brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.530 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 dec. 2021
Ik heb deze bestelling nog niet binnen (eerder wel producten ontvangen) maar ik vind het ontzettend fijn dat er veel verzendopties zijn (thuis bezorgen, pakketpunt of ophalen in de winkel). En de verzending is gratis boven een beschaafd bedrag. Ook veel keuze uit betaalmethodes waaronder paypal. Zo kon ik mijn bestelling (cadeau) toch geheim houden voor mijn partner (via bankafschrift). 10 punte

26 dec. 2021
Ik vind het een prima site qua assortiment en opzet. Helaas kwam Mijn tas kwam gekreukeld aan (soort niet goed opgeslagen dubbel gevouwen vouw) 1- Gebeld, duurde 1 uur, aardige vrouw (wel wat lastig te verstaan aan de telefoon. Kortingscode gekregen voor de trouble. (Ik dacht toen nog, vooruit it happens) 2- Maar om te retourneren moet je een heel formulier invullen waarom en wachten op toestemming. (Lichte ergernis dat ik 48u wacht op een toestemming, heb andere dingen te doen) Daarna moest ik ineens weer aangeven, gewoon verzenden, verzekerd tot 100,-, verzekerd tot 300,- (OK nu ben ik geërgerd, ik wil me niet druk maken of een retour aankomt en bang worden gemaakt. Neem als bedrijf een verzekering hiervoor, als ik een verzetsbewijs heb zoals andere aanbieders) Ik vind dit het geen vertrouwen geven, durf amper te retourneren, bang straks gedoe te hebben, dat hij niet aankomt. Maar vind het belachelijk dat ik dan extra moet betalen. Ik had de tas namelijk met een kreukel ontvangen en dan moet ik gaan betalen??????

Beoordelingen voor brandfield.nl

7 nov. 2022
Ik ben erg teleurgesteld, MasterCard,afterpay werken niet. En dan wil je code invoeren als nieuwe gast en als betaling is verbroken kan je de code niet meer gebruiken. Ik ben erg teleurgesteld
horloge zou ingepakt worden in kadopapier maar dat is niet gedaan. Met het openmaken van het doosje was de verassing dus al weg. Heel slecht!!!!
betalen met Visa lijkt niet mogelijk. ik krijg geen betaalbewijs .... heb ik de bestelling nou geplaatst of niet????
Kon mijn gekregen kortingcode niet verzilveren!! Heel raar!!
7 okt. 2022
Wanneer je een kortingscode gebruikt en je bestelling gaat niet juist, dan is de code niet meer geldig. Daarnaast blijft de winkelwagen steeds hangen en als je op button terug klikt gaat hij in bepaalde browsers juist verder met bestellen of liopt de hele pagina vast. Ik heb hierover tevens al met jullie gemaild.
6 okt. 2022
De site loopt vast. Jammer dat je de goodiebox niet met je welkomskorting samen kunt gebruiken.
8 okt. 2022
Product was niet leverbaar dus niet ontvangen geld retour gehad
13 okt. 2022
Ik ontvang geen order bevestiging .. ook niet in de spam.
20 sep. 2022
Ketting besteld die na 1 dag brak. ‘Dat valt niet onder de garantie’. Terwijl ik toch wel verwacht dat de dure kettingen een aantal jaar mee gaan. Ik heb altijd goedkope sieraden gehad en die gingen ook jaren mee. Jammer. Dit kostte mij toch mooi 25 euro
3 sep. 2022
Pakket is allang retour en binnen bij hun alleen nog geen bevestiging van de retour....
24 sep. 2022
Site werkt niet goed, geen handige navigatie
15 aug. 2022
slechte ervaring: wilde 14-08 artikel bestellen met door het rad te gebruiken een paar gratis artikelen. Ondertekenen lukte eerste keer niet, wilde opnieuw doen, maar de gratis artikelen waren toen gelijk uit mijn mandje verdwenen. De gebruikte code FORYOU22 werkte natuurlijk geen tweede keer. Vanmiddag gebeld, nieuwe code gekregen, werkt ook niet, balen dus. Wel gisteravond 5 maal herinnerd aan het feit dat er nog iets in mijn mandje zat, echter zonder de gratis artikelen. Die hoorden toch gewoon in het mandje te zitten da.
23 aug. 2022
Order retour aanmelden lukt niet (ordernummer 2101693610). Probeer het al 3 dagen achter elkaar. Ik hoop dat het vandaag wèl lukt. Op de afbeelding staan prachtige armbanden maar het zijn in feite mini-kraaltjes met weinig kleur. Hiervóór was ik steeds heel tevreden over Brandfield.
10 aug. 2022
ik vindt het bestellen goed gaan alleen jullie geven me 10 procent korting maar ik bestel nu wat ik zie niks van die korting ik vindt het jammer dat ik via chat en telefoon niemand krijgt voor deze vraag
24 aug. 2022
van T v.
Bezorgtijden komen niet overheen en beloofde goodiebox zat er niet bij (zoals bij veel mensen). Dezelfde problemen bij veel andere klanten.
10 aug. 2022
van T B.
Retour zending duurt veeel te lang voor ze verwerkt zijn
7 aug. 2022
Waardeloze retour afdeling.
1 jan. 2022
Voor kerst een mooie ring voor mijn dochter besteld. In tegenstelling tot beloofd zou de ring niet op tijd komen. Als ‘tegemoetkoming ‘ een kortingscode ontvangen van wel €5,- bij een volgende (!) bestelling van tenminste €49,95! Is zoiets als: ‘ Ik bied mijn excuses aan als je eerst nog iets voor mij doet…!’ Vervolgens de ring ontvangen (was mooi), maar niet de beloofde goodiebox t.w.v. €100,-. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice, die het in orde zou maken. Ongeveer een week later ontvangen: een dames armbandje (volgens de prijs er op €39,95) en een herenarmband (vreemd bij een bestelling van een damesring…), volgens de site €31,95 en een kortingsbon van €30,- . Nogmaals: een kortingsbon in GEEN cadeau! Voor deze kortingsbon moet ik namelijk zelf eerst €150,- investeren in een nieuwe aankoop bij Brandfield.
16 dec. 2021
Bij bestellen kon je geen account aanmaken dus wat ik wel kocht staat niet in mn bestellingen bij account omdat er geen retour bij 1 van mijn bestellingen zat kan ik niet retourneren van n dure ring, die te groot was. Bij zelf telf contact werd ik half uur I'd wacht gezet en telefoon werd daarna opgehangen, dus weer bellen morgen, gewoon slecht geoorganiseerd met feestdagen waarbij je onder de spammailtjes wordt beladen om weer wat te kopen opdat je n kerst kado van E100 erbij krijgt, die vergeten ze op te sturen en was bij ontvangst bedroevend🤐. Tjonge hoe moet je je bedrijf opleuken met gewoon veel fouten die met secure controleren gewoon niet nodig zijn Gaat toch om duurdere produkten, dit maak je niet mee in n juwelierswinkel hoop ik.
2 jul. 2022
Ik kocht een achterkantje voor mijn oorbel aangezien ik die kwijt was geraakt. Duurde enkele dagen voor ik reactie kreeg op mijn mail die ik stuurde naar het merk waar de oorbel van was. Nadat ik betaald had moest ik zelf doorgeven dat ik betaald had zodat het verzonden kon worden, erg onprofessioneel. Ook wist ik niet zo goed wie ik moest contacten dus probeerde ik het via facebook, whatsapp, mail.. ik kreeg lang niet via alle kanalen een bericht terug. Na een dikke week wist ik eindelijk dat ze mijn bestelling op de post zouden doen. Kwam in een bubbeltjes envelop met postzegel met handgeschreven adres zonder enig briefje erin, alleen een doorzichtig zakje met het achterkantje. Dit kan beter.