Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.694 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

9 mei 2023
Je wordt gelokt met een gratis goodiebox, als je de voorwaarden leest, maar niet op sale aankopen. Dit geldbtevens voor een welkome van10% korting, die dan ook niet geld.
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat de actievoorwaarden niet duidelijk waren. Deze staan wel vermeld op onze site: https://www.brandfield.nl/actie-voorwaarden/ Onze klantenservice staat altijd voor je klaar bij vragen dus mocht je ergens tegenaan lopen dan horen wij graag van je. ^MB
2 nov 2023
Geen gratis goodie bag ter waarde van 100,- aanbieden om het vervolgens te moeten betalen. Foto’s artikelen op website zijn niet zoals het artikel er uit ziet.
4 nov 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het is nooit onze bedoeling geweest om verwarring te scheppen omtrent de goodiebag. Deze wordt inderdaad gratis aangeboden als onderdeel van promoties, waarbij een specifieke code toegevoegd dient te worden aan je bestelling. In dit geval had je de welkomskorting gebruikt, en conform onze voorwaarden kan er per bestelling slechts één promotiecode worden toegepast. Het spijt ons als dit niet duidelijk was op het moment van bestellen. We hechten veel waarde aan de nauwkeurigheid van de afbeeldingen op onze website en we willen graag dat je ontvangt wat je verwacht. Mocht je een verschil opmerken tussen de ontvangen artikelen en de afbeeldingen die we tonen, dan zouden we het zeer op prijs stellen als je ons foto's kunt sturen. Op die manier kunnen we de situatie beoordelen en verbeteringen doorvoeren. Ik kan bevestigen dat de terugbetaling voor je geretourneerde bestelling inmiddels is verwerkt. We zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en jouw feedback is hierin erg waardevol. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, staan we graag voor je klaar. ^HJ
3 sep 2023
Er word gezegd vandaag besteld morgen in huis ,als je wat besteld komt het ineens 2a3 dagen later ,terwijl ik het als kado nodig had ,zet het er dan meteen bij .
4 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat je het als cadeau nodig had en dat de vertraging vervelend is. Volgens de trackinglink wordt het pakket morgen bezorgd. Als je het niet meer wilt, kun je ervoor kiezen om het pakket te weigeren bij levering, waardoor het retour afzender gaat. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging, en als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je ondanks de vertraging nog steeds van je aankoop zult genieten. ^HJ
5 mei 2023
ik heb enige tijd geleden een retour gestuurd en bevestiging gekregen dat ze hem goed hebben ontvangen nu buis en maand later nog geen verwerkings bericht
15 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen bericht hebt ontvangen, hier lijkt iets niet goed te zijn gegaan. Wellicht zit de mail in de map ongewenste mail. We zijn blij om te zien dat je retour in de tussentijd is verwerkt. Bij vragen laat het ons gerust weten. ^MB
pakketje verkeerd afgeleverd, onder de veranda gezet bij de buren, terwijl ik wel thuis was teveel extra verpakkingen, slecht voor het milieu
26 dec 2023
Het spijt ons zeer te horen over de problemen met de bezorging en het onnodig gebruik van extra verpakkingen. Qua aflevering vinden we het erg vervelend dat dit verkeerd was geleverd. We zijn erg blij te lezen dat je het pakket uiteindelijk wel in ontvangst hebt kunnen nemen. Wat betreft het milieuaspect, we nemen duurzaamheid serieus en streven naar milieuvriendelijke verpakkingspraktijken. We zullen je feedback doorgeven aan ons team om te onderzoeken hoe we ons verpakkingsbeleid kunnen verbeteren en onnodig gebruik van verpakkingen kunnen verminderen. We bieden onze excuses aan voor eventuele overlast die je hebt ervaren en waarderen je feedback enorm. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
Ik vind het totaal niet wat ik had verwacht!De oorbellen zijn veel kleiner als wat je op de site te zien krijgt.Ik stuur ook alles terug.
26 dec 2023
Het spijt ons dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling en waarderen je eerlijke feedback. We zullen je retouraanvraag verwerken zodra we de items terugontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om je winkelervaring bij ons te verbeteren. Dank je wel voor je begrip. ^HJ
29 jun 2023
Vandaag voor 23:00 besteld is volgende werkdag binnen klopt niet. Beetje jammer wanneer je juist om die reden via Brandfield besteld
7 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de levering langer geduurd dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Desondanks wensen we je veel plezier van je aankoop. ^MB
Ik heb gebeld om mijn bestelling te annuleren, echter krijg ik toch de volgende dag een mail dat mijn bestelling verzonden is.
Antwoord van Brandfield
Het spijt me te horen dat er verwarring is ontstaan over je bestelling en dat je, ondanks je verzoek tot annulering, toch een verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit is zeker een vervelende situatie. Je kunt een gratis retourlabel aanvragen via onze website en dan zien we graag de items terug als je ze niet wilt hebben. Bedankt voor het delen van je ervaring, en nogmaals onze oprechte excuses dat dit niet goed is verlopen! ^HJ
3 mei 2023

welkomstkorting

Ik had 3 artikelen besteld. 2 in de sale en 1 niet. Ik kon de welkomstkorting niet invoeren op dat ene artikel. Dat is jammer
9 sep 2023
De beloofde bezorgdatum blijkt achteraf na een bestelling niet haalbaar. Geef op de site een realistische bezorg dag aan.
12 sep 2023
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de gestreefde bezorgdatum niet kon worden nagekomen na je bestelling. We waarderen je input en zullen ons best doen om de klantervaring te verbeteren. Volgens onze gegevens is het pakket gister geleverd. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan altijd klaar om te assisteren. We hopen dat je ondanks deze vertraging tevreden bent met je uiteindelijke aankoop. ^HJ
RB
Ron B.
Clinge
4 sep 2023
heb nog steeds niets ontvangenheb wel een mail gekregen dat door drukte het afleveren langer gaat duren
4 sep 2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Zoals je hebt vermeld, hebben we je op de hoogte gebracht van mogelijke vertragingen als gevolg van drukte. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen en hopen dat je het spoedig ontvangt. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je geduld. ^HJ
27 jul 2023
Wat ik heb besteld was ineens niet meer op voorraad en vervolgens kan je wachten op je geld terug
2 aug 2023
Bedankt voor je review. Mijn excuses dat het item niet meer op voorraad was. Ik zie dat wij de terugbetaling hebben verwerkt op 27-7 en dit zou nu ook zichtbaar moeten zijn op jouw rekeningnummer. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! ^HJ
15 nov 2023
slordig ingepakt voor dure sierraden. geen papieren erbij. denk niet dat ik nog ga bestellen
17 nov 2023
Het spijt ons te lezen dat de verpakking niet aan je verwachtingen voldeed en dat er geen documentatie bij je sieraden zat. Dit is zeker niet de standaard die we nastreven. We zouden het op prijs stellen als je foto's van de verpakking kunt sturen naar klantenservice@brandfield.nl, zodat we kunnen begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen de kans te krijgen om dit recht te zetten. ^HJ
Erg armoedige verpakking. Plastic zakje met made in Thailand er op.
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback met betrekking tot de verpakking. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de verpakking van je bestelling. Als je nog andere opmerkingen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je begrip. ^HJ
29 aug 2023
Aflevering was vertraag en ik had geen update ontvangen
30 aug 2023
Het spijt ons dat de bezorging van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we willen je laten weten dat we ons uiterste best doen om dit probleem snel op te lossen. Volgens de tracking link is het pakket op 28-08 geleverd. Om dit verder op te volgen en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we een case aangemaakt onder jouw ordernummer en een e-mail gestuurd. We kijken uit naar je reactie daarop. Als er iets anders is waar we je mee kunnen helpen, staan we voor je klaar. ^HJ
11 sep 2023
Niet op tijd geleverd gekregen, bestelling vertraagd
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling. Dit kan inderdaad frustrerend zijn. Voor nu heb ik een case aangemaakt onder jouw ordernummer en navraag gedaan intern over de verzendstatus. Na reactie hierop sturen wij jouw een email. Indien je vragen hebt kan je reageren op het casenummer email die je zojuist hebt ontvangen. Tot snel!
16 mei 2023
15 jun 2023
Dankjewel voor je twee sterren. Dit willen wij graag veranderen naar vijf sterren. Zou je ons daarom willen laten weten hoe we dit kunnen verbeteren? ^MB