Paardensupplementen.nlBeoordelingen

Paardensupplementen.nl- Logo - Beoordelingen
Paardensupplementen.nl- Logo - Beoordelingen

Paardensupplementen.nl - Specialist in advies en supplementen voor paarden

Paardensupplementen heeft een specifiek assortiment ter ondersteuning van de gezondheid en prestaties van paarden dat onderscheidend is door de sterke onderbouwing. Het team achter Paardensupplementen kent de producten door en door en heeft rechtstreeks contact met de producenten. Persoonlijk contact met de klant centraal. Daarnaast hechten Suzan en Ralph, de eigenaren van het bedrijf veel waarde aan het contact met jou als klant. Voor het optimale resultaat is het belangrijk dat er eerst een goede probleemanalyse van het paard is. Dit altijd in samenspraak met jou omdat jij je paard het beste kent. Alleen de beste producten die voldoen aan de vastgestelde selectiecriteria worden opgenomen in het assortiment. De werking moet zijn bewezen en (wetenschappelijk) onderbouwd. Van de producten moet duidelijk zijn of ze wel/niet dopingvrij zijn. De ingrediënten in de producten moeten voldoende sterk zijn of effectief te werken. Voordat producten worden aangeboden aan de consument worden de resultaten door het team gemeten door pilots uit te zetten. Alleen bovengemiddeld presterende producten worden toegelaten. De supplementen moeten altijd bijdragen aan de gezondheid en prestatie van jouw paard. Paardensupplementen werkt samen met Alltech, Paskacheval, Equinox Yarrowia en Equiplanet bedrijven die zich met samen ruim 100 jaar ervaring ruimschoots bewezen hebben op de wereldmarkt qua diergezondheid. Daarnaast heeft de shop een eigen productlijn.
Balaiko V.O.F.

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Paardensupplementen.nl

Goede producten en snelle levering
Contact, advies en levering super! Helaas hebben we het goede product tegen de natte mest nog niet gevonden voor mijn paard
Goede en snelle levering. Goede service
Prima service!
Wat een geweldige service! En top advies. Merk al duidelijk verschil!
Altijd goede en eerlijke informatie, ook als een product van hen niet geschikt is. Keurige levering tot op de plaats waar je de producten wenst, ook als je niet thuis bent en altijd een vriendelijke klantgerichte service.
Ik gebruik de producten al een aantal jaren met heel tevredenheid. Mijn paarden zien er gezond uit en lopen fijn.. erg blij
Vriendelijke, gedetailleerde & snelle service
Op de site werd al netjes aangegeven dat er een levertijd van een paar dagen was, kreeg heel lief een klein flesje vliegenspray meegestuurd, wat ook nog eens erg goed spul blijkt te zijn, top service, ga er zeker vaker bestellen!
Over alles tevreden, behalve het anti-vliegensvlug. Helpt helaas niets bij mijn schimmel.
Weet nog niet wat het product doet, maar de service was super .
Super snel . Klantvriendelijk en top producten
Ik ben zeer te vrede, wij merken bij ons paard echt verschil of we de supplementen geven of niet. Vliegenspray is ook top alleen wel een heel klein flesje.
snelle levering
Toppers zijn het met verstand van zaken
Top
Top producten en goede uitleg erover. Als je een vraag hebt, krijg je goed advies
Sinds lange tijd krijgt mijn hond voer via Paardensupplementen van Suzan en Ralph. Jaja, ze verkopen dus ook hondenvoer. Goed voer waar alles in zit wat je hond nodig heeft. De bezorging is altijd vlot, vriendelijk, op tijd én persoonlijk. En indien nodig kun je altijd mailen om raad. Need I say more?
Altijd oke
Word altijd goed geholpen , bestel al een paar jaar, word snel geleverd en heb je vragen krijg je dezelfde dag antwoord 10 sterren