topregal.com/nl/home/- Logo - Beoordelingen

topregal.com/nl/home/

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
topregal.com/nl/home/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne overzichtelijke webshop. Snelle levering, heldere montagehandleiding. Enige minpuntje is dat één bout en moer ontbrak en dat bevestiging van handvat niet lekker past. Maar rest allemaal top. Dus idd een topregal!

Commercieel niet OK. Wij hebben nu 2 moooie bestellingen gedaan bij jullie en bij de 2de aankoop hebben we meer moeten betalen dan bij de eerste. En jullie wilden hier niet van afwijken... We zijn op zoek naar een andere leverancier ondertussen. Mvg Jo Coene Engico 0473575348

Beoordelingen voor topregal.com/nl/home/

13 jul 2023