bodylab.nl

686 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Producten zijn niet goedkoop. Dat is niet erg, alleen is het niet zo dat de kwaliteit en de service indrukwekkend goed zijn. Zelfde als beide andere aanbieders

Ontvangst bestelling na bijna een week

Wist niet dat ik bijna een week moest wachten op mijn bestelling.. product is prima nu het er eindelijk is.
Delivery was without notification, they lived package at my neighbors and didn’t leave me a note about that
Delivery of the shipment can be faster and more detailed about where the shipment is.
De vanille smaak is voor mij veel toeziet, ik vind hem niet goed mengen met kwark.

middelmatig

zowel whey als eiwit repen vallen iets tegen qua smaak
Te hoge verzend kosten
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.
17 feb 2024

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
Moest lang wacht
7 jan 2024
De verpakking is niet stevig genoeg voor het gewicht dat werd verzonden. De doos kwam volledig dichtgetaped door de vervoerder aan omdat deze helemaal kapot gegaan was en de pakken amandelmelk er uit waren gevallen. Hierdoor is de verpakking van de melk ook verzwakt en helaas lastig te openen omdat het karton niet meer de originele vorm heeft.

Slecht verpakt

De bestelling is altijd correct en binnen een acceptabele termijn geleverd. Het jammere is dat nog geen enkele bestelling heb ontvangen zonder schade. Er zijn altijd deuken in de blikjes en de verpakking is gescheurd alsof ermee gegooid is.
13 jan 2024
10 jun 2023
Ik kreeg geen bericht wanneer het bezorgd werd en de bezorger was al weg voordat ik de deur open had, pakket lag open en bloot tegen de voordeur.
7 sep 2023

Prima producten maar trage levering

Bestelde producten zijn prima, alleen de verzending laat lang op zich wachten. Wat verbeterd moet worden is het verzenden van de bestellingen. Als pas 6 dagen na je bestelling de bestelde producten verzonden worden dat vind ik echt niet passen in de tijd.
30 apr 2023

Verzending duurt lang en potten gaan open.

Verzending duurt lang. Soms tot 1 week. Vaak gaan de potten open tijdens het transport, waardoor alles onder de poeder zit. Anderzijds sturen ze gewoon een nieuwe pot zonder problemen, maar dan moet je dus weer een week wachten.