Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

4 feb 2024

feedback vragen terwijl er nog niets is geleverd....

feedback vragen terwijl er nog niets geleverd is is wat voorbarig Factuur 754658, klantnummer 100959
Antwoord van Premed.nl
Hoi Mien, Excuus voor het ongemak! Wij nemen via de mail contact met je op hierover. Gezonde groet, Team Premed
Aangeven in de webwinkel dat iets NIET op voorraad is. Ook GEEN mail gekregen dat vertraging is van de levering, geen enkel contact, moest zelf contact opnemen waar m’n bestelling bleef!!
25 jul 2023
Hoi Lucas, We vinden het vervelend hoe je bestelling is verlopen en onze excuses hiervoor. Ik heb vanmorgen contact met je opgenomen via de mail en hoop dat we het zo kunnen oplossen. Gezonde groet, Premed
24 jun 2023
Nieuwe rollator besteld, krijg je een gebruikte opgestuurd.
4 jul 2023
Beste Inge, Nogmaals excuses voor het ongemak. Fijn dat we het probleem samen in overleg naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat je nu een nieuwe, nette rollator in gebruik hebt kunnen nemen. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Premed