bodylab.nl

751 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.635 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Customer service has not helped me locate my order

I have ordered twice in the past 2 weeks from bodylab, the first shipment ( order number) 2800272509 wasn't delivered due to DHL, not the fault of Bodylab. The second order (order number 2800273738) the tracking status has not changed since day one, I emailed bodylab customer service with my concerns and have received no help in contacting DHL to find out the status of the shipment. This is really bad customer service.
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht. Verzeihung für die längere Wartezeit und verspätete Lieferung. Die DHL hatte leider massive Probleme, welche die pünktliche Auslieferung nicht mehr gewährleisten konnte. Vielen Dank!
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26 dec 2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...

Chemische sauzen..

Ik vond de witte chocolade saus en carmelsaus zero sugar echt niet te doen.. Heel chemisch.. Ik heb wel betaald ervoor omdat het dus al open was, maar ik werd er echt misselijk van en dat heb ik niet snel. Jammer!! Verder over Bodylab niks op aan te merken want dit was mijn eerste bestelling, en wellicht gewoon een verkeerde keuze gemaakt..
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de onaangename ervaring met de witte chocoladesaus en de karamelsaus zonder suiker. Het spijt me dat ze als chemisch werden ervaren en dat je er zelfs misselijk van werd, wat niet snel gebeurt. Het feit dat je ervoor hebt betaald omdat het al geopend was, maakt het extra vervelend. Ik waardeer je feedback en betreur het dat je eerste bestelling bij Bodylab niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen kijken naar manieren om onze producten te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, sta ik tot je beschikking.
20 jan 2024
Verzending duurt veel te lang. Zeker als er concurrentie is die de volgende dag levert. Verpakkingen gaan heel moeilijk open. Dus ben niet echt tevreden.
Antwoord van bodylab.nl
Beste Klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de langere verzendtijd en de moeilijkheden bij het openen van de verpakkingen. We werken eraan onze service te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
18 jan 2024
toujours pas reçu mon colis alors que la commande a eu lieu le 5 janvier!!!
Antwoord van bodylab.nl
Cher client, chère cliente, Nous tenons à présenter nos excuses sincères pour la période d'attente que vous avez subie sans recevoir votre colis. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, surtout lorsque vous attendez avec impatience votre commande. Après avoir vérifié le suivi de l'expédition, nous constatons que le colis est déjà arrivé selon les enregistrements. Nous regrettons cependant qu'il y ait eu des retards, et nous tenons à vous assurer que nous faisons tout en notre pouvoir pour résoudre la situation. Nous prendrons immédiatement des mesures supplémentaires pour nous assurer que votre colis vous parvienne le plus rapidement possible. Si vous avez d'autres questions ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés, et nous vous remercions de votre compréhension.

Bestelling geplaat op 6-01-2024 nog steeds niks vernomen!

Bestelling geplaat op 6-01-2024
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Helaas heeft DHL afgelopen week enkele grote problemen gehad met de levering. Hierdoor kon een tijdige bezorging helaas niet worden gegarandeerd. Volgens de track-and-trace informatie ontvangt u vandaag uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw producten en danken u hartelijk voor uw begrip.
22 mei 2023
tot nu toe bevalt het prima, bestellen en verzenden goed gegaan .. over de producten kan ik nog niet veel zeggen (heb ze pas)... zal best wel ok zijn
10 jun 2023
Ik kreeg geen bericht wanneer het bezorgd werd en de bezorger was al weg voordat ik de deur open had, pakket lag open en bloot tegen de voordeur.

Snelle en correcte opvolging

Makkelijk te bestellen, vlotte opvolging (bevestiging, track&trace,…) snelle levering. Helemaal tevreden over deze manier van werken.
24 apr 2023

Ok

Over het algemeen beoordeel ik de winkel als goed. Maar er staat een fout op de productverpakking met betrekking tot de portiegrootte. Op de verpakking staat dat je 3 maatlepels van het product moet gebruiken, d.w.z. 36g. Binnenin vond ik een heel klein schepje, na het wegen van 3 maatscheppen gaf het 18g. Wijzig de informatie op de verpakking of geef de juiste maatschep op.
4 okt 2023
Producten zijn kwalitatief prima, verzending zou wat sneller kunnen maar dat is praktisch onmogelijk uit Duitsland. Je moet het wel hebben van aanbiedingen want anders zijn ze nagenoeg niet goedkoper dan de rest. Toch zijn er andere websites die duurder zijn mét korting. Verpakkingen zijn prima, ben alleen geen fan van dhl maar dat staat enigszins los van de winkel zelf.
26 mei 2023

Goede site, mooie producten! Echter, langere levertijd dan je misschien gewend bent!

Het is een goede site, veel & goede producten, koop er ook veel. Het enige nadeel is, dat wanneer je er iets besteld, je wanneer je in NL woont, rekening mee moet houden dat het ongeveer een week duurt voordat je je spullen krijgt. Denk dus niet: Ow even snel bestellen want ik heb het overmorgen nodig, dat ga je niet redden.
15 sep 2023
Goede producten, gebruik Bodylab nu sinds 4 maanden, daarvoor ook al eens gebruikt maar toen gestopt. Het enige nadeel is, dat wanneer je in NL woont en daar besteld, hou dan rekening met wat meer verzenddagen dan normaal gesproken. Zorg dus dat je daar rekening mee houdt tussen je bestellingen door.
7 sep 2023

Prima producten maar trage levering

Bestelde producten zijn prima, alleen de verzending laat lang op zich wachten. Wat verbeterd moet worden is het verzenden van de bestellingen. Als pas 6 dagen na je bestelling de bestelde producten verzonden worden dat vind ik echt niet passen in de tijd.
14 mei 2023
De lage prijzen bevielen me. Maar verzenden naar Nederland kan sneller. En communiceren met de Nederlandse DHL moet beter. Want ineens stond de bezorger aan de deur. Ik daar had ik geen melding van gekregen. Maar in dit geval was ik gelukkig thuis.
30 apr 2023

Verzending duurt lang en potten gaan open.

Verzending duurt lang. Soms tot 1 week. Vaak gaan de potten open tijdens het transport, waardoor alles onder de poeder zit. Anderzijds sturen ze gewoon een nieuwe pot zonder problemen, maar dan moet je dus weer een week wachten.