MamaKadoBeoordelingen

Overtuigd? Gebruik de knop hieronder om direct naar MamaKado te gaan en te winkelen.
Shop nu!

MamaKado - Gegraveerde sieraden voor (bijna-)moeders en oma's

Op MamaKado vind je gepersonaliseerde sieraden voor bijna-moeders, moeders en grootmoeders. Met gravering of geboortestenen, maar altijd ultiem persoonlijk. Altijd-goed-cadeaus dus!
soShiny VoF
Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Jeroen den Haan

Beoordelingen voor MamaKado

4.68/5.00

196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MamaKado

Prachtige hanger echt magnifiek , Helaas was t kettingkje bij aankomst kapot. Ik moest er een foto van maken, maar ik had al een ni e uwe gehaald. Het was n cadeau, kon er niet mee wachten
Er zat helaas geen beschrijving bij van het hangertje bescherm engel.
Mooi sierraad alleen de verpakking die bij geleverd werd valt een beetje tegen
Het was niet du i gelijk wanneer het pakketje geleverd zou worden, doordat er geen track en tracé was om het te volgen.
Inderdaad, de levering is aangekomen, enkel dat het langer duurde dan verwacht.
De rondjes met de letters zijn erg klein. De letter D zit mooi in het midden, de letter V zit veel te ver naar links. Lelijk. Gelukkig maar dat ik de bijbehorende ketting niet heb aangeschaft, die moet helemaal klein zijn.
Niet zo goed
 Antwoord van MamaKado
Hoi! Wat jammer dat je de reactie "niet zo goed" geeft. Ik kan uit je reactie niet zo goed zien wat je gekocht hebt, en wat je er niet zo goed aan vindt. Als je me dat nog even per email of telefoon wilt laten weten, kunnen we er misschien wat aan doen voor je, om je wel blij te maken. Groetjes, Lidia
Er zit een te grote oog aan de kleine hanger, en het oog is van een ander kleur goud als de hanger