Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

Bezorgkosten eraf
Antwoord van Premed.nl
Hoi Toine, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
20 jan 2024
Antwoord van Premed.nl
Hoi Conny, Bedankt voor je review! Het was inderdaad vervelend dat je bestelling niet snel was geleverd, wij hebben dit opgenomen met GLS. Ik ben blij dat de bestelling gelukkig alsnog is geleverd. Gezonde groet, Demi
GLS heeft het pakket niet af geleverd maar zeggen wel dat ze het bezorgd hebben dus niet we waren de hele dag thuis maar niets gezien, Gebeld met pre.med waar het pakket gebeven is .gls zegt .wel bezorgd premed zal alsnog het bestelde opnieuw bezorgen. Nog deze week.Dit duued nu al een week. Maar gls is de boosdoener.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Jan, Helaas heeft de bestelling inderdaad wat langer op zich laten wachten. Wij zijn blij dat de bestelling alsnog is aangekomen en hopen dat dit de volgende keer sneller zal verlopen. Nogmaals onze excuses. Gezonde groet, Team Premed
26 dec 2023
Op de site stond het artikel dat ik bestelde op voorraad. Echter na een dag kreeg ik te horen dat het uitverkocht was. En ik een alternatief product uit kon zoeken. Uiteindelijk heb ik keurig mijn geld direct terug gekregen. Dat is dus weer positief
Antwoord van Premed.nl
Hoi Agnes, Excuses dat je brace niet op voorraad is. Ik hoop dat je uiteindelijk je brace hebt kunnen vinden. Gezonde groet, Team Premed
fijne levering van de spray voor de spieren, heb er nu veel last van na een grote kankernier operatie, heb er succes mee.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Martien, Bedankt voor je review! Fijn dat de spray helpt bij je herstel. Gezonde groet, Team Premed

Goede ervaring!

Snelle service. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van status produkt. Prima kwaliteit van het bestelde artikel.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Gerhard, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
DK
Daan K.
Diemen
Snelle bezorging was top verzend kosten er weer af. Net als voorheen
Antwoord van Premed.nl
Hoi Danielle, Bedankt voor je review! We helpen je graag weer. Gezonde groet, Team Premed
MV
Maureen v.
Den Helder
De levering was op tijden het product was goed.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed

Artikel zoals omschreven en snel verstuurd

Artikel zoals omschreven, snel verstuurd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Wim, Bedankt voor je review! Hopelijk zal de polshandbrace je helpen bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
Goed product en snelle levering
Antwoord van Premed.nl
Hoi John, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Massage gel. Gezonde groet, Team Premed
Snel levering en goede service!
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ah, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
De snelheid van het leveren
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ria, Bedankt voor je review! Fijn dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
Goed mee te communiceren
Antwoord van Premed.nl
Hoi Martin, Bedankt voor je review! Fijn dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Premed
16 dec 2023
Goede en snelle service
Antwoord van Premed.nl
Hoi Miranda, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
Vlotte service
Antwoord van Premed.nl
Hoi Clara, Bedankt voor je review! Fijn dat de service vlot is verlopen. Gezonde groet, Team Premed
23 dec 2023