kapten-son.com/nl/

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

14 jan 2024
Wat jammer dat de Bali All Black nu 104,93 kost terwijl ik er 3 weken geleden €142,41 voor betaald heb.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Hartelijk dank voor je feedback! Het spijt me dat je de promotie net hebt gemist. 😟 Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik je begrip voor het feit dat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke start- en einddatum hebben. Ik wou dat ik je een positiever antwoord kon geven. 🤍 We hopen dat je toch nog veel plezier hebt aan je bestelling! 😊 Kijk eens naar onze volgende actie. Misschien zit er iets voor je bij. 😊 Groeten, Jouw Kapten&Son Crew

Niet duurzaam en niet meedenkend

Ik had de week voor Black Friday een nieuwe tas gekocht en wilde ik de week van BF met hem overleggen hoe het gat van 30 euro opgelost kon worden. Een nieuwe bestellen en de oude terug sturen vond ik niet duurzaam maar ze wilde niet met mij meedenken! Een grote teleurstelling
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met onze service. We werken er elke dag aan om het te verbeteren en danken je voor je eerlijke feedback. 👍 We hopen ook dat je probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. We sturen je onze hartelijke groeten, Jouw Kapten & Son crew

Teleurgesteld

Ik bestelde eind november (29-11) een koffer voor mijn verjaardag 10 december. Twee dagen daarna was er een actie met een gratis chest bag. Jammer dat me dat niet is verteld. Dan had ik nog twee dagen gewacht met bestellen.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons om te horen dat je onze aanbieding net gemist hebt. Ik kan je teleurstelling hierover begrijpen, maar tegelijkertijd vraag ik graag om je begrip, omdat onze kortingsacties beperkt zijn in de tijd en een duidelijke begin- en einddatum hebben, waar we aan gebonden zijn. We wensen je veel plezier met je Kapten producten.❤️ Groeten, Jouw Kapten&Son Team
16 dec 2023
Levering op de website: 1 tot 3 dagen. In de realiteit: 17 dagen. Jammer, want prima kwaliteit verder.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hallo Kapten ⚓ Hartelijk dank voor je beoordeling. Het spijt ons dat je iets langer dan normaal moest wachten op je bestelling! We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen zouden bestellen. Daarom waren er vertragingen in het verzendproces in ons magazijn. Onze excuses hiervoor. We zijn echter erg blij dat je pakket is afgeleverd en hopen dat je tevreden bent met je producten. Bedankt voor je begrip en groeten Jouw Kapten & Son Crew
Terugbetaling duurt erg lang, en de verzendkosten dienen bij retourneringen zelf betaald te worden.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
9 sep 2023

Verkeerde tas geleverd

Ik heb een tas besteld en kreeg de verkeerde geleverd. Nou kan dat natuurlijk gebeuren dus dat vind ik ook geen probleem als het netjes word opgelost. Maar inmiddels is het drie weken geleden dat ik de tas heb besteld en heb nog steeds niet mijn tas gezien. Dat vind ik jammer aangezien de retour zending van de verkeerde tas al 2 weken geleden bij kapten en Son is aangekomen. Het zijn mooie tassen maar aan de service kan nog wel verbeterd worden naar mijn mening.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je recensie. Oh jee, hoe heeft dit ons kunnen overkomen? 🙁 Onze excuses hiervoor! We hopen dat je inmiddels je vervangend product hebt ontvangen. En we wensen je veel plezier met je product. Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op, we helpen je graag! Hartelijk dank voor je hulp en vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
9 jun 2023

Verkeerde informatie bij tas op website

Bij de tas 'Bergen Small all black' staat op de website dat er een 13 inch laptop in past. Dit is niet het geval! Tas weer terugsturen en 2 weken op geld retour wachten.
13 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden was met onze service en zo lang moest wachten op je terugbetaling. Dit is zeker niet onze standaard 🙁 We hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je nog vragen of een klacht hebt over je product, kan je graag contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: service@kapten-son.com. Onze collega's van de klantenservice helpen je graag verder. Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
9 jul 2023
Had een rugzak bestelden is geleverd Week erna was hij € 20 goedkoper. Ik een mail gestuurd maar ze konden er niets mee. Of ik moest hem maar terugsturen en een nieuwe bestellen. Nee dan zijn we goed bezig voor het milieu.
13 jan 2024
2 mei 2023
Verkeerde bril opgestuurd. Vervolgens wel netjes de goede, maar 1,5 week later. Geen excuus, geen verzendbevestiging of track & trace.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Het spijt me te horen dat je de verkeerde artikelen hebt ontvangen. Er is duidelijk iets fout gegaan bij het inpakken van je bestelling. Dit mag natuurlijk niet gebeuren - maar ik hoop dat je kunt begrijpen dat dergelijke fouten helaas nooit helemaal te vermijden zijn. We zijn blij om te horen dat onze klantenservice je direct heeft kunnen helpen. We wensen je veel plezier met je product! Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
11 sep 2023
retour kosten
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Jouw Kapten&Son Crew
25 nov 2023
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze service. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
23 nov 2023
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
19 jul 2023
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
25 jun 2023
22 mei 2023
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Het spijt ons te horen dat je zo ontevreden was over je bestelling. We willen natuurlijk graag weten wat er mis is gegaan, zodat we onze processen en producten kunnen verbeteren. Stuur ons graag een e-mail met je feedback. Hartelijk dank! 😀 Vriendelijke groeten, Jouw Kapten&Son crew
20 apr 2023