kapten-son.com/nl/

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

geweldige tas

De Bergen Pro: Echt een hele fijne tas! Hij is groot en stevig en fijn dat er een drinkfles aan de zijkant past. Ook past mijn laptop van 15 inch erin en heb ik nog genoeg ruimte over voor andere spullen. Door de nieuwe banden is het fijn om op je rug te dragen en doet het dus niet pijn aan je schouders. Echt een top tas waar ik hopelijk nog lang plezier van ga hebben!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Lisanne⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn erg blij dat je tevreden bent over ons😍. We zouden graag willen weten hoe we onszelf kunnen verbeteren zodat we voor die 5e ⭐ kunnen gaan. Stuur ons een mailtje, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groetjes! je Kapten & Son crew

Altijd fijne rugtassen! <3

Altijd fijne en mooi rugtassen: functioneel, stylish, duurzaam, draagbaar en vegan! Ook krijg ik altijd veel complimenten over m’n rugtassen. Ik ben zeer blij!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Debby⚓ Bedankt voor je fantastische review! Met deze mooie woorden breng je een glimlach op al onze gezichten 🤗🧡. Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
Goede service bij problemen (vanuit bezorgdienst, niet vanuit Kapten & Son), heel fijn materiaal, toffe ontwerpen en zeer praktische tassen!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Chantal ⚓ Wauw!!! Wat een prachtreview! Ik heb dit meteen met het hele team gedeeld en je hebt onze dag weer een stukje mooier gemaakt. Dankjewel hiervoor! 🤍 Wij wensen je net zo'n mooie dag toe, je Kapten & Son crew
IL
Inge L.
Haarlem
Uitstekende kwaliteit, goede duidelijke webshop zeer snelle probleemloze levering!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Inge ⚓ Wauw! Dit zijn de reviews waarvoor we het doen. 😍 Wat mooi dat je helemaal happy bent met je Kapten product en we zijn natuurlijk super blij je te hebben kunnen helpen. We geven het direct door aan ons team. 🤍 Heel erg bedankt en groetjes! je Kapten & Son Crew

Snelle levering, mooie producten

Snelle, betrouwbare levering. Mooie tas gekocht. Heel praktisch
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je geweldige review! Jij maakt de hele crew helemaal happy🤩. We wensen je veel plezier met je product✨😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Snelle levering, goed verpakt, mooi product
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Susan⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische review 😍 We zijn super blij & doen je de hartelijke groeten, je Kapten & Son crew
9 mrt 2024
Prachtig product. Snelle levering!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Wauwie!!! Bedankt voor deze geweldige review! Je maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
MD
Marlies D.
Niederlande

Snel en goed verpakt

Snel, goed verpakt en mooi product
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Marlies ⚓ Je hebt ons helemaal blij gemaakt met je review! Ik heb je mooie woorden gelijk gedeeld met het team. Heel erg bedankt daarvoor! 🤍 Met zulke lieve mensen als klant, kunnen we ook niet anders dan ons best doen! 🙊 We wensen je een fijne dag en veel plezier met je producten.😊 Je Kapten & Son crew
Zeer tevreden over snelle levering
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je prachtreview! Wat mooi om te horen dat je pakketje zo snel is aangekomen. 📦 We wensen je veel plezier met je Kapten product en je krijgt de hartelijke groeten uit Keulen! Je Kapten & Son Crew
Snelle levering en mooie rugzak!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je geweldige recensie. We zijn super blij dat je zonnebril zo goed bevalt! 😎 Groetjes, je Kapten & Son crew
Snelle levering en goed product
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Robbert⚓ Bedankt voor je geweldige review! Jij maakt de hele crew helemaal happy🤩. We wensen je veel plezier met je product✨😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Snelle levering, mooie tas
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Astrid⚓ Bedankt voor je mooie review 🥰 We wensen je veel plezier met je rugzak 🎒 en de groetjes van ons team uit Keulen, je Kapten & Son crew
Makkelijk retourn process
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Javier ⚓ Bedankt voor je geweldige recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We doen er elke dag alles aan om onze Kaptens blij te maken. 🤩 Groetjes, je Kapten & Son Crew
Snelle en goede levering
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Willeke⚓ Super bedankt voor je mooie review. "Snel" is niet voor niets onze tweede naam😎! We zijn blij dat je zo tevreden bent🥰. Groetjes, je Kapten & Son crew
Goede en snelle service
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn ongelooflijk blij met de 5 sterren 😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son Crew
Goede klantenservice
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓, Wauw! Heel erg bedankt voor je feedback!!😊 Je maakt ons team hiermee heel erg blij!🥳 We wensen je het beste! je Kapten & Son Crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Jesse⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn erg blij dat je tevreden bent over ons😍. We zouden graag willen weten hoe we onszelf kunnen verbeteren zodat we voor die 5e ⭐ kunnen gaan. Stuur ons een mailtje, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groetjes! je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Inge⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische recensie 🧡 En de groeten uit Keulen van de Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Caroline ⚓ Wauwie!!! Bedankt voor deze geweldige review! Je maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Mike⚓ Bedankt voor je geweldige review! Je maakt het hele team heel erg blij 🤗🧡. Je krijgt de hartelijke groeten uit Keulen! je Kapten & Son crew