topregal.com/nl/home/- Logo - Beoordelingen

topregal.com/nl/home/

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
topregal.com/nl/home/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne overzichtelijke webshop. Snelle levering, heldere montagehandleiding. Enige minpuntje is dat één bout en moer ontbrak en dat bevestiging van handvat niet lekker past. Maar rest allemaal top. Dus idd een topregal!

Commercieel niet OK. Wij hebben nu 2 moooie bestellingen gedaan bij jullie en bij de 2de aankoop hebben we meer moeten betalen dan bij de eerste. En jullie wilden hier niet van afwijken... We zijn op zoek naar een andere leverancier ondertussen. Mvg Jo Coene Engico 0473575348

Beoordelingen voor topregal.com/nl/home/

De communicatie was erg goed. En snel geleverd.
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service en dat we u hebben kunnen overtuigen. We kijken uit naar verdere bestellingen. Met vriendelijke groet uit Filderstadt Uw TOPREGAL team
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste TORPEGAL-klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. We hebben een prijsaanpassing doorgevoerd, daarom kunnen we het apparaat dat u al hebt gekocht niet voor de oude prijs aanbieden. Bedankt voor uw begrip. Uw TOPREGAL-team
23 nov 2023

Snelle leber

22 nov 2023
Geachte TOPREGAL klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en de levering en kijken uit naar verdere bestellingen. Hartelijke groeten het TOPREGAL-team
15 nov 2023

Geen BTW-nummer ingevuld

Doordat wij geen BTW-nummer hadden ingevuld, zijn wij gebeld en of wij deze nog willen invullen zodat wij geen BTW hoeven te betalen. Netjes!!. Helaas zijn wij een vereniging en moeten wij de BTW gewoon afdragen
22 nov 2023
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service. Onze klanten en uw tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel en we zijn blij dat we u hebben kunnen overtuigen. Met vriendelijke groet Uw TOPREGAL team
25 okt 2023
25 okt 2023
19 okt 2023
Betaling vereenvoudigen
19 okt 2023
17 okt 2023
Keurig geregeld. Vooraf was de totaalprijs helaas niet helemaal duidelijk, de vooruitbetaalkorting wordt niet automatisch berekend.
2 nov 2023
Geachte TOPREGAL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. De vooruitbetalingskorting staat op uw factuur vermeld. Op verzoek berekenen wij de korting graag voor u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om apart contact met ons op te nemen. Uw TOPREGAL - team
4 okt 2023
snelle communicatie, snelle levering. goede afhandeling
2 nov 2023
Geachte TOPREGAL klant, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Ik ben altijd beschikbaar voor toekomstige bestellingen. Uw TOPREGAL team
13 sep 2023
snel en goed geleverd
14 sep 2023
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten Uw TOPREGAL team
30 aug 2023

Top

Snelle communicatie met de klantenservice. Prijs zeer concurrerend. Snelle levering.
23 aug 2023
Super mooie stapelaar
23 aug 2023
bestelling en afhandeling perfect verlopen fijne machine schrob/stofzuiger
25 aug 2023
Beste TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij verheugen ons op een verdere samenwerking met u. Uw TOPREGAL-team !
21 aug 2023
21 aug 2023
Ruime keuze en zeer snelle levering
14 aug 2023