mijnnaamplaat.nlBeoordelingen

1991 JE Velserbroek

Beoordelingen voor mijnnaamplaat.nl

4.49/5.00

196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mijnnaamplaat.nl

In eerste instantie foute tekst op het bordje gezet, ondanks dat het nog eens per order bevestigd was wat te teksy zou worden. Wel netjes opgelost en binnen 3 dagen een nieuw kloppend bord gekregen
Prima penning. Gaatje voor sleutelring is wat klein. Waarom wordt er eigenlijk geen sleutelringetje meegeleverd?
geen commentaar
 Antwoord van mijnnaamplaat.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling. Gezien uw negatieve beoordeling zijn wij erg benieuwd wat u niet goed vond aan ons product. ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Mijnnaamplaat.nl
Prima service
Helemaal mooi
1 week geleden
Goed en snel geleverd. Tevreden. Ik had alleen het gaatje voor de sleutelring iets groter gewenst
1 week geleden
Online aanmaken was makkelijk, twee dagen later in de bus. Dank!
Ben tevreden
Was snel en mooi
snel en netje geleverd
2 weken geleden
Geleverd vlgs verwachting. Snelle levering!
3 weken geleden
Zeer snelle levering! ik ga naar winkel met verwachting daar geïnformeerd en geholpen te worden, word verwezen naar website. Hoewel de informatie correct is, valt de grootte toch wat tegen. Op de site wordt niet duidelijk gemaakt of bevestiging met schroeven of plakken is. vraag me af hoelang dit op baksteen blijft zitten. Al met al veel geld voor klein eenvoudig product
4 weken geleden
bij het bestellen heb ik telefonisch prima begeleiding gekregen. nadat ik had besteld heb ik nog gebeld en heeft een medewerker gecheckt of ik de order goed had geplaatst. het naamplaatje is naar verwachting begrijpelijk door de coronavirus dat de levering wat langer duurde. Dank u wel.
4 weken geleden
Super snelle levering en mooi resultaat!!
Het bordje is precies zoals ik verwachtte. Alleen op de site staat dat het geplakt kan worden en daarvoor is het toch echt te zwaar. Bevestigingsmateriaal was bijgesloten.
Kwaliteit prijs verhouding slecht
Top te regelen en geregeld!
Minpuntje : mijn product werd niet geleverd op het gevraagde tijdelijk adres.
Goede snelle levering. Het juist centreren van de tekst op het naamplaatje is niet intuitief, vandaar 1 ster aftrek.
Prima en snel