premed.nl- Logo - Beoordelingen

premed.nlReviews

: 613Goed

Gecertificeerd sinds: 28 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
premed.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij premed.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor premed.nl

182 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 jan. 2022
Advies: NIET MEER LATEN BEZORGEN VIA DHL De bezorger bezorgt bij een afhaalpunt onder het motto dat ik niet thuis zou zijn. Dit klopt absoluut niet. Overigens meerdere bewoners hebben dezelfde ervaring met DHL. Een volgende keer voel ik mij verplicht bij een bedrijf te bestellen dat verzendt via Post NL. Met deze bezorging nooit problemen!

22 jun. 2022
Nadat de bestelling is geplaatst werd het een hele poos stil. Oké, er kwam een bevestiging van de bestelling en dat het 3 werkdagen kon duren. Na 5 dagen kwam er een bericht dat het artikel werd verzonden en na 6 dagen werd het thuis bezorgd.

Beoordelingen voor premed.nl

2 sep. 2022
van N H.
12 aug. 2022
Ik had een bestelling geplaats , na vier dagen nog niet binnen even gebeld bleek dat het bij jullie nog besteld moest worden en jullie wisten niet wanneer het binnen kwam. wat ik besteld had heb ik nodig medische vind het erg slordig van jullie even een mailtje had wat fatsoenlijker geweest. Vrienelijke groet saskia
31 mei 2022
pakket verzonden echter nooit aangekomen. Wel twee dagen thuis gezeten zonder enig bericht. Volgens DHL pakket ontvangen. Bestelde na 7 dagen nog niet in huis. Wel verzendkosten betalen echter geen zitkussen van Premed. 31.5.2022
Antwoord van premed.nl
2 jun. 2022
Geachte mevrouw Cohen-Koolschijn, na telefonisch contact hebben wij aangegeven het pakket, uiteraard kosteloos, nogmaals te versturen. Wij gaan ervan uit dat DHL nu wel op de aangegeven dag bezorgd. In ieder geval onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team van Premed
19 jun. 2022
Kan helaas nog niks beoordelen. Volgende dag geleverd stond er. Maar helaas na een week nog geen rollator binnen. Waarschijnlijk ligt dit aan DHL. Iris van de klantenservice is super, en probeert er alles aan te doen.
12 mrt. 2022
bij bestelling levertijd 7 dagen, nog niets ontvangen. Kijk op de site levertijd 21 dagen, geeninformatie via mail dat de levertijden zijn opgelopen. Betuigd geen respect voor je klanten die op de bestelling wachten
4 feb. 2022
Laten weten wanneer je het bestelde product ongeveer mag verwachten. Nog steeds geen idee wanneer het komt of dat het überhaupt wel komt.
Antwoord van premed.nl
7 feb. 2022
Beste Monika, wat vervelend om te horen dat u het product nog niet hebt ontvangen. Op onze site wordt bij het product aangegeven voor er besteld wordt, wat de levertijd ongeveer is van het product mits deze niet op voorraad is. Na het afronden van de bestelling komt deze levertijd ook nog naar voren in de bevestiging van de bestelling. Bij het door u bestelde product is aangegeven dat deze niet op voorraad is en op het moment een waarschijnlijke levertijd heeft van 14 dagen. Wij hebben het voor u nagekeken en het product komt deze week bij ons binnen. Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag. U kunt ons bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:30 op 030 2294399 of via info@premed.nl.
16 feb. 2022
Als je een brace van € 10,- besteld en je moet verzendkosten betalen om het retour te sturen. Slechte service! Brace ligt in de kliko nu.
28 nov. 2021