Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

1.303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.694 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

de meest kritische beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(30)
(38)
Resetten
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam met een gratis goodiebag. Was ik best tevreden mee, al vind ik het raar dat er ook een waardebon van €30 bij zit, waarvoor je eerst weer €150 moet uitgeven om hem te kunnen verzilveren. Maar ook zat er nog een kaartje bij waarop stond: this ring is your bonus gift etc. Er zat helaas geen ring in de doos. Jammer!
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er was 10% korting beloofd bij inschrijving nieuwsbrief; niet gekregen!
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snelle verzending, verschrikkelijke klantenservice

Ze zijn twee pakketjes van mij kwijtgeraakt. Beide hadden ze naar pakkettenautomaat gestuurd van PostNL. Het adres van de pakkettenautomaat had Brandfield verkeerd op de pakketten gezet. Lang verhaal kort pakketten: paketten kwijt. Totale schade €240. Meerdere keren contact met BF opgenomen maar krijg gewoon na verloop van tijd geen antwoord meer.
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour storting is nog niet gedaan na bijna 3 weken

Ik had n tasje besteld was te klein meteen retour verzonden op 21 maart bij brandfield aangekomen nu 5 april nog steeds niet verwerkt :(((((((
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Not again

First order, bracelet broke, new bracelet broke again. The following year my second orde: bracelet again, a different one from last year. This one broke in the first week. Brandfield said, “ Dit defect komt vaker voor bij dit item helaas en kunnen we helaas niet repareren.” Unfortunately, The quality is not what I expect. I won’t be ordering again. To use my credit, I ordered another bracelet which qualified me for a free gift. I forgot to add the code. I wrote an email asking for the gift, but they can’t send it, because I forgot the code! So, I will have to return the item and re-order it. Also not a very environmentally conscious company 🙄
Beoordeling melden
SD
Sylvia D.
Wolvega
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een artikel besteld die op voorraad zou zijn. Na enkele dagen gebeld omdat ik maar niets hoorde. Krijg ik een engels sprekende heer aan de telefoon. De volgende dag blijkt het artikel toch niet op voorraad. Ik hou hier niet van en zeker niet dat ik er zelf achteraan moet.
Beoordeling melden
YK
Yvonne K.
Denekamp
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meestal mooie produkten tegen een goede prijs. De levering komt wel later dan aangegeven. Ik heb al twee keer een beloofde gratis goodiebag niet ontvangen. Bij de laatste bestelling voldeed het artikel niet aan de verwachtingen. Op de foto zag ik een goudkleurige set (armband en kettinkje). In de realiteit was het een set waarvan de kleur leek afgegaan. Ik heb de bestelling dan ook retour gestuurd. Daarom kan ik geen foto meer toevoegen.
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kado voor valentijn kwam een dag na valentijn pas binnen. Zonder bericht dat het vertraging had opgelopen in het magazijn. Dit moest ik zelf achterhalen toen er op de dag zelf niks binnenkwam.
Beoordeling melden
HG
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
redelijk
Beoordeling melden
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voorheen heel tevreden over brandfield, diverse dingen zoals smartwatch, oorbellen, ketting e.d. Gekocht. Altijd netjes verpakt en snel geleverd. nu voor valentijd een ketting kado gekocht, de omdoos was nog heel en noet beschadigd, echter de inhoud was een schandaal. kadoverpakking was geheel gescheurd, de doos (goedkoop wit papieren doosje) helemaal gescheurd en beschadigd. daarbij zat de goodiebox twv 100 euro die je zou krijgen bij bestelling bij meer dan 50 euro erbij zou krijgen (mijn order was 174,-) al met al een flinke domper, brandfield gemaild en nu al een week later nog geen enkele reactie. de ketting in een doosje van een andere juwelier moeten doen en opnieuw moeten inpakken. Al met al deze keer 1 grote teleurstelling en contact komt er niet.
Beoordeling melden
KB
Karin B.
Snelrewaard
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had één paar schoenen besteld en dat zat in een papieren/kartonnen tas met mooie zwarte strik. Hoewel de verpakking er mooi uitzag was het hierdoor wel nodig die ene schoenendoos in een enorm doos te verpakken. Er hadden wel zes schoenendozen in gekund. Helaas waren de schoenen te klein en moest ik ze terugsturen. Totaal niet duurzaam om op deze wijze één schoenendoos toe te sturen. En zo'n tas voegt ook niets toe. Toch feestelijk maken? Enkel een strikje om de doos is dan een idee.
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ingevoerde Code was niet verwerkt, werd ook niet nageleverd. Klantenservice staat niet open voor vragen of oplossingen
Beoordeling melden
AR
Ar R.
Meerkerk
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het zou de andere dag geleverd worden

Het zou de andere dag geleverd woeden . Maar werd pas de dag daarop
Beoordeling melden
AP
Annemieke P.
Nieuwerkerk aan den IJssel
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prijzen zijn na de kerst geuwelijk…

Prijzen zijn na de kerst gruwelijk gedaald, heeft mij op kosten gejaagd!!!
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling retourzending gedaan maar nog steeds wachten op mijn geld😠 voor de kerst al retour verzonden!!!!
Beoordeling melden
5 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beoordeling Brandfield website

De website van Brandfield ziet er overzichtelijk en gelikt uit! De website is makkelijk in gebruik. Helaas is het voor een nieuwe klant haast onmogelijk om gebruik te maken van de kortingscode wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Mij lukte het niet om de kortingscode toe te voegen. Ik ben hier bijna een uur mee bezig geweest.. jammer! Ik hoop dat deze tegenvaller wordt gecompenseerd met de toffe items die ik gekocht heb.
Beoordeling melden