2sharp.nl- Logo - Beoordelingen

2sharp.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
2sharp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Bestelde product werd vlot geleverd. Helaas was er het e.e.a. mis mee. Het mes lipe veel te stroef en sloot niet goed waarbij de punt van het lemmet bleef uitsteken. Omdat ik niet ver weg woon, ben ik langs de fysieke winkel in Rotterdam gegaan om te kijken wat er aan gedaan kan worden. Een zeer vriendelijke dame hoorde het aan en bekeek het mes. Zonder aarzeling heeft zij een ander exemplaar meegegeven en die werkt uitstekend. Erg blij mee. NB, de winkel is heel klein, maar ademt eche ambachtelijke toewijding uit. Een aanrader!

15 jun 2023
Sharpener damaged my Global knife and one another (total value of damaged knives 140 euro). 2sharp did not ask a single question or spend any time on investigating the case. They immediately blamed it on "improper use of sharpener". They immediately claimed the knife was pressed too hard and later that the sharpener cannot be used for Global knives, even though that in their initial response they explicitely confirmed the sharpener can be used on ALL type of knives. Absolutely horrendous customer service experience.

Beoordelingen voor 2sharp.nl

4 feb 2024

Het is een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf.…

Het is een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf waarbij je bij eventuele problemen direct contact kunt krijgen met de bedrijfsvoerder, en verder hebben ze produkten die ergens anders niet te krijgen zijn.
Snelle levering en uitmuntende kwaliteit prijsverhouding
Altijd direct antwoord via email. Duidelijk.
PT
snelle service, dus niets veranderen.

Fairbairn sykes niet oke

Kreeg besteld mes snel en keurig verpakt. Mes bleek braam op punt te hebben en schede had fabricagefout. Contact gelegd, gebeld en teruggestuurd. Geen bevestiging ontvangst, geen update over de volgende stap. Denk dat het een goed bedrijf is maar mijn beoordeling NU is twijfelachtig. Kreeg verzoek review nu dus daarom.
Bij verkeerd item toegestuurd, kon ik item wel tegen mijn portokosten retour sturen, wel het goede item binnen gehad, maar geen enkele reactie gekregen op verzoek om porto kosten te vergoeden terwijl zij de fout hebben gemaakt, jammer, slechte service.
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling zonder enige status update over het product echt slecht dit
18 jan 2024

Vlotte bestelling, prima prijs.

Sneller binnen dan verwacht en dit is een webshop waarbij je nog kunt communiceren met de verkoper wat prettig is.
Goede service, verkeerde sheath opgestuurd, kreeg zonder discussie de juiste nageleverd!

Goede ervaring

Uitgebreid assortiment voor een goede prijs en snelle levering. Van harte aanbevolen!
Top service!
20 jan 2024
Altijd een uitgebreide assortiment van messen voor elk budget! Mijn bestelling kwam snel en goed aan! In het verleden ook vaak in de winkel geweest, ook altijd fijn geholpen!
Goede prijs kwaliteit. Snelle levering. Mooie producten.
Nette prijs. En snelle levering. Goed verpakt.
Goed product geleverd
SNELLE SERVICE