Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

Artikel niet op voorraad, kan gebeuren, maar laat dat weten aan je klant.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Klaas, Onze excuses dat we je hier niet over hadden geïnformeerd. Normaal gesproken informeren wij onze klanten hierover. Als het goed is heb je inmiddels je bestelling in huis. Veel plezier hiermee! Gezonde groet, Team Premed
4 feb 2024

feedback vragen terwijl er nog niets is geleverd....

feedback vragen terwijl er nog niets geleverd is is wat voorbarig Factuur 754658, klantnummer 100959
Antwoord van Premed.nl
Hoi Mien, Excuus voor het ongemak! Wij nemen via de mail contact met je op hierover. Gezonde groet, Team Premed

Na bestellen en betalen van iets wijzigen?

Antwoord van Premed.nl
Hoi Henk-Jan, Bedankt voor je review! Nogmaals onze excuses hiervoor en fijn dat we het alsnog hebben opgelost. Gezonde groet, Team Premed
26 dec 2023
Op de site stond het artikel dat ik bestelde op voorraad. Echter na een dag kreeg ik te horen dat het uitverkocht was. En ik een alternatief product uit kon zoeken. Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld direct terug gekregen. Dat is dus weer positief
Antwoord van Premed.nl
Hoi Agnes, Excuses dat je brace niet op voorraad is. Ik hoop dat je uiteindelijk je brace hebt kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
22 mei 2023

zending kniebrace

Ik heb een andere maat kniebrace ontvangen dan ik besteld heb. Goede nieuws: hij paste wel. Slechte ervaring met de courier (GLS). Speciaal laten afleveren op een afleverpunt, omdat ik niet thuis was en hem niet bij de buren wilde laten afleveren. Op het afleverpunt was niemand aanwezig en toen hebben ze het daar bij de buren afgegeven. Het was nog een hele klus om hem terug te krijgen.
1 jun 2023
Hoi Anja, Onze excuses dat je de verkeerde maat hebt ontvangen! Wel fijn dat deze maat als nog paste. Voor de slechte ervaring zullen wij een klacht indienen bij GLS. Wij zullen er in de toekomst voor zorgen dat dit beter gaat. Gezonde groet, Team Premed
23 apr 2023
De transporteur GLS doet afbreuk aan Premed, omdat er bij beide bestellingen (Trust rollator, rugleuning Trust rollator) de leverdag gewijzigd werd, waardoor de cliënt tot 2x toe teleurgesteld is. Zal afgelopen vrijdag geleverd worden tussen 13:50/14:50 (realtime weergave) en is nu aanstaande maandag geworden. GLS staat bij meerdere leveranciers te boek als niet betrouwbaar.
17 aug 2023
Het pakketje hadden ze zichtbaar op een stapel stenen neergelegd. Die naast de voordeur stond.Iedereen kon het zien liggen . Misschien de volgende keer bij de buren afgeven. En dit even laten weten bij wie.
18 aug 2023
Hoi Paula, Onze excuses dat je bestelling niet netjes is afgeleverd. Wij gaan dit bespreken met de bezorger. Gezonde groet, Team Premed
14 jun 2023

Vorige keer prima nu niet

Vorige keer prima Nu besteld, bijbetaald vanwege mijn fout en daarna horen dat het niet meer gemaakt wordt
23 jun 2023
Hoi Marina, Onze excuses hiervoor, we vinden het erg vervelend voor je dat de brace niet meer gemaakt wordt. Hopelijk heb je nog een passende brace kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
7 jul 2023
Levertijd liep uit
26 jul 2023
Hoi Fuus, Onze excuses dat je bestelling later is geleverd. Hopelijk helpt de polsbrace bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
7 mei 2023
Ik vind a) de info over de footup niet adequaat. Ik had begrepen dat de "shoeless bandage " bij het geheel zat (zie foto). en b) ik vind de werking / het resultaat van de footup tegenvallen
12 mei 2023
Hoi Robin, We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent. De onduidelijk informatie op de website zullen wij verbeteren. Zou je contact met ons kunnen opnemen, dan kunnen we samen opzoek naar een passende oplossing. Gezonde groet, Team Premed
Aangeven in de webwinkel dat iets NIET op voorraad is. Ook GEEN mail gekregen dat vertraging is van de levering, geen enkel contact, moest zelf contact opnemen waar m’n bestelling bleef!!
25 jul 2023
Hoi Lucas, We vinden het vervelend hoe je bestelling is verlopen en onze excuses hiervoor. Ik heb vanmorgen contact met je opgenomen via de mail en hoop dat we het zo kunnen oplossen. Gezonde groet, Premed
12 sep 2023

het is er niet beter op geworden

sinds overname zijn prijzen gestegen, de verzendtijd langer geworden en worden er fouten gemaakt in de aantallen producten die toegezonden worden
HV
6 okt 2023
Als een artikel er niet meer is eerst de klant informeren en niet op eigen houtje een alternatief sturen
16 okt 2023
Hoi Hannie, Nogmaals onze excuses dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Gezonde groet, Team Premed
24 jun 2023
Nieuwe rollator besteld, krijg je een gebruikte opgestuurd.
4 jul 2023
Beste Inge, Nogmaals excuses voor het ongemak. Fijn dat we het probleem samen in overleg naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en dat je nu een nieuwe, nette rollator in gebruik hebt kunnen nemen. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Premed