mijnnaamplaat.nlBeoordelingen

1991 JE Velserbroek

Beoordelingen voor mijnnaamplaat.nl

4.50/5.00

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mijnnaamplaat.nl

Product prima. service mag beter. En als je voor een product veel betaalt, dan hoor je het snel mogelijk te verzenden. En niet als brievenpost pakket. Kreeg het over paar dagen. Ze zeggen altijd vandaag bestelt morgen in huis Dit is voor mij de laatste keer. Dat wordt ergens anders bestellen met snel verzending

Kan niet beoordelen om dat ik niet tevreden ben met wat mij is gestuurd om dat ik een mail heb gestuurd ,en daar geen antwoord op heb gekregen .Vind het niet normaal zo'n klein plaatje voor € 30 .Heb de afbeelding gezien waar ik mijn nummer en naam op heb geschreven en dat was groter dan ik thuis heb gekregen.Dus zou graag mijn geld terug krijgen, en een nieuw bestellen.

Antwoord van mijnnaamplaat.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat de levering niet aan uw verwachting voldoet. Kunt u iets specifieker zijn? De maatvoering staat in mijn beleving duidelijk op de website. Gr Just van Mijnnaamplaat
Te klein ten opzichte van de site vooraf. Niet leesbaar vanaf de straat ( 5 meter)

Wij hadden een naambord uitgezocht dat we konden opplakken omdat wij eigenlijk geen gaten mogen boren. Wij kregen ook een naambord met op de hele achterkant plakfolie. Meteen na ontvangst op de super gladde voordeur geplakt en na 5 minuten hoorden we een klap. Het naambord was van de (ontvette) deur afgevallen en er was een hoek van het bord afgebroken. Dit mag niet voor een product voor deze prys

TE duur voor de grootte van het naambordje €32

We hebben maar 1 van de 2 bestelde goederen ontvangen. De lijm van het naamplaatje liet binnen een halve dag al los.

Antwoord van mijnnaamplaat.nl
Hoi Martijn, Wat vervelend om te horen. We gaan er direct mee aan de slag. Je hoort zsm van ons. MVG Just Ritskes