LumbrBeoordelingen

4.75/5.00

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Lumbr

1 dag geleden
Mooi product

Snel bevestiging en geleverd. Top!

Het product ziet er goed uit. Ik vind het jammer dat het bedrijf gestopt is met de webshop. Het bedrijf leerde ik pas kennen via pepper ivm opheffingsuitverkoop. Ik hoop dat ze een doorstart maken en dan meer reclame maken op de juiste manier.

Het was maar een dagje later maar dat komt door de opheffingsuitverkoop. Heel begrijpelijk. Het horloge was niet helemaal goed afgesteld maar door de telefonische service heb ik dit kunnen oplossen. Het is jammer dat ik via pepper dit merk pas heb leren kennen. Ik denk dat dit bedrijf veel groter had kunnen worden door op de juiste plekken reclame te maken. Misschien tijd voor een doorstart???

Prima produkt

Horloge besteld voor mijn verjaardag, 's middags al bezorgd. Super service.

4 weken geleden
Keurig op tijd,goed verpakt en een super mooi horloge

Keurig

Super

Vorig jaar stuurde ik een mailtje naar LUMBR over een horloge wat uitverkocht was. Ik kreeg een mailtje terug dat het horloge echt uitverkocht was. Toen ze er nog een vonden mailde ze mij dat ze weer zo’n horloge hadden. Gelijk besteld dus. Top dat ze mijn mail onthouden hadden.

Snelle levering en prachtig product

Een vreselijk gepruts om de band in te korten koop nooit meer zoiets

Snel en goed

Top

Mooi bedrijf, met leuke producten.

Snel en helder, alleen de website slaat vast op de iPad als je een andere bezorgdag wilt aanklikken...beatblock is van goede kwaliteit en heeft een mooi geluid

De levering ging bij PostNL even fout, maar dat is heel goed opgevangen door Lumbr.

in 2015 heb ik al eens een horloge besteld van Lumbr, na deze totaal versleten te hebben een nieuwe aangeschaft. echter in 2015 kon je je polsmaat opgeven bij de bestelling waarna de horloge opgestuurd wordt met de juiste band maat. deze laatste was dit niet mogelijk, helaas de onderdelen die erbij zaten waren niet voldoende voor een goede bevestiging,dat de horloge nog naar een juwelier moest om