Certificaat voor MamaKado

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 860 Trusted Shops beoordelingen sinds 30-09-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 860 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Wat leuk dat je je interesseert in de ervaringen van onze klanten! Ben je overtuigd? Gebruik dan vooral deze kortingscode voor 5% korting...
5% korting op je hele winkelmandje
05TRUST
Aanbod geldig tot 26.05.2018

Klantbeoordelingen

Zeer goed

Snelle levering ..
Mooi product ...
Alleen bij mijn laatste bericht ..geen bericht terug ontvangen ...
Verder erg fijn geholpen ..
5.00

het is een snelle manier van online bestellen en je kunt haast zeggen, online snel binnen
we hadden het na de bestelling in 1 dag in de brievenbus

wat wil je nog meer

wij zeggen uitstekend

Geheel naar wens.

Snel en netjes geleverd
4.33

Snel, keurig en met onverwacht leuke extra's voor thuisverpakking als cadeau. Sterke aanrader

Slecht kwalitijd 2 dagen door mijn vrouw gedragen en nu al 3 steentjes weg
2.33
Matig

Erg blij met mijn ketting ... goed service en uitstekende kwaliteit. Ik ben er blij mee .
4.67

Goede en snelle service, prachtige oma/moeder/kleindochter armband met geboortestenen besteld. Via email op de hoogte gehouden over de levering. TOP

Snelle correcte levering

5.00

Het ziet er echt uit zoals we het verwacht hadden
En snelle service/levering.
5.00

Snelle levering, bijna laagste prijs
4.00

Was snel binnen. Supermooie bedel. De namen van mn 2 kinderen zijn er netjes in gegraveerd. Ik ben er erg blij mee
5.00

Ik ben zeer tevreden over alles. Mooi artikel ontvangen binnen korte tijd. De klantenservice is helemaal top

Top service

geen
4.00

Prachtig speciaal sieraad, mooie kwaliteit

Mooi product, prima levering

Goed verzorgt ,ben heel tevreden

Top
4.67

Mooie producten wij zijn er erg blij mee

Heel mooi. Heel mooi verzorgd. Gewoon prachtig

Goede en snelle levering
5.00

Beautiful, well-made baby bracelet, rush delivery at no extra cost in time for my granddaughters 1st birthday.
Didn't like the self-fold cardboard presentation box that came with it, looked too cheap but there again it fitted through the letterbox so no delivery delay.
So room for improvement but otherwise very happy, thank you
5.00

Het wordt altijd correct uitgevoerd.
5.00

duurde wel even voor dat hij verzend was, maar wel beeld schoon.
4.33

Mijn vraag via mailcontact werd zeer correct toegelicht.

Zeer tevreden

Bedankt Ik geef een 8

Geen commentaar
4.00

super snelle levering en mooi kado

goed gegaan
5.00

Ik had aangegeven dat ik het heel graag wat eerder kreeg. Dat was niet mogelijk. Hier had ik meer flexibiliteit in verwacht gezien 1 week levertijd. Echter, produkt was fantastisch verpakt en van goede kwaliteit
3.67

Kwaliteit valt tegen. Rijgsnoer nota bene in het midden bij de letters van armbandje gebroken. Er wordt niet echt een redelijke oplossing geboden. 7,50 en verzendkosten (heen en weer) voor reparatie van iets wat rigenlijk niet kapot hoort te gaan bij normaal gebruik.
2.33
Matig

MamaKado antwoordt: 12-07-2017
Hi Rob, Wat vervelend dat de armband brak. Helaas hoort het wel echt bij dit soort geregen sieraden dat de draad slijt, en dat deze sieraden eens per jaar nagekeken worden op slijtage, net als bij een handgeknoopt parelsnoer. Hopelijk wil je hem alsnog laten maken, zodat je vrouw weer twee jaar kan genieten van haar armband.

Voor de aangegeven datum geleverd, goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Een afbeelding van het exact samengestelde product zou nog een mooie toevoeging zijn.
4.67

Snelle levering en het product heeft top kwaliteit

Prachtige ketting , snelle service
5.00

Alles perfect verlopen Geschenkje voor dochter die er superblij mee was

Helemaal geweldig

MamaKado klantbeoordeling

MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

MamaKado werd op 10-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!

Hyperonenweg 6E

Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jeroen den Haan
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met MamaKado.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen