kapten-son.com/nl/

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.487 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Niet tevreden

Na langer gewacht te hebben dan dat ze voorspeld hadden wanneer het pakket bezorgd zou worden, had ik een compleet ander product gekregen. Deze had ik meteen teruggestuurd en heb momenteel nog steeds niet mijn pakket ontvangen. Inmiddels twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Lotte⚓ Bedankt voor je review. Oh jee, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. 🙁 Duizend maal excuses hiervoor! In dit geval kun je het verkeerde product natuurlijk kosteloos aan ons retourneren en sturen we je zo snel mogelijk het juiste product toe. 🤍 Als je verder nog vragen hebt dan kun je contact met ons opnemen, we helpen je graag! Bedankt voor je begrip en groetjes, Je Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Cherelle! ⚓ Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachtingen heeft voldaan. We stellen je feedback op prijs en vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen overtuigen. Als je meer informatie wilt of als we je op een of andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Customer Care Team. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je aankoop.😊 Groetjes, je Kapten & Son Crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Emily, Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over ons product. Jouw tevredenheid is super belangrijk voor ons, want we willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze producten. Om je probleem op te lossen en je te kunnen helpen, zou ik graag willen weten wat je stoort aan het product. Heb je een specifiek probleem of zijn er functies die niet helemaal aan je verwachtingen voldoen? We willen kunnen verzekeren dat je tevreden bent met je aankoop. Aarzel daarom ook niet om contact met ons op te nemen, zodat we je probleem samen kunnen oplossen. Bedankt voor je feedback en voor je geduld. We gaan er voor alles aan doen om het voor je orde te maken! Groetjes, je Kapten & Son crew
1 artikel terug gestuurd alleen geen geld terug gestort op rekening boeven
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten Ron⚓, bedankt voor je review en wat vervelend dat je nog geen restitutie hebt ontvangen. We willen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk op je rekening staat. We hebben je net een mailtje gestuurd met meer informatie. Groetjes, je Kapten & Son crew.
31 dec 2023

Lange levering na gebreken

Vanaf 23-11 nog steeds aan het wachten op de in black week bestelde bril nadat deze gebruikte gebreken vertoonde. De opnieuw geleverde bril stond scheef en had wederom dezelfde gebreken. Communicatie duurt lang en verloopt stroef.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Ondanks meerdere kwaliteitscontroles zijn er helaas enkele afwijkingen. Geloof ons als we zeggen dat dit zeker niet onze kwaliteitsstandaard is! Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. ❤️ Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew
10 mei 2023
Dramatische afhandeling van retour. Eerst na lang wachten een belletje nodig om mijn retourbedrag te ontvangen, vervolgens was het verkeerde bedrag overgemaakt. Weer belletje nodig om dit op te lossen, maar dan moest ik wel eerst het verkeerde bedrag terug overmaken voordat de nieuwe terugstorting kon plaatsvinden. Het verschil kon niet alsnog worden overgemaakt. Vervolgens na het terugstorten van het verkeerde bedrag moet ik er alsnog 2 keer achteraan bellen zodat het juiste bedrag werd overgemaakt. Echt ongelofelijk! Nooit meer voor mij.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review! Oh je, het ging hier inderdaad mis. Onze excuses daarvoor! Dat is zeker niet onze standaard. We hopen dat ons Customer Care team je inmiddels heeft kunnen helpen en dat je probleem is opgelost. Bedankt voor je eerlijke feedback en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. ❤️ Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
Pakket raakte kwijt. kapten&son gaf postnl de schuld. Na een week toch contact opgenomen met de klantenservice. Bleek de fout bij hen te liggen. Het duurde daarna nog heel lang voordat het pakket binnen was. Toen ik vervolgens een deel van het pakket wilde retourneren was de retour termijn verstreken. Contact leggen met de klantenservice duurt lang en er kwamen ook geen verontschuldigingen of iets ter compensatie. Het retourbedrag staat nu nog niet op mijn rekening
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ons slecht kon bereiken 🙁 Door onze actie hebben we meer aanvragen ontvangen via ons contactformulier, dus het duurt momenteel iets langer voordat we reageren. Onze excuses hiervoor! We hopen dat onze klantenservice je in de tussentijd heeft kunnen helpen. Zo niet, neem dan opnieuw contact met ons op via e-mail: service@kapten-son.com 😊 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
5 jul 2023
De zonnebril is van slechte kwaliteit. Na 3 weken kan ik hem al niet meer gebruiken en slechts 2 keer kunnen dragen. Altijd de twee hoezen gebruikt, maar deze zijn ook van slechte kwaliteit. Tot op heden niks gehoord van de klantenservice.
13 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen! Dit mag absoluut niet gebeuren! 🙁 Ondanks meerdere kwaliteitscontroles zijn er helaas enkele uitschieters. Geloof ons als we zeggen dat dit zeker niet onze kwaliteitsstandaard is! In dit geval kan je natuurlijk een klacht indienen over je product. Om dit te doen, kun je gewoon gebruik maken van ons retourportaal op onze website, dat je onderaan onze website kunt vinden onder FAQs. Wij zullen je verzoek dan zo snel mogelijk in behandeling nemen! 🤍 Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op en we helpen je snel verder! 🤍 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
15 nov 2023
Dezelfde rugzak die ik gekocht had met 10 procent korting, werd 2 weken later aangeboden met 30 procent korting. Hoe leuk is dat ?? Als je de klantenservice benadert per email, wordt er niet op geantwoord.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je recensie. Helaas kunnen we bestellingen niet meer wijzigen na ontvangst van de betaling, omdat ze rechtstreeks naar ons magazijn worden verzonden. Daarom is het helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht rekening te houden met kortingen. Dat spijt ons heel erg! We hopen je nog eens op onze website of een van onze winkels te zien.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
29 aug 2023
Bestelling wordt niet geleverd, contact met de klantenservice gehad. Onduidelijke communicatie en leggen de schuld bij DHL. Na 2 maanden kan het product ineens niet geleverd worden.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hallo Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Dit zou natuurlijk niet mogen gebeuren en we verontschuldigen ons voor het ongemak 😧 We hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. 🤍 Jouw Kapten&Son crew
Zend mij de retour label. Na veel contact is het jullie niet gelukt om mij tegemoet te komen in mijn bestelling die super laat kwam. Ruim een maand laat.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ons niet kon bereiken 🙁 Door onze actie hebben we meer vragen ontvangen via ons contactformulier, dus het duurt momenteel iets langer voordat we reageren. Onze excuses hiervoor. We hopen dat onze klantenservice je in de tussentijd heeft kunnen helpen. Zo niet, neem dan opnieuw contact met ons op via e-mail: service@kapten-son.com 😊 Bedankt voor je begrip en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
Weigeren om bij een aankoop een dag voor de korting het verschil over te maken en het terug laten opsturen. Niet meer van deze tijd en niet duurzaam
11 sep 2023
Men komt eigen voorwaarden niet na. Uiteindelijk na lang touwtrekken de retourkosten ook terug gekregen. Laatste keer dat ik daar wat besteld heb.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Jouw Kapten&Son Crew
11 jun 2023
Mijn klacht werd niet serieus genomen. Had het gevoel dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd.
13 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden was over onze service en geen passend antwoord hebt ontvangen 🙁 We hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je nog vragen of een klacht heeft over jouw product, kan je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: service@kapten-son.com. Onze collega's van de klantenservice helpen je graag verder. Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
26 apr 2023
Geen goed mailcontact: kort door de bocht, niet willen helpen, en vervolgens niet meer reageren
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓, Bedankt voor je recensie. We zijn dankbaar voor je eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen had met onze service. Dit zou natuurlijk niet mogen gebeuren. Dit is absoluut niet onze standaard. Als je vragen of problemen hebt met betrekking tot je bestelling, levering of product, neem dan contact op met ons Customer Care Team via e-mail: service@kapten-son.com. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
22 okt 2023
Paid double, contacted multiple times but did not receive a refund
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Thank you for your review. We're sorry to hear that something went wrong with your payment. Of course, this should not have happened. We hope that your problem has been solved by now. If this is not the case, please contact our customer service immediately by email. Best regards, Your Kapten&Son Crew
4 mei 2023
Er zit iets anders, dan het door mij bestelde, in het postpakket
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je beoordeling. Oh nee, er moet iets mis zijn gegaan met de levering! Dat spijt ons heel erg. Maar we bedanken je voor je eerlijke feedback en we hopen dat je probleem inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met ons Customer Care Team via e-mail! 👍 Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
11 sep 2023
Het artikel is nooit geleverd. Geen bericht hierover gehad.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je recensie. We hopen dat je je pakket inmiddels hebt ontvangen. Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. 🤍 Jouw Kapten&Son Crew
20 apr 2023

Slecht in verwerken retour

Slecht in verwerken van retour
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! Het spijt ons dat je niet tevreden was over de manier waarop we omgaan met retourzendingen. We hopen dat je probleem inmiddels is opgelost. Als je nog steeds problemen ondervindt met je retourzending of iets anders, neem dan per e-mail contact op met ons Customer Care Team 😊 Zij staan klaar om al je vragen en problemen op te lossen. Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
23 nov 2023
Klacht maar geen oplossing
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met onze service. We werken er elke dag aan om het te verbeteren en danken je voor je eerlijke feedback. We hopen ook dat je probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. We sturen je onze hartelijke groeten, Jouw Kapten & Son crew