bodylab.nl

685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Geen reactie van Bodylab

Geen telefoonnummer op uw website, dus heb ik u 2 maal een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling zou zijn afgegeven. Na 6 dagen nog geen enkele reactie van u ontvangen.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft u al geantwoord. Controleer alstublieft uw spammap, mochten onze e-mails daar mogelijk terecht zijn gekomen. Onze excuses voor het ongemak en wij staan tot uw beschikking om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groet.
RB
Raymond B.
Hoevelaken
10 mrt 2024
Gevraagd naar een reactie over een zending. Binnen 48 uur zou men reageren….. 96 uur later nog steeds niets vernomen. Product is ok maar de after sale kan zeker beter
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het uitblijven van een reactie betreffende uw zending. We hadden beloofd binnen 48 uur te reageren, maar helaas is dit niet nagekomen. We begrijpen dat dit frustrerend is. Hoewel het product in orde is, erkennen we dat onze after-sales service zeker beter kan. We waarderen uw feedback en zullen eraan werken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet.
10 mrt 2024
Producten zijn echt serieus zwaar waardeloos !! Hebben totaal geen effect
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Dank u wel voor uw feedback. Om uw opmerking beter te begrijpen en indien mogelijk te verbeteren, zouden we graag willen weten waaraan u vaststelt dat de producten geen effect hebben. We zouden het op prijs stellen als u meer gedetailleerde informatie over uw ervaringen kunt geven. Aarzel niet om ons alle relevante details te verstrekken, zodat we uw situatie grondig kunnen onderzoeken. Uw mening is belangrijk voor ons en we streven ernaar om aan uw behoeften te voldoen. Met vriendelijke groet.
3 mrt 2024
Je n’ai pas encore reçu le colis.
Antwoord van bodylab.nl
Cher client, chère cliente, D'après le suivi, vous avez maintenant reçu votre colis. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter à nouveau.
the product arrived damaged
Antwoord van bodylab.nl
Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the damaged product. Please contact our customer service team via email with photos and details of the damaged items so that we can process a refund for your purchase. Your satisfaction is important to us, and we are committed to resolving this issue promptly. Thank you for your understanding.
Reageren niet op mail
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft inderdaad op dezelfde dag gereageerd op uw e-mail. Het kan zijn dat ons antwoord in uw spammap terecht is gekomen. We raden u daarom aan uw spammap te controleren om er zeker van te zijn dat u onze reactie heeft ontvangen. We willen ervoor zorgen dat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord en staan altijd voor u klaar om te helpen. Dank u voor uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groet.
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst nog steeds geen bezorging. Was op voorraad stond er. Jammer
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung liegt Ihr Paket bereits seit dem 27.01. abholbereit. Bitte prüfen Sie den von uns gesendeten Tracking-Link. Viele Dank!
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!
Slecht bezorgd en mailen worden niet gewaardeerd
10 feb 2024
Product niet ontvangen. Ze hadden het niet eens
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was levering niet mogelijk omdat de leverancier ons de gewenste artikelen niet kon leveren. Als gevolg daarvan waren er geen goederen meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak! Uw aankoopbedrag is uiteraard al teruggestort. Hartelijk dank!

Customer service has not helped me locate my order

I have ordered twice in the past 2 weeks from bodylab, the first shipment ( order number) 2800272509 wasn't delivered due to DHL, not the fault of Bodylab. The second order (order number 2800273738) the tracking status has not changed since day one, I emailed bodylab customer service with my concerns and have received no help in contacting DHL to find out the status of the shipment. This is really bad customer service.
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht. Verzeihung für die längere Wartezeit und verspätete Lieferung. Die DHL hatte leider massive Probleme, welche die pünktliche Auslieferung nicht mehr gewährleisten konnte. Vielen Dank!

Chemische sauzen..

Ik vond de witte chocolade saus en carmelsaus zero sugar echt niet te doen.. Heel chemisch.. Ik heb wel betaald ervoor omdat het dus al open was, maar ik werd er echt misselijk van en dat heb ik niet snel. Jammer!! Verder over Bodylab niks op aan te merken want dit was mijn eerste bestelling, en wellicht gewoon een verkeerde keuze gemaakt..
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de onaangename ervaring met de witte chocoladesaus en de karamelsaus zonder suiker. Het spijt me dat ze als chemisch werden ervaren en dat je er zelfs misselijk van werd, wat niet snel gebeurt. Het feit dat je ervoor hebt betaald omdat het al geopend was, maakt het extra vervelend. Ik waardeer je feedback en betreur het dat je eerste bestelling bij Bodylab niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen kijken naar manieren om onze producten te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, sta ik tot je beschikking.

Bestelling geplaat op 6-01-2024 nog steeds niks vernomen!

Bestelling geplaat op 6-01-2024
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Helaas heeft DHL afgelopen week enkele grote problemen gehad met de levering. Hierdoor kon een tijdige bezorging helaas niet worden gegarandeerd. Volgens de track-and-trace informatie ontvangt u vandaag uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw producten en danken u hartelijk voor uw begrip.
Had een bestelling geplaatst en na 8 dagen stond het nog steeds “in behandeling”. Heb hieromtrent gemaild en vernomen dat het gratis product (door grote bestelling) uitgeput was en daardoor mijn bestelling nog niet verzonden was. Heb hierop dan reactie gegeven dat het erg is dat ik eerst dien te mailen vooraleer men mij hiervan op de hoogte brengt. Heb dan bestelling laten doorgaan maar zonder het gratis product. Hiervoor kreeg ik in eerste instantie geen compensatie, maar kreeg dan na te mailen een code voor 10 euro op volgende bestelling… vind dit wat pover daar er met de kortingen van de website altijd meer dan 10 euro korting is… Had eerder een gratis product of vervangend product verwacht nij mijn bestelling. Na laatste mail ook geen reactie meer gekregen.
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26 dec 2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...