Paardensupplementen.nl- Logo - Beoordelingen

Paardensupplementen.nl

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2019
Paardensupplementen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 sep 2023
Producten zijn uitstekend. Prijs-kwaliteit is heel goed. Vakkundig bedrijf en de medewerkers/personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Dit bedrijf en zijn producten zijn zeker aangeraden! Ik ben vanaf nu vaste klant.
VD
Vera d.
Meedhuizen

Ik heb niks geleverd gekregen. Moet nu formulieren van post nl in gaan vullen. Was een dure poeder die ik al 2wkn geleden nodig had. Baal er echt vreselijk van.
PB
Patricia B.
Assendelft

Beoordelingen voor Paardensupplementen.nl

10 mrt 2024
Op de site is alles zeer duidelijk uitgelegd hoe de kruiden werken, hoe te doseren en hoe lang je het kunt gebruiken.

black balance

De black balance helpt heel goed bij mijn paard tegen teveel mestvocht
Fijn en gemakkelijk contact te maken en zeer goed advies ..
3 mrt 2024
Snel antwoord op mijn vraag. Persoonlijk advies. Snelle levering.
31 dec 2023

Pakketje was de volgende dag al binnen
Super service. Hele goeie producten.
23 dec 2023
Het was snel geleverd en het product werkt goed.
betrokken en goede adviezen
Meedhuizen
27 sep 2023
30 apr 2023

Super service en kwaliteit

Super snel gereageerd, echt meegedacht en een passend advies❤️. Na 2 dagen op de Tendi Protec al een enorme vooruitgang bij mijn ruin. Super blij met de service nog blijer met de kwaliteit van de supplementen.
PW
20 sep 2023

Persoonlijk advies

Op afspraak een persoonlijk telefonisch advies gebasseerd op mijn ingeleverd informatie. Heel prettig en informatief!!! Ieder paard en situatie is immers anders.
31 aug 2023
Super snelle en nette levering. Verpakking ziet er goed uit. Nu afwachten of het doet wat er wordt gezegd. Contact gehad voor advies en dit was snel en prettig.

Zeer tevreden We zijn erg tevreden over de service en…

We zijn erg tevreden over de service van Balaiko en het hondenvoer dat wij al een aantal jaren aan onze 2 honden voeren.
Antwoord van Paardensupplementen.nl
Wat een leuke foto's van jullie hond. Maakt ons altijd weer blij om te zien waar we het voor doen.
2 jul 2023
Altijd netjes Bezorgd en tevens compliment dat jullie mij mailen als mijn favoriete aankoop in de aanbieding is!