kapten-son.com/nl/

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Hele mooie tas! Enige nadeel is dat vlekken (en wellicht ook krassen) snel te zien zijn. Maar voor de rest echt prachtig!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. Groeten Jouw Kapten&Son crew
Duidelijke webshop Levering kon misschien sneller, maar kwam binnen gegeven venster aan
3 feb 2024
Snelle levering, tussentijds op de hoogte gehouden, en uiteraard een fijne tas.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je mega review! Wat prettig om te horen dat je pakketje zo snel is aangekomen. 📦 We wensen je veel plezier met je Kapten product! Hartelijke groeten uit Keulen! Jouw Kapten&Son Crew
4 feb 2024
Mooie collectie, leuke aanbieding. Snel bestellen, snelle levering.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 4 sterren 😊 Groeten uit Keulen! Jouw Kapten & Son Crew
Mooie en nette verpakkingen. Versturen gaat erg snel. Erg prettig
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je mega review! Het hele team is er erg blij mee 🤗🧡. Hartelijke groeten uit Keulen! Jouw Kapten&Son crew
Ik vind alleen dat de rits in het voorval stug is.
3 feb 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 5⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. Groeten Jouw Kapten&Son crew
Netjes op tijd geleverd. Hele mooi kwaliteit
3 feb 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je recensie. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en het product. Laat gerust een mailtje achter met opbouwende kritiek hoe we de laatste ster ⭐ van je kunnen krijgen. Dit helpt ons om onze producten en processen constant te verbeteren. Vriendelijke groeten, Jouw Kapten&Son crew

Top

Snelle en correcte levering. Heel tevreden.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische review! We zijn er super blij mee & wensen je van harte het beste. ❤️ Jouw Kapten & Son Crew
Duidelijke omschrijving en prima service
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en het product. We zijn erg blij met de 4 sterren ⭐😊 Groeten uit Keulen! Jouw Kapten & Son Crew

Everything was very well done. Amazing!

Everything was very well done! Amazing!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Thank you for your awesome review! The whole team is smiling because of these nice words🤗🧡. Best regards from Cologne! Your Kapten&Son crew
Snel verzonden en super kwaliteit
3 feb 2024
Hey Kapten ⚓ Wow! Bedankt voor deze geweldige review! Dat maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groeten Jouw Kapten & Son Crew
Mooie producten, snelle levering!
3 feb 2024
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 5 sterren 😊 Groeten uit Keulen! Jouw Kapten & Son Crew
Mooie producten en goede service
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Goede kwaliteit en nette service
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische recensie 🧡 Vriendelijke groeten uit Keulen, jouw Kapten & Son crew
Snelle service, goed produkt
3 feb 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je geweldige recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. We doen elke dag ons best om al onze Kaptens tevreden te stellen. 🤩 Vriendelijke groeten, Jouw Kapten&Son Crew
Snelle en correcte levering
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hallo Kapten⚓ Hartelijk dank voor je top recensie. "Snel" is onze tweede naam😎! We zijn blij dat je zo tevreden bent🥰. Groetjes, Jouw Kapten&Son crew
Snelle bezorging.
Top
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 5 sterren ✨🧡 Hier maak je ons helemaal gelukkig mee! 😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
24 feb 2024
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn erg blij dat je tevreden bent over ons😍. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew