Premed.nl- Logo - Beoordelingen

Premed.nl

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2019
Premed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Premed is een top bedrijf De vervoerder GLS een ramp. 3 dagen beloofd pakket komt. Met Track en Trace kon je volgen waar ze waren .tot 3 keer toe was ik de eerst volgende bezorgadres. Pas na een boze mail met screenhots van hun onwaarheden kreeg ik mijn pakket. Ik begrijp dat het druk is maar vertel geen leugens via de mail en track en Trace. Maar Premed heeft super meegewerkt en wilde zelfs nog kosteloos een extra zending doen De medewerkster Demi verdient een pluim Mvg Conny Adams

Na bestellen en betalen van de AED accu bleek de prijs verkeerd (te laag) op de webwinkel te staan. Er werd een voorstel gedaan voor een prijsaanpassing. Die niet geaccepteerd. Men is wel zo flink geweest om te leveren tegen de lage prijs. Helaas heeft dit meerdere dagen geduurd omdat er geen voorraad was. Best lastig bij een AED welke een nieuwe accu nodig heeft. Daarom 3 sterren. Voor de eerste alinea zou je het bedrijf juist prijzen.

Beoordelingen voor Premed.nl

SG
S. G.
Leiden
5 jun 2023
Snelle levering. Prima bereikbaar. goede service.
23 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je review! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, kan je ons altijd bereiken :) Gezonde groet, Team Premed
MV
Maureen v.
Den Helder
De levering was op tijden het product was goed.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed

Artikel zoals omschreven en snel verstuurd

Artikel zoals omschreven, snel verstuurd.
Antwoord van Premed.nl
Hoi Wim, Bedankt voor je review! Hopelijk zal de polshandbrace je helpen bij je klachten. Gezonde groet, Team Premed
25 jun 2023
Snelle levering, product is ook prima
4 jul 2023
Beste Ruud, Fijn om te horen dat je te vrede bent met je Foot-up producten. Hopelijk zorgt dit er voor dat je minder pijnklachten hebt. Met vriendelijke groet, Team Premed
20 apr 2023
Snel en keurig geleverd. Goede prijs!
1 mei 2023

Erg blij mee

Bestelling volgens uw beschrijving.
Goed product en snelle levering
Antwoord van Premed.nl
Hoi John, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Massage gel. Gezonde groet, Team Premed
RY
rien y.
berkel en rodenrijs
8 jun 2023
goed product en snelle levering
23 jun 2023
Hoi Rien, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de Foot-Up losse inlay. Gezonde groet, Team Premed
Snel levering en goede service!
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ah, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
2 aug 2023
Snelle levering,netjes verpakt.
15 aug 2023
Hoi Dik, Bedankt voor je 5 sterren review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Premed
16 okt 2023
Snelle service, goed product!
Hoi Monique, Bedankt voor je 5 sterren review! Gezonde groet, Premed
2 aug 2023
Alles is prima kañ niet beter
15 aug 2023
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan. Gezonde groet, Premed
2 mei 2023
Snel geregeld een dikke duim!
De snelheid van het leveren
Antwoord van Premed.nl
Hoi Ria, Bedankt voor je review! Fijn dat je je bestelling snel in huis had. Gezonde groet, Team Premed
1 aug 2023
Snelle en correcte levering
15 aug 2023
Hoi Hein, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Gezonde groet, Premed
Goed mee te communiceren
Antwoord van Premed.nl
Hoi Martin, Bedankt voor je review! Fijn dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Premed
16 dec 2023
Goede en snelle service
Antwoord van Premed.nl
Hoi Miranda, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Premed
31 mei 2023
Helpt prima tijdens werk
1 jun 2023
Hoi Monique, Bedankt voor je review! Fijn dat de duimbrace helpt tijdens het werken! Met vriendelijke groet, Team Premed
5 mei 2023
Hendrik Ido Ambacht
10 mei 2023
prijs en leversnelheid
12 mei 2023
Hoi Martin, We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze prijs en leversnelheid! Tot een volgende keer! Gezonde groet, Team Premed