pme-legend.com/nl

993 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.496 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
pme-legend.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij hadden broeken besteld voor de uitvaart van onze kleinzoon. DHL kwam zijn afspraak niet na, zoals gewoonlijk, maar PME Legend was zo behulpzaam en wilde zelfs nog direct een 2e pakket broeken erachteraan sturen, zodat we hoopten dat het nog op tijd zou zijn. Uiteindelijk besloot de DHL de pakketten niet te leveren op 30 november maar 7 december, ruim na de uitvaart. Maar het heeft absoluut niet gelegen aan PME Legend, wat een goede service hebben die geboden. Onze dank daar nog steeds voor !

21 okt 2023
Op zondag besteld en maandags zou het pakket al bezorgd worden. Maar het pakket kwam nooit aan: de bezorgdienst stuurde een bericht dat het retour was naar afzender. Zogenaamd omdat het adres niet goed was. Dat was dus wel goed. De webshop gebeld (duurt half uur voor je ze aan de lijn krijgt), die zouden het meteen weer opsturen als ze het retour kregen. Een week later is het pakket nog steeds niet bezorgd.

Beoordelingen voor pme-legend.com/nl

DV