MamaKadoBeoordelingen

Overtuigd? Gebruik de knop hieronder om direct naar MamaKado te gaan en te winkelen.
Shop nu!

MamaKado - Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!
soShiny VoF
Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Jeroen den Haan

Beoordelingen voor MamaKado

4.69/5.00

191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MamaKado

Snelle levering. Kaartje met geschreven tekst bovenop leggen zou handiger zijn voor degene die het ontvangt. Product is zoals omschreven
Prima sieraden en snel geleverd.
Ik heb totaal geen problemen gehad met bestellen en geleverd krijgen, zat in een mooi doosje en was leuk ingepakt. Alleen de prijsverhouding tot het hangertje wat ik besteld had viel een beetje tegen. Hij was echt veeeel kleiner als dat er gesuggereerd was.
1e keer goede ervaring.
Twee keer gehad dat de medaillon verkleurde, wel weer op te poetsen, maar in eerste instantie schrikken.
Mooi juweeltje prima service
Super
Snelle bezorging
Alles zag er heel goed uit. wel vind ik zelf dat de ketting beetje te dun is.. die er bij aan geraden werd. cijfer 8
Blij met mijn nieuwe gouden bedel
De levering had misschien iets sneller gekund, maar ik snap wel dat dit een hele drukke periode is. Verder prima tevreden.
dit is voor de eerste dat ik bij jullie heb besteld maar het was erg netjes gedaan en ook snel binnen echt top
Top
Het sierraad ziet er mooi uit... en snelle levering...
Op een zilveren staafje besteld met de namen van de tweeling nu de naam van het derde kindje laten graveren na overleg met mamakado. Mooi resultaat.
Het sieraad is erg licht en klein. Op het plaatje komt het zwaarder over. Teleurstelling.
 Antwoord van MamaKado
Hi Yvonne, Wat jammer dat je hem niet mooi vind, maar dat kan natuurlijk via internet. Gelukkig is het geen gegraveerd sieraad, en mag je hem gewoon terugsturen en je geld terugkrijgen. Neem maar even contact op met ons Vriendelijke groet, Lidia, Mamakado
Zoals altijd weer een top sieraad
het product is prachtig en precies zoals de foto's klein minpuntje is de sluiting die zal namelijk gesoldeerd moeten worden uiteindelijk en is niet heel praktisch. handiger dat je ook echt goede sluiting had wat lengte betreft wat meerdere rondjes.
Prachtige hanger. Goede kwaliteit