professionals.johnbeerens.comReviews

: 399Goed

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

94 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 jun. 2022
Super service, Last minute had ik een oplossing nodig voor een vervelende situatie die is ontstaan met een klant. Ik heb op maandag gebeld en de woensdag erop kon ik al terecht voor een individuele training. Ik ben door Twee dames persoonlijk geholpen maar zelfs de distributie gaf prioriteit gezien de situatie. Ik ben enorm tevreden over de service, uitleg, begrip en de manier waarop er probleemoplossend word gedacht en ook naar wordt gehandeld. Wat betreft de training. De proteïne behandeling van ProAddiction kan ik iedere prof aanraden. De Training is duidelijk en de doelgericht. Geweldig! Bedankt voor jullie inzet

4 sep. 2022
na eerst de verkeerde levering te hebben gekregen werd mijn pakket uit eindelijk zaterdag geleverd (bestelling is maandag geplaatst). vervolgens komt mijn pakket binnen en mist er als nog 10! producten. Hier door heb ik een aantal klanten niet kunnen helpen en ben ik dus omzet mis gelopen. Op de site adverteren jullie met voor 16:00 besteld morgen in huis.... ik snap dat als er iets niet op voorraad is dat dit dan niet geleverd kan worden maar ik heb juist mijn bestelling gedaan op jullie aangegeven voorraad. Dit was mijn aller eerste bestelling bij jullie en ik verwacht teven ook de laatste want ik vind dit echt heel erg slecht.

Beoordelingen voor professionals.johnbeerens.com

4 dec. 2022
Nog nooit dat gehad dat het de dag daarna wordt geleverd en nee ligt niet aan de pakketdienst want die hadden het nog niet in handen. Nu was het ook erg slecht ingepakt, verftubes allemaal uit de papieren verpakking, van de waterstof fles stuk van de dop afgebroken, doos is niet stevig genoeg want de bodem viel er half uit. En ja je kan contact opnemen maaar dat kost ook weer allemaal extra tijd, het moet gewoon goed verpakt zijn.
14 dec. 2022
1 sep. 2022
Slechte levering. Opnieuw besteld en ook nog niet binnen. Al meerdere keren contact gehad.
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
13 sep. 2022
Hi, Wat vervelend om te horen! Graag vragen we je om contact op te nemen met beautycare@johnbeerens.com Dan gaan we kijken naar een passende oplossing. Excuus voor het ongemak! Liefs, Team beautycare
17 aug. 2022
Pakketje nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van professionals.johnbeerens.com
17 aug. 2022
Hi, Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet ontvangen is. Je mag ons een mail sturen en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Liefs, Team Beauty Care
26 sep. 2022
20 jun. 2022