soolutions.com/nl/- Logo - Beoordelingen

soolutions.com/nl/

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 sep 2020
soolutions.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Had in eerste instantie per ongeluk een zwarte lader besteld. In 1 belletje was deze nog voor verzending omgewisseld voor een witte lader. Door verschillende redenen was de aardlek in eerste instantie niet meegeleverd terwijl de volgende dag de monteurs al aan de deur zouden staan. Na een mail richting klantenservice werd ik na twee uurtjes gebeld om het probleem op te lossen. Enkele uren later stond een medewerker van het bedrijf aan de voordeur om het onderdeel persoonlijk af te leveren... Hoe bedoel je service... Echte toppers..

30 jun 2023
Ik vind het een nadeel dat het in de avond wordt bezorgd en in een veel te grote verpakking Het product is gewoon wat je er van verwacht

Beoordelingen voor soolutions.com/nl/

Fijne meedenkende contactpersoon, die mij duidelijk de verschillen tussen de laadpalen kon uitleggen. En super snelle levering door vriendelijke en kundige installateurs geïnstalleerd!
Uitstekend bedrijf snelle levering goed product Prijs kwaliteit zeer goed
Kwalitatief en good looking
10 mrt 2024
easy process, no issues
DD
Derk d.
Apeldoorn
Prima artikel voor een prima prijs. Top!
3 feb 2024
Niet snel maar wel goed!
Snelle afhandeling
20 jan 2024
Perfecte omschrijving, snelle levering en volledig correct :) top
GD
Gerard D.
Dirksland
21 jan 2024

Prima

Had het product snel nodig en had het ook de andere dag in huis
Snelle en correcte levering!!
Goede service

Toppers..!!!

Antwoord van soolutions.com/nl/
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat we je snel en efficiënt hebben kunnen helpen met je bestelling en het ontbrekende onderdeel. We waarderen je positieve opmerkingen en zullen dit doorgeven aan ons team.
Perfecte service, snelle bezorging. Eerste keer foute product geleverd maar prima opgelost. Wat iets beter zou kunnen is in mijn geval beter de specifieke productafbeelding bij de juiste versie van het product. Maar dit is zonder enig probleem of kosten opgelost.
18 jul 2023
Bedankt voor de mooie recensie! De afbeeldingen kloppen, maar we zullen kijken of dit duidelijker kan. Bedankt voor de feedback!
4 jul 2023

aankoopadvies en product: echt top!

Het telefonisch aankoopadvies was top, to-the-point en onderbouwd . Levering binnen 24u. Het product heb ik ondertussen gebruikt en voldoet 100% aan wat ik nodig heb en wat mij is aangeraden.
4 jul 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat ons aankoopadvies en de levering aan je verwachtingen voldeden. Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar.
27 apr 2023

telefonisch goed bereikbaar, snelle levering, konden vragen meteen beaantwoorden.

telefonisch goed bereikbaar (ook om ff te kijken of hij echt was) & vragen goed beantwoord. levering zelfs dag sneller dan aangegeven (voor product laadkabelgoot)
2 mei 2023
Bedankt voor de mooie woorden. Dat klinkt als een kabelgoed verhaal! (ik heb dit bericht zelf getypt ;-)
6 okt 2023
Makkelijke website, goed verpakt, bestelling volgende werkdag in huis klopt niet helemaal, het heeft wat langer op zich laten wachten.