mijnnaamplaat.nlBeoordelingen

1991 JE Velserbroek

Beoordelingen voor mijnnaamplaat.nl

4.50/5.00

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mijnnaamplaat.nl

Bij klachten wordt het probleem snel bij de klant gelegd. Je moet altijd bewijzen dat de fout bij grafhicsign ligt. Na zoveel jaren zaken met elkaar doen verwacht ik ook een beetje vertrouwen in onze deskundigheid. Ik vind dat als je weet dat een product niet goed is (gelaseerde bordjes) dat je dan ook je verantwoording moet nemen en dit gewoon opnieuw kostenloos maken. Niet zeggen hangt al een j

de site was niet helemaal duidelijk waardoor ik per abuis 2 naamplaatjes bestelde en betaalde met de voorbeeldnaam en dus niet met mijn eigen naam. daarna heb ik 2 naambordjes besteld met de goede naam (namen) en daarvan mocht ik er vandaag slechts 1 ontvangen.

Wij hadden het product heel anders verwacht en groter. De puntjes van het nummerbord waren de breedte. Heel veel geld voor het naamplaatje. Helaas een miskoop.

Instructies voor gebruiksklaar maken naamplaat graag er bij .... zat er niet bij ... Naamplaat ziet er mooi strak en gaaf uit . Goed uitgemeten en gemaakt... alleen zelf even lakken

Decbelettering is niet donker genoeg waardoor t slecht te lezen is

er werd gezegd dat de levering 3 dagen zou duren dit werden er 6 verder hadden we aangegeven dat er gaatjes gemaakt moesten worden voor bevestiging dit was ook niet gebeurd jammer

Wel een bevestiging van bestelling gehad maar geen mail ontvangen over levering. Ik had dus geen idee of het verzonden was en wanneer het eventueel binnen zou komen. Voor de rest wel prima website en goed product.

Product prima verpakt en ziet er mooi uit, duurde alleen langer dan verwacht jammer want het was een cadeau die nu te laat aankwam

Wij vinden het jammer dat er een lichte kras op de naamplaat zit.

Duurde erg lang voor product er was langer dan werd vermeldt op de site