Certificaat voor MamaKado

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.110 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.189 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Wat leuk dat je je interesseert in de ervaringen van onze klanten! Ben je overtuigd? Gebruik dan vooral deze kortingscode voor 5% korting...
5% korting op je hele winkelmandje
05TRUST
Aanbod geldig tot 26.05.2018

Klantbeoordelingen

Klantenservice is geweldig Armbandje was kapot gegaan, en er werd redelijk snel en goed op mijn mail gereageerd. Armbandje is goed hersteld en ik kan er weer volop van genieten
4.67

Snelle levering en goede service
5.00

Mooie materialen, helemaal naar verwachting

Top
5.00

Snelle levering van de bestelling en de babybel ketting is echt prachtig. Onze dochter was blij met dit prachtige kado

5.00

Een heel mooi cadeau voor een lieve moeder
5.00

Bedankt voor de prachtige hanger met vingerafdruk
5.00

Vlot e-mail contact en snelle levering. Het product ziet er prachtig uit. Hij is wel in de werkelijkheid kleiner dan dat je zou verwachten

Snel geleverd. Veel zorg aan besteed. Draagt uitstekend. Super blij mee

Heel snel en professioneel

Goede persoonlijke service

snelle levering
4.00

Super goede service en prachtige spullen
5.00

Producten zijn zoals verwacht. Geen klachten. Dus geen ervaring met klachten en vervolg gebruik van de service. Snelle levering. Mooi verpakt. Zeer tevreden met de producten.

Super
5.00

uitstekend . i.v.b. een drukke tijd tijdens sinterklaas was het netjes op tijd..
5.00

ALLES IS NETJES EN OPTIJD VERZONDEN EN ER ZAT OOK NOG EEN HEEL MOOI GEDICHTJE BIJ TOP
5.00

Geweldig. snel geleverd, duidelijke communicatie, mooi sieraad Super
5.00

Prima verzorgd en vriendelijk geholpen
4.33

Levering was niet supersnel, maar wel netjes en leuk ingepakt Ben erg blij met de bal.
4.00

Twee werkdagen werden er vier. Maar dat maakt het product niet minder mooi. Krijg veel leuke reacties. Super blij mee

Prima levering,
3.67

mooi

Heel mooi.
5.00

snelle levering. product wijkt niet af van afbeelding.goede service word door mail goed op de hoogte gehouden. als ik weer wat nodig heb zeer zeker via mamakado
5.00

Iemand ontzettend blij gemaakt met dit persoonlijke cadeau
4.33

Bestelling kwam vlot binnen Goed geregeld
4.00

Goede kwaliteit en prijs verhouding
4.33

Top service en mooi kado
5.00

Prachtige ring ontvangen was het wachten waard
4.00

Duidelijke communicatie, juiste levering, juiste product.

Mooie ketting

Top Bedankt namens mijn zus
5.00

Zo tevreden over Mamakado en het contact met Lidia Het was prettig dat zij meedacht over mijn bestelling, maakt een heel betrokken indruk. Bestelling ook helemaal goed, zeer tevreden Overigens eerder ook al, vandaar dat ik mijn hanger weer via Mamakado heb gekocht.

Perfekte Service

15 sterren moet ik nog meer zeggen
5.00

Snelle levering, product was perfect, in eerste instantie werden verkeerde producten geleverd, na contact te hebben opgenomen heeft men dit keurig opgelost.
5.00

Snelle levering en goed contact via de mail.
Het armbandjes is mooi en fijntjes, net als op de foto. Ben er heel blij mee.
5.00

De bestelling was keurig verpakt en snel verzonden.

MamaKado klantbeoordeling

MamaKado

Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

MamaKado werd op 10-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!

Hyperonenweg 6E

Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jeroen den Haan
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met MamaKado.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen