kapten-son.com/nl/

858 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.489 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

vlotte bestelling en snelle levering, zelfs enkele dagen geleverd voor de track and trace er was
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Super bedankt voor je mooie review. "Snel" is niet voor niets onze tweede naam😎! We zijn blij dat je zo tevreden bent🥰. Groetjes, je Kapten & Son crew
Super, snelle verzending, mooie producten.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Cindy⚓ Bedankt voor je fantastische review! Met deze mooie woorden breng je een glimlach op al onze gezichten 🤗🧡. Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Barbara ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 5 sterren ✨🧡 Hier maak je ons helemaal gelukkig mee! 😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Timo ⚓ Wauwie!!! Bedankt voor deze geweldige review! Je maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Veerle ⚓ Wauwie!!! Bedankt voor deze geweldige review! Je maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Fijne service snel geleverd en super mooie rugzak!
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Nicky⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische review! We zijn hier super blij mee & wensen je het allerbeste. ❤️ Je Kapten&Son Crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Noortje ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met jouw 4 sterren ⭐😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son Crew

Goed product, matige service

Ik heb hier een rugzak besteld waar ik uitermate tevreden over ben. Het bereiken van de klantenservice was omslachtig. De communicatie met de klantenservice voelde niet professioneel/te informeel aan. Iets wat ik niet zou verwachten van dit merk. Daarnaast de chatbot… Ten eerste hielp het mij niet verder en ten tweede gebruikte de chatbot ook woorden als “sletterig”. Lijkt me niet echt de bedoeling. (Al moest ik er wel om lachen)
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Super bedankt voor je review. We zijn heel erg blij dat je het product je zo goed bevallen is. 😍 En heel erg bedankt voor je feedback! Dit is enorm belangrijk omdat we hiermee onze processen kunnen verbeteren! 💪 Groetjes, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Brenda ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 5 sterren ✨🧡 Hier maak je ons helemaal gelukkig mee! 😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Ellen⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische recensie 🧡 En de groeten uit Keulen van de Kapten & Son crew
LK
Linda K.
Groningen

Mooie rugzak!!

Snelle levering! Website overzichtelijk en mooi product. Mijn dochter gaat volgend jaar naar de middelbare school en gaat vast veel plezier hebben van deze toffe Pro rugtas.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Linda⚓ Bedankt voor je geweldige review! Jij maakt de hele crew helemaal happy🤩. We wensen je dochter veel plezier met haar rugzak✨😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Wilma⚓ Bedankt voor je geweldige review! Je maakt het hele team heel erg blij 🤗🧡. Je krijgt de hartelijke groeten uit Keulen! je Kapten & Son crew

Niet tevreden

Na langer gewacht te hebben dan dat ze voorspeld hadden wanneer het pakket bezorgd zou worden, had ik een compleet ander product gekregen. Deze had ik meteen teruggestuurd en heb momenteel nog steeds niet mijn pakket ontvangen. Inmiddels twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Lotte⚓ Bedankt voor je review. Oh jee, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. 🙁 Duizend maal excuses hiervoor! In dit geval kun je het verkeerde product natuurlijk kosteloos aan ons retourneren en sturen we je zo snel mogelijk het juiste product toe. 🤍 Als je verder nog vragen hebt dan kun je contact met ons opnemen, we helpen je graag! Bedankt voor je begrip en groetjes, Je Kapten & Son crew
Fijn bedrijf
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Margreet⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische review 😍 We zijn super blij & doen je de hartelijke groeten, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Ester ⚓ Wauwie!!! Bedankt voor deze geweldige review! Je maakt ons ongelooflijk blij! 😍 Groetjes, je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Cherelle! ⚓ Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachtingen heeft voldaan. We stellen je feedback op prijs en vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen overtuigen. Als je meer informatie wilt of als we je op een of andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Customer Care Team. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je aankoop.😊 Groetjes, je Kapten & Son Crew
Snel en secuur verzonden en geleverd.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Tonya⚓ Super bedankt voor je mooie review. "Snel" is niet voor niets onze tweede naam😎! We zijn blij dat je zo tevreden bent🥰. Groetjes, je Kapten & Son crew
Bezorgdatum stond op de volgende dag maar uiteindelijk heeft het bijna 1 week geduurd voordat het geleverd was…
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review en onze excuses voor de vertraging. Wij vinden het erg jammer dat je langer dan normaal hebt moeten wachten op je bestelling. 😧 We hebben gezien dat jouw pakket eindelijk is afgeleverd, hier zijn we natuurlijk erg blij mee. 🥰 We wensen je veel plezier met je bestelling. 🤍 Dank voor je begrip, je Kapten & Son crew.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Heel erg bedankt voor je review. We zijn erg blij met de 5 sterren ✨🧡 Hier maak je ons helemaal gelukkig mee! 😊 Groetjes uit Keulen! je Kapten & Son crew
Goede en snelle service. Tas is wat ik verwachtte, geen gekke dingen. Dus blij :-)
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Sandra⚓ Heel erg bedankt voor je fantastische review! We zijn hier super blij mee & wensen je een fijne dag ❤️ Je Kapten&Son Crew