pme-legend.com/nl

1.052 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
pme-legend.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij hadden broeken besteld voor de uitvaart van onze kleinzoon. DHL kwam zijn afspraak niet na, zoals gewoonlijk, maar PME Legend was zo behulpzaam en wilde zelfs nog direct een 2e pakket broeken erachteraan sturen, zodat we hoopten dat het nog op tijd zou zijn. Uiteindelijk besloot de DHL de pakketten niet te leveren op 30 november maar 7 december, ruim na de uitvaart. Maar het heeft absoluut niet gelegen aan PME Legend, wat een goede service hebben die geboden. Onze dank daar nog steeds voor !

21 okt 2023
Op zondag besteld en maandags zou het pakket al bezorgd worden. Maar het pakket kwam nooit aan: de bezorgdienst stuurde een bericht dat het retour was naar afzender. Zogenaamd omdat het adres niet goed was. Dat was dus wel goed. De webshop gebeld (duurt half uur voor je ze aan de lijn krijgt), die zouden het meteen weer opsturen als ze het retour kregen. Een week later is het pakket nog steeds niet bezorgd.

Beoordelingen voor pme-legend.com/nl

Mijn bestelling bij PME Legend nog steeds niet ontvangen wel betaald.DHL die stuurt allemaal berichten wanneer ze zouden leveren.Dit zijn allemaal loze beloften.Ik hoop dat een keer opgelost gaat worden. Ik wens u een fijne dag.
LV
L V.
Raalte

Retourneren mag wat beter

Als je op de bon aangeeft dat je iets wilt omruilen dan krijg je je geld terug en kun je het nog een keer bestellen helaas. En het aangeven van een klacht van het product hoor en zie je niks van helaas
RH
R H.
Soest
De verzending via DHL avondlevering verloopt niet volgens afspraak, de bestellingen die ik afgelopen maand heb gedaan, DHL levert niet volgens de opgave van DHL
30 mrt 2024
17 mrt 2024
Ik heb een bestelling gedaan op 10 maart en heb deze nog steeds niet ontvangen. (status op 17 maart). Op d site staat levering tussen de 2 en 4 dagen. Voor 10 uur besteld, volgende dag verzonden. ????
17 mrt 2024
Nog steeds niet binnen
jullie retourzendingen terwijl ik het artikel WILDE HEBBEN....... doordat ik niet thuis was en het afhaalpunt door carnaval gesloten was hebben jullie besloten om het retour te sturen????? broek is niet meer te bestellen voor de prijs die ik had betaald.........
Slechte maatvoering van een jeans.
13 jan 2024

Broek gekocht met kapotte drukknoop

Broek gekocht. Netjes geleverd, maar wel met wen kapotte achterzak drukknoop. 2 pogingen gedaan voor contact met klantenservice, maar na 3 dagen nog steeds geen reactie.
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen? 29-12-2023 besteld.
PG
Niemand heeft nog persoonlijk contact met me opgenomen
14 jan 2024
Het pakketje nog steeds niet ontvangen .....
31 dec 2023
21 okt 2023

Slechte bezorging

Artikelen niet gekregen, wel betaald. Onderzoek loopt, maar nog geen geld terug of artikelen alsnog snel geleverd.
AR
Alex R.
Den Haag
22 jul 2023
Met klachten aan de telefoon scoren jullie echt maar een 5, en dat is nog erg hoog. Uiteindelijk is het allemaal wel opgelost maar, 25 minuten na 17,00 uur is wel erg lang, en dan wordt het de volgende dag nog goed gepraat ook, en dat wordt er aan het einde van het telefoongesprek ook nog gezegd, zo nu kun je weer lekker slapen......een beetje kinderachtig.
15 aug 2023
Probleem met een zalmkleurige polo van nog geen maand oud waar ze totaal niet op reageren. Aantal keren telefonisch de klacht besproken en een aantal mails gestuurd met bijgaande foto. Ik koop me daar het schompes, dan mag je ook wel wat service/ coulance verwachten.
19 apr 2023
bericht gestuurd over het niet bij geleverde kadeautje bij een besteding van €249.- of meer. jammer hoor was leuk die tas met handoek op het plaatje. krijg er gewoon geen response op. achh ja was maar een rekening van dik €500
25 nov 2023
Ik had 2 broeken besteld. 1 was prima de andere moest een andere maat. Nu bijna één week geleden retour gestuurd maar tot heden nog niks van PME vernomen. Geen ontvangst berichtje helemaal niks. De goede maat broek is ‘TOP’!
Bestelling zou de volgende dag worden geleverd. helaas niet ontvangen en blijkbaar terug gestuurd naar afzender Mail gestuurd geen reactie tot dat ik zelf belde met PME. als terug is wordt weer gestuurd kan 10 dagen duren!?