MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

Beschrijving
Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!
soShiny VoF
Hyperonenweg 6E
3542AGUtrecht
Jeroen den Haan

Beoordelingen voor MamaKado

4.66 / 5.00

291 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MamaKado

Alles fantastisch

1 week geleden
Alles is goed levering , product,service alleen het kettinkje is erg dun Had graag een steviger kettinkje gezien ,of een betere toelichting hiervan

1 week geleden
Snelle levering. Kaartje met geschreven tekst bovenop leggen zou handiger zijn voor degene die het ontvangt. Product is zoals omschreven

2 weken geleden
Prima sieraden en snel geleverd.

2 weken geleden
Ik heb totaal geen problemen gehad met bestellen en geleverd krijgen, zat in een mooi doosje en was leuk ingepakt. Alleen de prijsverhouding tot het hangertje wat ik besteld had viel een beetje tegen. Hij was echt veeeel kleiner als dat er gesuggereerd was.

1e keer goede ervaring.

3 weken geleden
Twee keer gehad dat de medaillon verkleurde, wel weer op te poetsen, maar in eerste instantie schrikken.

Mooi juweeltje prima service

Super

Snelle bezorging

3 weken geleden
Alles zag er heel goed uit. wel vind ik zelf dat de ketting beetje te dun is.. die er bij aan geraden werd. cijfer 8

3 weken geleden
Blij met mijn nieuwe gouden bedel

3 weken geleden
De levering had misschien iets sneller gekund, maar ik snap wel dat dit een hele drukke periode is. Verder prima tevreden.

3 weken geleden
dit is voor de eerste dat ik bij jullie heb besteld maar het was erg netjes gedaan en ook snel binnen echt top

Top

Het sierraad ziet er mooi uit... en snelle levering...

Op een zilveren staafje besteld met de namen van de tweeling nu de naam van het derde kindje laten graveren na overleg met mamakado. Mooi resultaat.

3 weken geleden
Het sieraad is erg licht en klein. Op het plaatje komt het zwaarder over. Teleurstelling.

Antwoord van MamaKado
3 weken geleden
Hi Yvonne, Wat jammer dat je hem niet mooi vind, maar dat kan natuurlijk via internet. Gelukkig is het geen gegraveerd sieraad, en mag je hem gewoon terugsturen en je geld terugkrijgen. Neem maar even contact op met ons Vriendelijke groet, Lidia, Mamakado
3 weken geleden
Zoals altijd weer een top sieraad