Certificaat voor MamaKado

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 1.032 Trusted Shops beoordelingen sinds 30-09-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.032 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Wat leuk dat je je interesseert in de ervaringen van onze klanten! Ben je overtuigd? Gebruik dan vooral deze kortingscode voor 5% korting...
5% korting op je hele winkelmandje
05TRUST
Aanbod geldig tot 26.05.2018

Klantbeoordelingen

De ring is heel mooi geworden. De namen van onze 4 kleinkinderen staan er prachtig op. Ik ben er heel blij mee en iedereen vindt het een mooi kado.
5.00

Top kado super geleverd met geschenkverpakking los bij geleverd.

Perfect, zoals altijd
5.00

Het is een mooi sieraad. Snelle levering.
Ben er erg blij mee

Tevreden. 10

goede, snelle service TOP
5.00

De producten zijn goed van kwaliteit en bij vragen worden we altijd goed geholpen
4.00

Supper service en snelle levering.

Prima geregeld@
5.00

helemaal super mensen love you xx
5.00

Ronduit belachelijke service. Ook word je per mail niet netjes te woord gestaan.
2.00
Matig

MamaKado antwoordt: 24-09-2017
Dank je voor je beoordeling. De hanger die je bestelde hebben we heel duidelijk gefotografeerd op de website staan, en zo is hij ook exact geleverd (te zien aan de foto die jij ons stuurde per email achteraf). Het probleem ligt echter niet bij de hanger, maar dat jij een compleet andere hanger wilde, een kopie van een hanger die niet van ons is, zonder dit vooraf te communiceren met ons.

Tip top
4.00

zo fijn om: goed contact, telefonisch zowel met mail
product is prachtig zeer goed bedrijf
5.00

Prima, producten zijn zoals getoond en snelle aflevering. Zo hoort het
4.67

Heel lang moeten wachten op levering. De bestelling veel kleiner als verwacht. De afbeelding een misleiding.
2.33
Matig

MamaKado antwoordt: 20-09-2017
Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat het zo lang duurde en dat je ontevreden bent over het sieraad Het product in kwestie hebben we juist op verschillende manieren gefotografeerd, om zo duidelijk mogelijk te maken hoe het eruit ziet. We merken helaas dat verzending naar Belgie soms heel lang duurt, we gaan bedenken wat we daaraan kunnen doen.

Snelle en goede levering. Ik had alleen het hangertje van de ketting groter verwacht.

Super Leuke armband Mooi cadeau voor oma
5.00

Mooie kwaliteit en snelle levering erg blij mee
5.00

Snelle service mooie hanger. alleen lijkt de hanger kleiner dan op de site dat is wel jammer dat er geen afmetingen van de hanger bij staan
3.67

Mooie artikelen en nette tijdige levering.
5.00

Prima levering. Mooi kettinkje.

Alles was prima
5.00

Top service, zeer snelle levering
4.33

De bestelling duurde iets langer dan verwacht.. werd wel goed op de hoogte gehouden over proces
3.67

Mooi cadeau voor mijn dochter die mama is geworden van haar 2' kindje.
Super snel ontvangen
Netjes en stevig verpakt
5.00

Enig minpunten is dat het kettinkje in een knullig doosje zit. Een echt sieradendoosje zou het geheel nog meer af maken.

Leuk om te geven
4.67

Snel geleverd en duidelijk en goed leesbare letters.
5.00

Tijdens de bestelling werd ik meteen netjes geïnformeerd dat de ketting pas 5 sept leverbaar was en op 6 sept was de ketting binnen . Het is een prachtige ketting die zeer mooi is .
5.00

Mooie ketting geworden. Netjes gegraveerden en ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
5.00

Goed verzorgt en snelle levering toppie

Prijs , kwaliteitverhouding goed,
4.33

Goede service, duidelike website en levering conform afspraak.

Uitstekend, fijne persoonlijke benadering

Zeer mooi medaillon
5.00

Het bestelde item keurig verpakt en op tijd ontvangen. Geweldig
5.00

Gewoon alles prima. Word goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en heel leuk verpakt. Dik tevreden.

Hele goeie ervaring
4.67

De ketting is super mooi. Mijn zwangere dochter is er ontzettend blij mee. Snelle levering.

Super

MamaKado klantbeoordeling

MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

MamaKado werd op 10-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!

Hyperonenweg 6E

Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jeroen den Haan
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met MamaKado.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen