tegelstudio.nlBeoordelingen

tegelstudio.nl- Logo - Beoordelingen
tegelstudio.nl- Logo - Beoordelingen

tegelstudio.nl - Dé webshop voor al uw Tegels, Sanitair en laminaat

Tegel-Outlet.com is dé online webwinkel van Tegel & Sanitair Outlet Tienray. Tegel & Sanitair Outlet Tienray is een internationaal bedrijf met al meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van tegels. Van origine zijn wij een groothandel en kennen de markt op zijn best. Door onze kanalen in zowel het binnen als buitenland kunnen wij rechtstreeks bestellen bij de fabrikant waardoor dit grote invloed heeft op de prijs. In 2009 werd de focus verlegd van groothandel naar rechtstreekse verkoop naar de eindgebruiker en is de naam Tegel-Outlet ontstaan. Destijds begonnen als “echte” outlet met verkoop vanaf de pallet in een kale hal, zijn wij inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste en mooiste speciaalzaken van ons land waarin de naam “outlet” uitsluitend nog in onze prijzen is terug te vinden. Wij beschikken over een showroom van ca. 2500 m² met meer dan 60 badkameropstellingen waarin de nieuwste trends op het gebied van tegels en sanitair worden gepresenteerd. Door de samenhang van de tegels en het sanitair kunt u door onze creatieve concepten in verschillende stijlen inspiratie opdoen, waardoor u een beter beeld en gevoel krijgt bij het kiezen van de juiste tegels en sanitair. Ons team bestaat uit een aantal deskundige adviseurs en productspecialisten die klaar staan om u te helpen met het uitwerken van ideeën en kunnen u van gedegen advies voorzien voor uw nieuwbouw- of verbouwingsplannen.
Tegel & Sanitair Outlet Tienray B.V.
Spoortstraat 61

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over tegelstudio.nl

Sorteren relevantie
de snelheid van levering , en de vriendelijkheid en vlotheid van de vrouwelijke chauffeur , dank u !!
Super prijs voor de tegels waar ik naar op zoek was.
Dit bedrijf verkoopt tegels die nergens meer te verkrijgen zijn. En ook nog eens een keer tegen een heel schappelijke prijs. Ook was er een prima communicatie inzake de levering. Ik ben erg blij met mijn tegels. Uitstekend bedrijf!
snelle levering en scherpe prijs.vorig jaar zelfde tegels gekocht bij een ander bedrijf. tegelstudio is meer dan de helft goedkoper. bedrijf is goed bereikbaar.
De levering moet nog plaats vinden, hier heb ik nog geen oordeel over. Echter ik verwacht ook hier 5 sterren te kunnen geven...tot nu toe is de klantgerichtheid e.d. perfect
Er zaten helaas 2 verkeerde pakketten tegels tussen de goede. Werd opgelost en nieuwe pakken werden snel nagestuurd. Bestelproces, prijs en kwaliteit zijn prima
Ik kom nog weinig beoordelen Ik heb nog niks binnen
Keurig geleverd