Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

1.336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.690 beoordelingen in totaal

17 jun 2023
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

19 sep 2023
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.

Beoordelingen voor Brandfield

27 jul 2023

Service duurt lang

Slechte kwaliteit product. Het antwoord op mijn mail kwam laat en daarom had ik het product minuten daarvoor weggegooid. Erg jammer.
2 aug 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat er al een case is bij jouw bestelling en dat jezelf het label eraf wilde trekken in plaats van knippen waardoor die verbogen is. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is, vandaar dat ik via de case jou een email heb gestuurd. Indien je dit nog verder wilt oppakken, zien wij heel graag daar een reactie op tegemoet! ^HJ
Niet zoals beloofd 22 besteld zelfde dag verzonden. Best duur pakket zonder handtekening op te halen bij post nl punt
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons te horen dat je bestelling niet op dezelfde dag is verzonden en dat het een duur pakket was dat zonder handtekening kon worden opgehaald bij een Post NL-punt. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en dat het niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor eventuele verwarring of ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback, want het helpt ons om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ^HJ
27 jul 2023
Snelle afhandeling. Mooie tas, maar oorbellen waren niet van zilver maar zilver(een klein beetje) met paarlemoer
2 aug 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je blij bent met de tas! Ik zie op de website via de foto's dat het stukje in je oor 925 sterling zilver is. De hanger van de oorbel is uiteraard van parelmoer, zoals je ziet op de foto's. Indien je niet tevreden bent met dat style item, mag je het retourneren. Voor retourneren dient het te voldoen aan de retourvoorwaarden die je terug kan lezen op onze website! Tot ziens bij Brandfield! ^HJ
7 sep 2023
Helaas ga ik het horloge terug sturen het is prachtig hoor maar ik vind het te zwaar en het is te klein
8 sep 2023
Dank je voor je feedback. Het is jammer om te lezen dat het horloge niet aan je verwachtingen voldoet vanwege het gewicht en de grootte. Je kunt het horloge retourneren als het voldoet aan de retourvoorwaarden. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van de winkel. ^HJ
27 aug 2023

Afspraak?

Donderdag besteld ( 18.00 H ) Wordt maandag bezorgd. Site : voor 23.30 H besteld volgende dag in huis
28 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt me te horen dat je bestelling later dan verwacht wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat snelle bezorging belangrijk is en we zullen ons best blijven doen om aan de aangegeven levertijden te voldoen. Via jouw bestelling heb ik een case aangemaakt en je een email gestuurd. We zien graag een reactie daarop tegemoet. ^HJ
24 aug 2023

Viel helaas tegen.

Communicatie goed, snelle verzending. Maar de armband die ik had besteld was krom. Heel jammer!
25 aug 2023
Bedankt voor je feedback en het spijt me te lezen dat de armband die je had besteld krom was. Onze excuses voor dit ongemak. We zijn blij dat je tevreden was met de communicatie en snelle verzending, maar het is duidelijk dat we hierin zijn tekortgeschoten met de status van het product. We willen dit graag rechtzetten. Ik heb zojuist een case aangemaakt en je via die weg een email gestuurd, zodat we een oplossing kunnen vinden en ervoor kunnen zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. We waarderen je feedback en je geduld. Tot snel! ^HJ
Moest nog extra bellen omdat wel bedrag afgeschreven maar geen bevestiging gestuurd.
Antwoord van Brandfield
Het spijt me te horen dat je extra moest bellen vanwege het ontbreken van een bevestiging, ondanks dat het bedrag al was afgeschreven. Wij hadden helaas een storing met de bevestigingsemail, waardoor deze niet werd verzonden. Dat is gelukkig alweer opgelost. Als je in de toekomst soortgelijke problemen ondervindt of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ze zijn er om te helpen en eventuele problemen op te lossen. ^HJ
7 mei 2023
Groot assortiment, snelle levering maar helaas worden retouren niet verwerkt.
GV
Gail V.
Almere
Goodiebag ter waarde van 130 euro, zit onzin in. Kan je beter niet sturen
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de goodiebag. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de inhoud van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen je feedback zeker doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor dit aspect van onze service, zodat we kunnen blijven verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat klanten positieve verrassingen ontvangen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of als je andere opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je keuze voor onze aanbiedingen en diensten! ^HJ
19 aug 2023
Product niet geleverd op afgesproken bezorg moment
23 aug 2023
Het spijt ons te horen dat het product niet op het afgesproken bezorgmoment is geleverd. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Bezorgvertragingen kunnen soms buiten onze controle liggen, maar we zullen ons best doen om dit soort situaties in de toekomst te minimaliseren. Als je verdere vragen hebt over je bestelling of de bezorgstatus, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag helpen en ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt. ^HJ
6 okt 2023
Sierraad zat los en niet netjes in het doosje
Antwoord van Brandfield
Onze excuses voor deze ervaring! We vinden het jammer om te lezen dat het sieraad mogelijk is verschoven tijdens de verzending. We streven ernaar om alle producten in perfecte staat te leveren en nemen je opmerkingen serieus om toekomstige verbeteringen aan te brengen. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet onze klantenservice te contacten! ^HJ