bodylab.nl

750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.638 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

2 okt 2023
Goede prijs/kwaliteit. Ik gebruik nu enkele jaren de producten van Bodylab en heb het gevoel het nodige binnen te krijgen passend aan wat mijn lichaam nodig heeft. En het is nog lekker ook.
25 okt 2023
De levering ging zoals afgesproken. Niets op aan te merken. Prijs was scherp. Product zelf moet ik nog langere tijd gebruiken om goed te kunnen beoordelen. Tot nu toe is het dikke prima.
25 mei 2023
Op zoek naar testo stackers maar dan ietsje goedkoper , zo kwam ik hier terecht ..elders 80 euro … bij bodylab 52 euro ! Niet voor spieren maar voor snelheid enbetere prestaties !
8 jul 2023
De levering duurde wat langer als dat ik had verwacht. Maar de producten zijn prima! Het wachten waard. Ik raad iedereen aan te bestellen bij bodylab de kortingen zijn ook leuk.
20 okt 2023
netjes verpakt aangekomen . niet te veel karton gebruikt . product voldeed aan de verwachting DHL was niet echt duidelijk over de levering ik was toevallig thuis
14 mei 2023

Levering van product duurde lang, maar goede houdbaarheidsdatum

Levering van product duurde lang, slechte infomatie verziening mbt de levering. Uiteindelijk wel het juiste product, met (belangrijk!) een prima houdbaarheidsdatum.
5 nov 2023

langzame levering

Als er staat snelle levering verwacht ik deze binnen 2 dagen. Dit heet helaas 7 dagen geduurd dan spreek ik niet meer van snel. verder is het product wel goed.
18 jun 2023
Bodylab is een goede leverancier van supplementen. De verzending via Bpost gaat helaas soms mis of vertraagd. Al bij al mijn eerste keus leverancier.
26 sep 2023
Producten zijn prima, goed verpakt, redelijk snel ontvangen. De prijzen zijn wel wat gestegen de laatste tijd, dat is eigenlijk het enige minpuntje.
2 okt 2023

Legale Fiets doping!

Goed spul voor op de fiets voor de man op leeftijd met een tanende testosteronspiegel ! Snel in huis voor een eerlijke prijs ! Dank u wel bodylab
10 aug 2023
In de verzending was een pot open gegaan tijdens de reis in de doos. Dit gemeld en zij sturen zonder problemen een nieuwe op! Super!
2 aug 2023
Heerlijke eiwitten voor een goede prijs, bestelling is helaas niet gelijk volgende dag in huis. Maar is het proberen zeker waard
5 aug 2023
Superfijne producten. Goede prijs en kwaliteit! Het verzenden duurt alleen wat langer. Voor de producten een aanrader!
31 mei 2023

Voor herhaling vatbaar

Beetje huiverig na het lezen van de recensies, maar binnen 4 dagen mijn bestelling in huis en naar volle tevredenheid
12 nov 2023

Long delivery time

The package came just after more than 9 days, which is quite long. Never order here if you need the products soon.
12 okt 2023
goede producten, je wordt ook goed op de hoogte gehouden betreffende de bestelling, ook bij eventuele vertraging.
1 jun 2023

Goeie proteine, verschrikkelijke bezorging

Ik vind hun proteine poeder de beste tot nu toe, maar het duurt minstens twee weken voordat je het in huis hebt.
2 sep 2023

Fijne webshop

Veel bestellingen gedaan, die ene keer dat er iets mis ging is het perfect opgelost door de klantenservice.
RV
Rob v.
Texel
4 jul 2023
Goede prijs/kwaliteit verhouding, weegt op tegen de (iets) langere bezorgtijd (4 dagen). Groot assortiment
28 jun 2023

Goeie producten

Verzending was prima, paar dagen maar dat is natuurlijk niet zo gek vanuit Duitsland. Producten zijn goed