Paardensupplementen.nl- Logo - Beoordelingen

Paardensupplementen.nl

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2019
Paardensupplementen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 sep 2023
Producten zijn uitstekend. Prijs-kwaliteit is heel goed. Vakkundig bedrijf en de medewerkers/personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Dit bedrijf en zijn producten zijn zeker aangeraden! Ik ben vanaf nu vaste klant.
VD
Vera d.
Meedhuizen

Ik heb niks geleverd gekregen. Moet nu formulieren van post nl in gaan vullen. Was een dure poeder die ik al 2wkn geleden nodig had. Baal er echt vreselijk van.
PB
Patricia B.
Assendelft

Beoordelingen voor Paardensupplementen.nl

PB
Patricia B.
Assendelft
Antwoord van Paardensupplementen.nl
Goedemorgen Patricia, ik was benieuwd hoe het nu met de pezen van je paard gaat en of de Tendi Protec goed is bevallen die we op 18 juli direct hebben toegestuurd, nadat de bezorger het eerste pakket niet bezorgd bleek te hebben.