pme-legend.com/nl

1.052 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
pme-legend.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij hadden broeken besteld voor de uitvaart van onze kleinzoon. DHL kwam zijn afspraak niet na, zoals gewoonlijk, maar PME Legend was zo behulpzaam en wilde zelfs nog direct een 2e pakket broeken erachteraan sturen, zodat we hoopten dat het nog op tijd zou zijn. Uiteindelijk besloot de DHL de pakketten niet te leveren op 30 november maar 7 december, ruim na de uitvaart. Maar het heeft absoluut niet gelegen aan PME Legend, wat een goede service hebben die geboden. Onze dank daar nog steeds voor !

21 okt 2023
Op zondag besteld en maandags zou het pakket al bezorgd worden. Maar het pakket kwam nooit aan: de bezorgdienst stuurde een bericht dat het retour was naar afzender. Zogenaamd omdat het adres niet goed was. Dat was dus wel goed. De webshop gebeld (duurt half uur voor je ze aan de lijn krijgt), die zouden het meteen weer opsturen als ze het retour kregen. Een week later is het pakket nog steeds niet bezorgd.

Beoordelingen voor pme-legend.com/nl

LV
L V.
Raalte

Retourneren mag wat beter

Als je op de bon aangeeft dat je iets wilt omruilen dan krijg je je geld terug en kun je het nog een keer bestellen helaas. En het aangeven van een klacht van het product hoor en zie je niks van helaas
RH
R H.
Soest
De verzending via DHL avondlevering verloopt niet volgens afspraak, de bestellingen die ik afgelopen maand heb gedaan, DHL levert niet volgens de opgave van DHL
AR
Alex R.
Den Haag
22 jul 2023
Met klachten aan de telefoon scoren jullie echt maar een 5, en dat is nog erg hoog. Uiteindelijk is het allemaal wel opgelost maar, 25 minuten na 17,00 uur is wel erg lang, en dan wordt het de volgende dag nog goed gepraat ook, en dat wordt er aan het einde van het telefoongesprek ook nog gezegd, zo nu kun je weer lekker slapen......een beetje kinderachtig.
25 nov 2023
Ik had 2 broeken besteld. 1 was prima de andere moest een andere maat. Nu bijna één week geleden retour gestuurd maar tot heden nog niks van PME vernomen. Geen ontvangst berichtje helemaal niks. De goede maat broek is ‘TOP’!
20 aug 2023
Telefoontjes afgehandeld door call center die haar best doet, maar niet alles weet. Retour verrekening duurt lang waardoor extra kosten ontstaan door niet op tijd te weten wat te betalen.
Bezorging duurde veel te lang. 1,5 week. Het was niet duidelijk of dit na 8 dagen bij Pme of bij DHL lag. Na 1 week heb ik moeten bellen en toen was het na 3 werkdagen alsnog geregeld.
Er wordt veel reclame gemaakt voor Black Friday, maar het betreft maar een klein aantal producten. Dus: meer artikelen in de aanbieding graag!!😊
21 aug 2023
Bestelling voor de helft ontvangen: de reat was niet meer leverbaar.. was wel heel teleurstellend aangezien t een kadootje was
23 aug 2023
Foto van shirt gemaakt na een keer wassen vol strepen contact gehad maar nog steeds niets teruggehoord !
6 mei 2023
Doordar de levering via een andere winkel geleverd werd, werd het niet juist bezorgd!
16 dec 2023
Als ik spullen in mandje stop en daarna inlog, is mijn mandje weer leeg….
Reageren op gestuurde mail. Jas gekocht maar geen paraplu ontvangen
28 jun 2023