Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.567 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

Ik heb een artikel besteld die op voorraad zou zijn. Na enkele dagen gebeld omdat ik maar niets hoorde. Krijg ik een engels sprekende heer aan de telefoon. De volgende dag blijkt het artikel toch niet op voorraad. Ik hou hier niet van en zeker niet dat ik er zelf achteraan moet.
YK
Yvonne K.
Denekamp
Voorheen heel tevreden over brandfield, diverse dingen zoals smartwatch, oorbellen, ketting e.d. Gekocht. Altijd netjes verpakt en snel geleverd. nu voor valentijd een ketting kado gekocht, de omdoos was nog heel en noet beschadigd, echter de inhoud was een schandaal. kadoverpakking was geheel gescheurd, de doos (goedkoop wit papieren doosje) helemaal gescheurd en beschadigd. daarbij zat de goodiebox twv 100 euro die je zou krijgen bij bestelling bij meer dan 50 euro erbij zou krijgen (mijn order was 174,-) al met al een flinke domper, brandfield gemaild en nu al een week later nog geen enkele reactie. de ketting in een doosje van een andere juwelier moeten doen en opnieuw moeten inpakken. Al met al deze keer 1 grote teleurstelling en contact komt er niet.
KB
Karin B.
Snelrewaard
Ik had één paar schoenen besteld en dat zat in een papieren/kartonnen tas met mooie zwarte strik. Hoewel de verpakking er mooi uitzag was het hierdoor wel nodig die ene schoenendoos in een enorm doos te verpakken. Er hadden wel zes schoenendozen in gekund. Helaas waren de schoenen te klein en moest ik ze terugsturen. Totaal niet duurzaam om op deze wijze één schoenendoos toe te sturen. En zo'n tas voegt ook niets toe. Toch feestelijk maken? Enkel een strikje om de doos is dan een idee.
3 feb 2024
Ingevoerde Code was niet verwerkt, werd ook niet nageleverd. Klantenservice staat niet open voor vragen of oplossingen
AR
Ar R.
Meerkerk

Het zou de andere dag geleverd worden

Het zou de andere dag geleverd woeden . Maar werd pas de dag daarop
Bestelling retourzending gedaan maar nog steeds wachten op mijn geld😠 voor de kerst al retour verzonden!!!!
16 dec 2023
Eerst hebben jullie een aanbieding voor de festina F 20519-3 voor 119 euro als ik hem wil bestellen is hij plotseling uitverkocht ,ik vraag om een berichtje als hij weer leverbaar is .2 dagen later is hij ineens weer leverbaar maar dan voor 128 euro . Uiteindelijk heb ik hem toch maar besteld met de welkomstkorting van 10 % dan heb ik nog een giftcard van 10 euro en die kan ik dan weer niet inleveren wat een service zeg. Ik kan de 10 euro giftcard dus weggooien . Dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt .Ik denk niet dat ik hier nog iets bestel .
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback. Producten kunnen worden teruggestuurd, waardoor ze na enkele dagen weer beschikbaar zijn in onze voorraad. Bovendien baseren we onze prijzen op de tarieven die door onze leveranciers worden vastgesteld. Helaas hebben we geen controle over deze prijzen, en soms kunnen ze variëren. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wat betreft de giftcard, dit wordt beschouwd als een betaalmethode en staat los van kortingscodes. Als je hierover nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. ^HJ

Waterdichtheid

In de beschrijving staat dat het horloge 5 atm waterdicht is daar was ik naar op zoek! Bij ontvangst staat er echter in het horloge 3 atm! Jammer! Ik wilde het eerst terugsturen maar als ik het goed krijg ingekort dan zal ik het toch maar houden. Maar dit was dus niet wat ik zocht! Brandfield moet beter opletten wat er in de omschrijving staat!
26 dec 2023
Dat is vervelend om te horen dat het horloge niet aan de internet informatie voldeed. Onze oprechte excuses voor het verschil in de specificaties tussen de beschrijving en het daadwerkelijke product. We nemen je feedback ter harte en zullen ervoor zorgen dat dit soort fouten niet opnieuw voorkomen. Als je nog verdere vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, ondanks deze teleurstelling. Bedankt voor je begrip en je feedback. ^HJ
Mensen bellen als het niet lukt een bestelling op tijd de deur uit te doen ,dan had ik nog een kans iets anders te regelen ! Nu is het überhaupt niet bekent hoe of wat en heb dus geen kerst cadeau voor mijn vrouw ! Dus ben er een beetje verdrietig van en over me vrouw gaan we het maar niet hebben !
26 dec 2023
Het spijt me heel erg om te horen over de problemen met je bestelling en de bezorging. Volgens onze gegevens is jouw bestelling op 19 december geleverd. Indien dit niet het geval is, wil ik je vragen om ons te bellen tijdens openingstijden. Deze informatie kan je vinden op onze website. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat we snel een bevredigende oplossing kunt vinden. Ik wens je desondanks fijne feestdagen toe. ^HJ
3 dec 2023

Slechte service

Tijdens het invullen vd gegevens was het niet duidelijk waar de code voor het kerstkado moest worden ingevuld. Na het bellen met de klantenservice was het antwoord: ,jammer we kunnen niets voor u doen". Slechte service van Brandfield.
Antwoord van Brandfield
Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ervaren bij het invullen van de gegevens en het invoeren van de goodiebagcode. We begrijpen dat dit een frustrerende ervaring kan zijn. Het is belangrijk om te verduidelijken dat nadat de bestelling is afgerond, we helaas niets meer kunnen aanpassen. We bieden onze excuses aan als dit niet duidelijk was tijdens het gesprek met onze klantenservice. Als je in de toekomst nog eens bij ons wilt bestellen en een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in je winkelmandje, links in het balkje 'kortingscode', voordat je de bestelling afrondt. Op die manier wordt de code correct toegepast. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. ^HJ
SV
silvia v.
hoogvliet
verkeerde levering en er word niet direct gecommuniceerd als je een retour verzoek aanvraagt .. nu zit ik nog steeds met het verkeerde artikel in me maag. Hopelijk komt het nog goed
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
pakketje verkeerd afgeleverd, onder de veranda gezet bij de buren, terwijl ik wel thuis was teveel extra verpakkingen, slecht voor het milieu
26 dec 2023
Het spijt ons zeer te horen over de problemen met de bezorging en het onnodig gebruik van extra verpakkingen. Qua aflevering vinden we het erg vervelend dat dit verkeerd was geleverd. We zijn erg blij te lezen dat je het pakket uiteindelijk wel in ontvangst hebt kunnen nemen. Wat betreft het milieuaspect, we nemen duurzaamheid serieus en streven naar milieuvriendelijke verpakkingspraktijken. We zullen je feedback doorgeven aan ons team om te onderzoeken hoe we ons verpakkingsbeleid kunnen verbeteren en onnodig gebruik van verpakkingen kunnen verminderen. We bieden onze excuses aan voor eventuele overlast die je hebt ervaren en waarderen je feedback enorm. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
Ik vind het totaal niet wat ik had verwacht!De oorbellen zijn veel kleiner als wat je op de site te zien krijgt.Ik stuur ook alles terug.
26 dec 2023
Het spijt ons dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling en waarderen je eerlijke feedback. We zullen je retouraanvraag verwerken zodra we de items terugontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om je winkelervaring bij ons te verbeteren. Dank je wel voor je begrip. ^HJ
Ik heb gebeld om mijn bestelling te annuleren, echter krijg ik toch de volgende dag een mail dat mijn bestelling verzonden is.
Antwoord van Brandfield
Het spijt me te horen dat er verwarring is ontstaan over je bestelling en dat je, ondanks je verzoek tot annulering, toch een verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit is zeker een vervelende situatie. Je kunt een gratis retourlabel aanvragen via onze website en dan zien we graag de items terug als je ze niet wilt hebben. Bedankt voor het delen van je ervaring, en nogmaals onze oprechte excuses dat dit niet goed is verlopen! ^HJ
Erg armoedige verpakking. Plastic zakje met made in Thailand er op.
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback met betrekking tot de verpakking. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de verpakking van je bestelling. Als je nog andere opmerkingen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je begrip. ^HJ
24 okt 2023

verschillende bestellingen niet op voorraad

Ik heb verschillende maal een bestelling geplaatst die niet op voorraad bleek te zijn. Ik kreeg wel steeds mijn geld terug. Maar de webshop werd niet aangepast. Je kon het product blijven kopen terwijl het niet te verkrijgen was. Na contact op te nemen werd het artikel op uitverkocht geplaatst en kon je via mail vragen te verwittigen als het weer op voorraad was. Enkele dagen later kreeg ik mail: product weer op voorraad. Ik opnieuw dit product besteld. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat het weer niet op voorraad was. Ik kan begrijpen dat er eens een probleem is met de stocktelling of zo, maar zoveel fouten na elkaar. Ik had ook niet het gevoel dat jullie moeite deden om na zoveel keer hetzelfde product te proberen te bestellen, eens proberen het product te verkrijgen via een winkel of zo.
25 okt 2023
Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ondervonden. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn geweest, vooral omdat het meerdere keren is voorgekomen. Het is niet de normale gang van zaken dat een artikel meerdere keren als beschikbaar wordt aangegeven terwijl dit niet het geval is. We nemen je feedback zeer serieus en gaan zeker onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Betreffende de melding van voorraadaanvulling: gezien de populariteit van sommige items kunnen deze heel snel uitverkocht raken nadat de melding is verzonden. We begrijpen dat dit verwarrend en teleurstellend kan zijn voor je. Nogmaals onze excuses en we hopen dat we je vertrouwen in de toekomst kunnen herwinnen. ^HJ
9 mei 2023

Bestelling afgewezen

Tijdens de bestelling heb ik een code van ING opgegeven van 10 euro korting. Daarnaast heb ik geprobeerd om te betalen met de creditcard. Tijdens de bestelling kwam de opmerking dat de bestelling was afgewezen. Hierdoor kon ik de code niet meer gebruiken. Hierna nog een keer geprobeerd en opnieuw een code opgevraagd bij ING. Ik heb dus twee keer de punten in moeten leveren. Wederom weer een bestelling welke was geannuleerd. Vervolgens heb ik de bestelling gedaan via PayPal en dit ging goed, hier zit ook mijn creditcard aan verbonden. Jammere was dat de korting van 10 euro twee maal niet was doorgevoerd.
15 jun 2023
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat de code niet verzilverd is. We zien wel dat er inmiddels contact met elkaar is geweest en dat we dit voor jou hebben opgelost. Veel plezier van je aankoop. ^MB
5 apr 2023

Pakket kwijt, slechte service

Ik heb een armbandje besteld voor mijn zwangere vriendin. PostNL zegt dat het geleverd is, ik heb niks ontvangen. Brandfield gecontacteerd om dit na te kijken, krijg ik een reactie terug dat de postbezorger het pakket overhandigd zou hebben en dat ik maar met de postbezorger moet gaan praten. Ik vind dit een uiterst slechte service, er was niemand thuis bij het bezorg moment en de buren zeggen ook niks ontvangen te hebben. Ik had meer verwacht van de afhandeling tot nu toe. Het zijn 2 sterren geworden, omdat ik 1x eerder iets besteld heb en dat was wel allemaal goed gedaan en ben ik ook blij mee.
5 apr 2023
Hi Teun, We vinden het erg jammer dat je hebt aangegeven je pakket niet ontvangen te hebben. Dat vinden we erg jammer en er is een onderzoek gestart bij PostNL. De uitkomst hiervan is met jou gedeeld. Helaas hebben wij hierop geen reactie van jou ontvangen, we zien nu enkel deze review. Als je het pakket niet hebt mag je reageren op ons bericht zodat we dit verder voor jou uit kunnen zoeken. ^MB
27 sep 2023

Band horloge na precies een jaar kapot

Na een jaar in gebruik te zijn geweest viel het horloge zomaar van de pols af. Bleek het pennetje van de verbinding tussen bandje en kast afgebroken te zijn. Er werd geen garantie gegeven. Je mag toch verwachten dat je langer dan een jaar gebruik kunt maken van je aankoop? Maar nee, zelf een nieuwe band moeten kopen plus verzendkosten. Werd het alsnog een veel duurder horloge dan oorspronkelijk bedoeld.
28 sep 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Helaas valt de schade die je hebt ondervonden met style item SL620005 niet onder garantie. Dit betekent dat wij je helaas niet verder kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. ^HJ