kapten-son.com/nl/Reviews

Gecertificeerd sinds: 15 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
kapten-son.com/nl/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij kapten-son.com/nl/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

535 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jun. 2022
Ik heb de Aalborg Sand Black Sprinkled rugzak gekocht via de officiële Kapton&Son website, en ik ben zelf heel tevreden. Omdat de recensies redelijk negatief waren heb ik voor de zekerheid wel met PayPal betaald. De rugzak was op dat moment de aanbieding en zeer vlot geleverd. Van tevoren heb ik via Instagram DM contact opgenomen tot hoelang de sale nog gold en hier heb ik ook snel antwoord op gekregen. De levertermijn op de website was 1-3 werkdagen en via de mail kreeg ik te horen dat het nog wat langer zou kunnen duren wegens de sale. Onmiddellijk een bevestiging gekregen na het betalen. Ik heb de rugzak op vrijdagavond besteld en deze werd dinsdag al bezorgd door PostNL. Goede kwaliteit en echt precies wat ik zocht.

25 dec. 2021
Bestelling NL--1403609 van 26 november nog steeds niet ontvangen. Ligt zogenaamd al sinds 16 december klaar om te worden opgepikt door PostNL en dit is blijkbaar nog steeds niet gebeurd. Mail naar klantendienst gestuurd 20/12, nog steeds geen antwoord ontvangen waar mijn bestelling zich bevindt. Dienstverlening kan veeeeeeeeeeeel beter.

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Helaas zijn de beschrijving en de foto niet duidelijk vwb de materialen. Althans, op het moment van aankoop was dit niet duidelijk. Er staat dat deze Bergen tas van veganistisch glad materiaal is. Hij is echter alleen aan de bovenzijde van gladde vega materiaal, de onderzijde is van een dikke (besmettelijke) stof waar je vuil dus niet met een doekje vanaf kan vegen, het vuil trekt in de stof. Zeker aan de onderkant van een tas is dat niet prettig. Al was er maar 1 foto bij zoals ik nu bijsluit, zou dit veel duidelijker zijn. Ik heb contact hierover gehad, maar het is wat het is. Geen bevredigend antwoord van zo'n groot bedrijf met dure tassen. Ik jou hem maar want in de andere middelen past mijn laptop niet, maar voor mij was dit eens maar nooit meer.
het product is goed, maar extra aandacht voor levering is gewenst... als je belt met de klantenservice krijg je niet meer dan een computer aan de lijn en weet je eigenlijk helemaal niets over de status van je bestelling....
29 aug. 2022
Prachtige rugtas gekocht. Zat heel mooi verpakt in een beschermd tasje. Ook de tas zelf was beschermd met plastic en karton en vulling zodat de tas tijdens transport netjes bleef.
Top, perongeluk kortingscode vergeten, bestelling geannuleerd en nieuwe besteld met code. Geld kwam binnen 2 dagen weer netjes op de rekening. Zonnebril was ook echt geweldig.
Het bestelde wilde hardnekkig niet binnenkomen. Dit heeft uiteindelijk geleid tot annulering en een refund. Dit laatste ging conform en binnen de verwachtte tijd.
Snelle levering, mooi verpakt en vergelijkbaar met de afbeelding (mooi). Rugzak met zalmrose en donkerblauw.
Tas besteld maar beviel niet door dochterlief , retour gestuurd en binnen afgesproken tijd geldterug
Mooie tas, netjes en op tijd geleverd. Na wat mailwisseling nog extra service gekregen, top!
Snelle service, geleverd in prima verpakking en staat, top kwaliteit en nog mooi ook!
Keurige communicatie, netjes en zorgvuldig verpakt afgeleverd. Een hele mooie tas!
Goede producten, snelle levering, mooie kwaliteit, hip en daarnaast ook nog vegan.
Perfecte schooltas! Hengsel is de juiste lengte, alles past er in. Super blij mee
31 aug. 2022
Product is erg mooi maar er was maar 1 maat en deze pastte niet om mijn middel
Snelle levering, mooi product. Prijs kwaliteit is goed
13 sep. 2022
Snelle levering in 1 keer goed en voldeed ad verwachting.
Mooie tas, goede kwaliteit en verder een top service
Snelle levering, en hee blij met mijn horloge
Artikelen op voorraad, scherpe prijs
Alles met het bestellen ging goed
M’n tassen zijn niet aangekomen