professionals.johnbeerens.comBeoordelingen

4.87/5.00

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over professionals.johnbeerens.com

Pakket zou naar een afhaalpunt gestuurd worden maar is retour gestuurd omdat mijn postcode niet klopte. Nu moest ik de bestelling opnieuw doen en heb een nieuw adres aan moeten maken omdat de postcode niet juist bleef staan. Hoe die ineens 2 cijfer miste is mij een raadsel. Nu afwachten wanneer mijn bestelling komt en mijn geld terug krijg. Dit keer maar voor de dure verzendkosten gekozen.....
Super leuke acties en de producten worden snel geleverd. Ik bestel nog bij jullie !!
Goed assortiment en snelle levering
Altijd tevreden vindt alleen dat de levering iets sneller kan
Super duidelijk met bestellen snel geleverd en als je vragen hebt krijg je goede uitleg
Doos van de mondkapjes was open en een beetje gescheurd. Verder alles wel in orde. Levering duurde een aantal dagen maar gezien de drukte van december bij alle bezorgers geen probleem.
Overzichtelijke webshop, en snelle levering!
Zeer tevreden over het ruime assortiment en de royale kortingen . Ook de levering is snel . Het enige minpuntje vind ik dat je niet alle producten op de professional pagina kan bestellen en dan apart naar de consumenten pagina moet
Hele snelle levering! Produkten aan heel scherpe prijzen, alleen jammer van de nogal hoge verzendingskosten naar Belgie bij levering beneden de 60€
Levering komt door DHL..zou binnen 1 dag thuis zijn naar 6 dagen nog niks ontvangen...
De prijs voor Kis producten is 1 van de goedkoopste! Snelle levering en makkelijk te bestellen. Jammer dat niet alle kleuren van Kis te bestellen zijn!
Producten zijn perfect anders zou ik ze niet bestellen ;-) Levering gaat soms wel eens mis... Product advies of meedenken kan beter bij de service.