Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

1.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.694 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs bij Brandfield een horloge van de firma Festina besteld. Het gaat om de F20535-1. De dag na mijn bestelling kwam mijn horloge al binnen, dankzij de vlugge lezersservice van Postnl. De website was goed te navigeren, evenals de betaalpagina. Het horloge was mooi verpakt. Het xay samen met een Festina-tas in een papieren Brandfield tas, die op zijn beurt weer in een doos zat. Van mij waren die twee extra tassen niet echt nodig, want ik koop immers een horloge en geen tassen. Het horloge zelf was overigens uitstekend. Het was beter dan ik had verwacht. De prijs was ook in orde boor een automatisch mechanisch horloge van deze klasse. Tot slot heb ik nog een enkele klacht. Op de afbeelding die op de website werd getoond was het horloge grijskleurig afgebeeld, terwijl het in werkelijkheid zwart was. Ik heb gemerkt dat dit op de meeste sites die dit specifieke uurwerk verkopen het geval was, maar als nog vind ik het kwalijk. Al met al ben ik zeer tevreden met de service van brandfield, op een paar kleine verbeterpunten na.

de meest kritische beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afgelopen week een bestelling geplaats bij Brandfield, die ik drie dagen later iemand cadeau wil geven. Op de website wordt vermeld voor 23:30 besteld, volgende dag bezorgd (dus lijkt mij op tijd besteld) en Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code, Twee dagen later nog steeds geen track&trace code. We gaan bellen, ik krijg een vrijwel niet te verstaan zacht Engelssprekende dame aan de telefoon, mijn Engels is niet best en mij wordt verzocht voor Nederlands contact aan het einde van de middag terug te bellen, ik laat weten na lang in de wacht te hebben gestaan hier geen genoegen mee te nemen, contact wordt direct verbroken. Nog maar eens een keer bellen, ik krijg een Nederlandssprekende dame volgens mij dezelfde dame, ik doe mijn verhaal over een te late levering en geen code, zonder excuus laat ze mij weten dat mijn zending niet op tijd geleverd gaat worden. Ik vraag waarom ik niet hierover geïnformeerd wordt en zelf verhaal moet gaan halen, nou er zou een e-mail gestuurd zijn, ik laat weten net als de track&trace deze mail niet ontvangen te hebben, ze laat mij weten met een onderliggende toon alsof ik aan het liegen ben dat ik de eerste was die dan deze mail niet ontvangen zou hebben en zonder het zelf gevraagd te hebben wordt mij gevraagd of ik de order wil annuleren, ik vraag wanneer dan mijn geld op de bank staat, ergens volgende week een week later dus, ik laat weten dat ik het een slechte service vindt en mij wordt verteld dat zij het gesprek zo niet dient aan te gaan en vervolgens wordt de verbinding wederom direct verbroken. Later in de dag nog meer eens een nieuwe poging met bellen, super vriendelijke dame aan de telefoon met de toezegging dat ik vermoedelijk een dag later een track&trace code zal ontvangen, inmiddels 4 dagen verder, geen track&trace code. En de nieuwsbrief korting die je zou kunnen gebruiken bij je eerste bestelling, die kreeg ik wel, na de bestelling, heb hier dus bij de eerste bestelling geen gebruiken van kunnen maken. Vooralsnog wacht ik op mijn bestelling maar het contact met de klantenservice vind ik bijzonder slecht en arrogantie ten top.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er was 10% korting beloofd bij inschrijving nieuwsbrief; niet gekregen!
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam met een gratis goodiebag. Was ik best tevreden mee, al vind ik het raar dat er ook een waardebon van €30 bij zit, waarvoor je eerst weer €150 moet uitgeven om hem te kunnen verzilveren. Maar ook zat er nog een kaartje bij waarop stond: this ring is your bonus gift etc. Er zat helaas geen ring in de doos. Jammer!
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Not again

First order, bracelet broke, new bracelet broke again. The following year my second orde: bracelet again, a different one from last year. This one broke in the first week. Brandfield said, “ Dit defect komt vaker voor bij dit item helaas en kunnen we helaas niet repareren.” Unfortunately, The quality is not what I expect. I won’t be ordering again. To use my credit, I ordered another bracelet which qualified me for a free gift. I forgot to add the code. I wrote an email asking for the gift, but they can’t send it, because I forgot the code! So, I will have to return the item and re-order it. Also not a very environmentally conscious company 🙄
Beoordeling melden
SD
Sylvia D.
Wolvega
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos verpakt

Vind als je hoor zo’n gedrag besteld, dat het ook wel netjes in een doosje verpakt mag worden, nu ligt er een armband van €80 gewoon los in een tasje en ik meende dat ik toch verpakking had aangegeven, 1 armband is wel verpakt en de andere niet, vind ik wel slordig en dat je er extra voor moet betalen, ook niet netjes
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kado voor valentijn kwam een dag na valentijn pas binnen. Zonder bericht dat het vertraging had opgelopen in het magazijn. Dit moest ik zelf achterhalen toen er op de dag zelf niks binnenkwam.
Beoordeling melden
HG
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
redelijk
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meestal mooie produkten tegen een goede prijs. De levering komt wel later dan aangegeven. Ik heb al twee keer een beloofde gratis goodiebag niet ontvangen. Bij de laatste bestelling voldeed het artikel niet aan de verwachtingen. Op de foto zag ik een goudkleurige set (armband en kettinkje). In de realiteit was het een set waarvan de kleur leek afgegaan. Ik heb de bestelling dan ook retour gestuurd. Daarom kan ik geen foto meer toevoegen.
Beoordeling melden
AP
Annemieke P.
Nieuwerkerk aan den IJssel
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prijzen zijn na de kerst geuwelijk…

Prijzen zijn na de kerst gruwelijk gedaald, heeft mij op kosten gejaagd!!!
Beoordeling melden
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De dozen zaten los in een doos en de doosjes die er zaten waren beschadigd aan de buitenkant.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden een bestelling gedaan, vooralsnog geen update over de levering te zien?
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct je case geopend en je een email gestuurd met alle informatie. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zondag 2 bestellingen gedaan . 1 levering op maandag gehad op de 2e zit ik nog steeds te wachten. Toch spannend vlak voor de kerst !
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw review. Volgens onze gegevens is het tweede pakket op 21 december geleverd. Als je nog verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nog een fijne kerst toegewenst. 🎅🎄^HJ
GV
Gail V.
Almere
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goodiebag ter waarde van 130 euro, zit onzin in. Kan je beter niet sturen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de goodiebag. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de inhoud van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen je feedback zeker doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor dit aspect van onze service, zodat we kunnen blijven verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat klanten positieve verrassingen ontvangen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of als je andere opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je keuze voor onze aanbiedingen en diensten! ^HJ
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moest nog extra bellen omdat wel bedrag afgeschreven maar geen bevestiging gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
14 dec 2023
Het spijt me te horen dat je extra moest bellen vanwege het ontbreken van een bevestiging, ondanks dat het bedrag al was afgeschreven. Wij hadden helaas een storing met de bevestigingsemail, waardoor deze niet werd verzonden. Dat is gelukkig alweer opgelost. Als je in de toekomst soortgelijke problemen ondervindt of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ze zijn er om te helpen en eventuele problemen op te lossen. ^HJ
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet zoals beloofd 22 besteld zelfde dag verzonden. Best duur pakket zonder handtekening op te halen bij post nl punt
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 dec 2023
Het spijt ons te horen dat je bestelling niet op dezelfde dag is verzonden en dat het een duur pakket was dat zonder handtekening kon worden opgehaald bij een Post NL-punt. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en dat het niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor eventuele verwarring of ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback, want het helpt ons om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ^HJ
LD
Lynn d.
HEERLEN
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

G-Shock

Met de levering en verpakking alles top. Maar die horloge was niet ingesteld en dat instellingen is zo moeilijk, ik kon met de beschrijving niks aanvangen dus dan maar een youtube video gezocht om de instellingen te bekijken en na 2 uur verder te zijn eindelijk was de horloge ingesteld. Ondertussen had ik die horloge het liefste door de kamer gegooid, en een half uur lang godveruh .... Nee wat een
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
5 dec 2023
We waarderen je feedback over de levering en verpakking, en we zijn blij om te horen dat dit naar wens was. Het spijt ons echter zeer dat je problemen hebt ondervonden bij het instellen van het horloge en dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de email. We staan klaar om te assisteren en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor je kunnen bieden. ^HJ
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Oorbellen besteld en betaald. Volgende dag een mail dat het niet meer op voorraad is. Pas dit aub goed aan op de site, dit is voor jullie weer werk en voor de klant echt super irritant. W
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
17 nov 2023
Onze excuses voor het ongemak en de verwarring die is ontstaan door de voorraadfout op onze website. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is en het is zeker niet onze bedoeling geweest om extra werk of irritatie te veroorzaken. We nemen je feedback serieus en zullen ons systeem voor voorraadbeheer nauwkeurig bijwerken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor je begrip. ^HJ
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sierraad zat los en niet netjes in het doosje
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
9 okt 2023
Onze excuses voor deze ervaring! We vinden het jammer om te lezen dat het sieraad mogelijk is verschoven tijdens de verzending. We streven ernaar om alle producten in perfecte staat te leveren en nemen je opmerkingen serieus om toekomstige verbeteringen aan te brengen. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet onze klantenservice te contacten! ^HJ
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vandaag bestelt morgen in huis, nou nee

Vandaag bestelt, morgen in huis. Nou, nee! Zodra je iets bestelt krijg je meteen een mail dat het wat langer gaat duren. Dus dat morgen in huis is gewoon een lokkertje van hun
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 sep 2023
Het spijt me te lezen dat er vertraging was met jouw bestelling. Soms kunnen er onverwachte vertragingen optreden in de logistiek. Ik hoop dat je uiteindelijk toch tevreden bent met je aankoop. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor assistentie. ^HJ
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas ga ik het horloge terug sturen het is prachtig hoor maar ik vind het te zwaar en het is te klein
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
8 sep 2023
Dank je voor je feedback. Het is jammer om te lezen dat het horloge niet aan je verwachtingen voldoet vanwege het gewicht en de grootte. Je kunt het horloge retourneren als het voldoet aan de retourvoorwaarden. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van de winkel. ^HJ