

Geweldige site Mooie producten, meerdere mensen blij gemaakt en mijzelf ook natuurlijk
5.00

Snelle levering en dochter was er erg blij mee.
5.00

Ik had gebeld omdat ik iets wilde weten over het graveren en werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg duidelijke uitleg op mijn vraag. Ben erg blij met m'n bedel
4.67

Ik vond het product tegenvallen. Naam niet mooi gegraveerd. Het zag er niet zo uit als op internet Helaas
1.67
Matig

Hele vlotte afwerking van de bestelling, keurig verpakt,prachtig sieraad.
5.00

Geweldige service en snelle levering
4.67

Goede en aardige klantenservice, bestelling werd heel snel gemaakt, snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden over kijk bestelling. Erg fijne webwinkel, ga er zeker nog iets bestellen.
5.00

Ketting en steentjes zijn in werkelijkheid kleiner/ dunner dan op de site lijkt.
3.67

Prima en snel geleverd, goed product
5.00

Prachtige hanger. Mooi verzorgd. Goed verzonden.
4.00

Armbandjes mooi op tijd ontvangen. (voor de 1e verjaardag van m'n dochter) Bericht tijdens bestellen dat t niet voor moederdag geleverd kon worden, was ook niet nodig, maar wel attent dat ze t melden. Armbandjes waren netjes verpakt en er zat een mooi zakje en doosje bij dat je zelf in elkaar kan zetten als kado verpakking. Super handig, dan past t geheel tenminste door de brievenbus.
4.67

had de ketting wat grpter verwacht. nu zijn de namen bijna niet te lezen
3.00
Redelijk

Nadat mijn armband kapot was gegaan super service gehad en super snel weer gerepareerd.
5.00

Prima site en goed geregeld.
4.33

Leuke site voor een persoonlijk cadeau.
Wijn beoordelen het met een cijfer 8
5.00

Gewoon zoals het hoort , product (ketting) besteld en binnengekregen zoals gezegd, niks meer , niks minder
4.33

Alles netjes geleverd. Cadeau goed verpakt.
5.00

Erg mooie armband, snelle levering

En mooi kwaliteit
Me moeder is er blij mee
5.00

Valt kleiner uit dan verwacht

Top

4.00

Super mooi kettinkje. Goed verpakt en snelle levering
5.00

Klantenservice is super. Er was iets misgelopen met de bestelling, maar ze hebben dit zelf tijdig opgemerkt en oplossingen aangeboden. Alles zeer correct en snel afgehandeld via mail.
5.00

Zeer fraai en mooi stukje sieraad. Netjes ontvangen en goed verpakt. Mooi gegraveerd en ontzettend blij mee. Kortom zeker aan te raden

Top service
5.00

Kan niets anders zeggen dan dat het helemaal prima is Zowel levering,het product en hiermee dus ook de service. De persoonlijke boodschap die men erbij kan voegen maakt het een nog specialer cadeau

4.00

Hoi. Ik ben zeer te spreken over de service. Ik bestelde een hanger met een ketting en ze zijn in de werkplaats gaan kijken of de ketting door het oog van de hanger kon, wat dus niet ging. Ze hebben mij een email gestuurd maar bij geen reactie van mijn kant ook nog gebeld.
5.00

Het sieraad is mooi, toch wat aan de magere kant.
Leuk dat er verpakking bij zit, maar jammer van de reclame erop.
4.67

Bestelling ging vlot,drie dagen daarna alles ontvangen,heel mooie hanger,ben er zeer tevreden mee.een 8/10
4.00

Snelle levering, mooie kwaliteit, blije mama
5.00

Netjes op tijd binnen. Betaling verliep gladjes en service ook prima. Leuk de extra cadeauverpakking die werd meegeleverd.
5.00

Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn bestelling op 11/05/2017 verzonden is, We zijn nu 20/05/2017 en nogaltijd niets ontvangen. Ze hadden mij beloofd dat ik het op 16 of 17/05/2017 zou ontvangen en niets. Ik had het graag voor moederdag gekregen en we zijn nu een week verder en niets. Echt een teleurstelling.
1.00
Slecht

MamaKado antwoordt: 22-05-2017
Dank je voor je beoordeling Heb je je zending inmiddels wel ontvangen? Naar België duurt het vaak iets langer, maar in jouw geval is je bestelling wel heel lang onderweg. Nog niets gehad? Neem even contact op, dan gaan we je bestelling opnieuw maken en verzenden.

Nvt

Heel tevreden over
5.00

Uitstekende service en snelle levering ruim binnen beloofde tijd.
5.00

Mooi op tijd afgeleverd en netjes verpakt.

Was prima
3.00
Redelijk

Alles naar volle tevredenheid

MamaKado klantbeoordeling

MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

MamaKado werd op 10-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!

Hyperonenweg 6E

Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jeroen den Haan
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met MamaKado.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen