kapten-son.com/nl/

858 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.489 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2020
kapten-son.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De rugzak werd snel bezorgd en bevalt erg goed. De magnetische sluiting van het hoofdvak is prettig. De schouderbanden zijn comfortabel en de borstsluiting gebruik ik regelmatig. Ook is het super dat de tas uit zichzelf blijft staan als je die neerzet. Het rugvak in het hoofdcompartiment had van mij iets ruimer gemogen, zodat er naast een notitieblok ook nog een paar andere documenten in passen. Sowieso, hoe meer vakjes hoe beter. :-) De laptop past prima in het aparte vak, helemaal op de rug. Kortom, blij met de rugzak! PS. De tas werd in een hele grote doos bezorgd, met veel extra lucht. Zonde. Voor het dichtplakken van de doos kan je ook plastic vrij tape gebruiken. Werkt super!
JW
Joppa W.
Drachten

11 sep 2023
Wat dus echt een gemis is aan deze prachtige rugzak is dat de schouderbanden geen kussen hebben! Dit is echt een gemiste kans! De banden snijden in je schouders en wanneer je niet zo groot bent dan zit de gesp dus ook nog eens op je schouders wat dubbel pijn doet! Hierdoor wordt ik erg tegen gehouden om de rugzak te gebruiken en staat deze dure tas meest van de week ongebruikt. En dat vind ik echt zonde van de toch wel prijzige rugzak. De uitstraling heeft ie en daar heb ik heb ook op uitgezocht. Maar functionaliteit vraagt ook iets en dan heb je toch echt zachte kussen- gevoerde schouderbanden nodig! Dit is de eerste rugtas die ik ooit heb gekocht en ik heb de waarde van de schouderbanden echt onderschat… helaas.
PV

Beoordelingen voor kapten-son.com/nl/

Goed product, matige service

Ik heb hier een rugzak besteld waar ik uitermate tevreden over ben. Het bereiken van de klantenservice was omslachtig. De communicatie met de klantenservice voelde niet professioneel/te informeel aan. Iets wat ik niet zou verwachten van dit merk. Daarnaast de chatbot… Ten eerste hielp het mij niet verder en ten tweede gebruikte de chatbot ook woorden als “sletterig”. Lijkt me niet echt de bedoeling. (Al moest ik er wel om lachen)
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Super bedankt voor je review. We zijn heel erg blij dat je het product je zo goed bevallen is. 😍 En heel erg bedankt voor je feedback! Dit is enorm belangrijk omdat we hiermee onze processen kunnen verbeteren! 💪 Groetjes, je Kapten & Son crew
Bezorgdatum stond op de volgende dag maar uiteindelijk heeft het bijna 1 week geduurd voordat het geleverd was…
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review en onze excuses voor de vertraging. Wij vinden het erg jammer dat je langer dan normaal hebt moeten wachten op je bestelling. 😧 We hebben gezien dat jouw pakket eindelijk is afgeleverd, hier zijn we natuurlijk erg blij mee. 🥰 We wensen je veel plezier met je bestelling. 🤍 Dank voor je begrip, je Kapten & Son crew.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Martijn⚓, heel erg bedankt voor je beoordeling. Oh nee, het lijkt erop dat je niet héél erg tevreden bent met je bestelling... 😦 We zouden graag wat meer willen weten, zodat we je beter kunnen helpen. Het zou mooi zijn als je ons een mailtje kunst sturen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groetjes, je Kapten & Son Crew
18 feb 2024
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. Wat jammer dat je blijkbaar niet helemaal tevreden was. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
Kost geld om te retourneren, niet duidelijk aangegeven. Niet gebruikelijk in NL. Verder zijn de dimensies voor de laptop, niet helemaal correct, ja het past maar je krijgt het daarna voor geen mogelijkheid meer dr uit, terwijl mijn laptop afmetingen onder de aangegeven dimensies vielen.
3 feb 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Groeten Jouw Kapten&Son crew
De website is prima ik heb alleen een verbeterpunt en dat is werk asjeblieftt aan die riem. Het is echt alsof ik gordels om mijn schouder heb hangen. En het verstellen is ook niet fijn. Voor de rest prima tas
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 4⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. Groeten Jouw Kapten&Son crew
18 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew
18 jan 2024
PV
11 sep 2023

Groot gemis: geen kussen/gevoerde schouderbanden!!

Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hallo Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. We zijn altijd blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten voortdurend kunnen verbeteren. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over de bandjes. We nemen je feedback serieus en geven deze graag intern door. Met vriendelijke groet Jouw Kapten&Son Crew
20 mei 2023
Hele mooie en fijne tas, goed formaat. Alleen de rits is kwetsbaar en al helemaal kapot na een paar maanden gebruiken.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. We waarderen alle feedback. Het is de enige manier waarop we onszelf en onze producten voor jou kunnen blijven optimaliseren💪. We zullen dit zeker intern doorgeven. Mocht je ritssluiting defect zijn, dan kun je deze binnen de garantieperiode via onze website retourneren. We wensen je nog veel plezier met je product🤩. Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
21 jul 2023

Trage levering en product viel tegen

Ik had een laptop rugzak besteld maar de levering ging behoorlijk langzaam. Uiteindelijk heb ik deze wel ontvangen maar het product viel tegen. Op een cruciaal punt week het product af van de online foto. Ook het verwerken van een retour gaat heel traag. Kortom, ik ben niet direct overtuigd.
13 jan 2024
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet blij bent met je rugzak. Waarom neem je niet nog een kijkje in onze shop? We hebben nog zoveel andere modellen en maten 😍. We hebben zeker de juiste voor je! Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
15 mei 2023

Zijvakken niet fijn

Hi! De tas en de bezorging ervan zijn over het algemeen prima. Ik ben echter niet tevreden over de side-pockets. Deze zijn veel te nauw, te klein om er gebruik van te kunnen maken. Zo krap zelfs dat de ritsen maar met moeite opengaan.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten ⚓ Bedankt voor je review! Wat jammer dat de rugzak niet helemaal aan je eisen voldoet! Waarom neem je niet nog een kijkje in onze shop? We hebben nog zo veel andere modellen en maten 😍. We hebben vast en zeker de juiste voor je! Bedankt voor je eerlijke feedback. Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
23 aug 2023

Retourkosten

Over de kwaliteit van de producten kan ik niks zeggen, maar ik vind het erg jammer dat je bij aanschaf van zo'n kostbare tas, vervolgens de verzendkosten zelf moet betalen als je besluit het product te retourneren.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. Jouw feedback is echt belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we onze processen en producten verbeteren en optimaliseren! We hebben lang nagedacht over hoe we met retourzendingen om moeten gaan en toen hebben we, met het oog op ons milieu, bewust besloten dat de kosten van retourzendingen bij annulering van een product door de koper gedragen moeten worden. Op deze manier willen we het bewustzijn van de bezorgroutes vergroten en zo het aantal retourzendingen minimaliseren. We besparen ook een enorme hoeveelheid papier door het retouretiket niet bij elk pakket te doen, omdat het onnodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt. 🌍 Maar kom gerust langs in onze winkel! Je kunt daar alles passen en advies krijgen door ons gezellig team. Wij hopen op je begrip. Groeten, Jouw Kapten&Son Crew
17 dec 2023
Geld restitutie en product niet kloppend Ik kreeg niet het volledige bedrag terug gestort. Er mist €4 Daarnaast paste mijn 16inch laptop niet in het buitenste laptopvak vanwege te nauwe opening met stugge rits
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Oh nee, we vinden het erg jammer dat je laptop niet in het laptopvak past. Het vak is speciaal ontworpen voor 16 inch laptops. Heb je het al geprobeerd zonder hoes? We hopen dat ons Customer Care Team je heeft kunnen helpen met de retourkosten. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op en we helpen je snel verder! 🤍 Groeten Jouw Kapten & Son crew
10 jun 2023

mooie tas maar zaten al gauw krasjes op waar van ik niet weet waar van het komt

mooie tas maar zaten krasjes op waar ik niet weet waar ze van komen want ik ga netjes mee om want het is best een mooie tas helaas kan ik geen goede foto maken met mijn laptop en heb geen telefoon
13 jan 2024
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je product beschadigd is! Dit had niet mogen gebeuren! Ondanks meerdere kwaliteitscontroles zijn er enkele uitschieters. Geloof ons als we zeggen dat dit zeker niet onze kwaliteitsstandaard is! Daarom vragen we je vriendelijk om je reclamatieverzoek (geen retourzending) gewoon via ons online formulier https://kapten-son.com/en/rma in te dienen, zodat we je kunnen helpen! 🤍 Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier. Hartelijk dank voor je begrip. Beste wensen Jouw Kapten & Son Crew
4 Weken voor black fryday werd de prijs ineens verhoogd tot de max prijs en voor de black fryday weer de prijs die orgineel was.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten Bedankt voor je beoordeling! ⭐ We hebben niet de intentie om de prijzen opzettelijk te verhogen. Misschien bedoelde je onze Bigger Than Black-Week actie die een paar weken voor de Black Friday-uitverkoop plaatsvond. 😀 We bedanken je voor je feedback en hopen je in de toekomst weer te kunnen verwelkomen op onze website of in onze winkels. Groeten uit Keulen, Jouw Kapten&Son Crew
9 aug 2023
Zonnebril geretourneerd. Het geld terugbetalen duurt te lang ten opzichte van de meeste websites.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je beoordeling. We waarderen elke feedback🤗! Het spijt ons dat je retourzending langer duurde dan normaal. Dit is natuurlijk niet onze standaard😥. We doen in ieder geval ons best om alle retouren zo snel mogelijk te verwerken 🚀. Vriendelijke groeten Jouw Kapten&Son crew
27 sep 2023
het laptop vak is net te krap.
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. We zijn altijd erg blij met eerlijke en constructieve feedback, omdat dit de enige manier is waarop we onze processen en producten continu kunnen verbeteren. Groeten Jouw Kapten&Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapen⚓ Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. We zouden graag meer willen weten zodat we je probleem nader kunnen bekijken. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Vriendelijke groeten Jouw Kapten & Son crew
Antwoord van kapten-son.com/nl/
Hey Kapten⚓ Bedankt voor je 3⭐ beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. We zouden graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren zodat het voldoende is voor 5-⭐. Stuur ons een e-mail als je wilt en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 💗 Groeten Jouw Kapten&Son crew