giga-bikes.nlReviews

Kvk 76043142
Ronald Immel

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

727 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles nagenoeg perfect en scherp geprijsd. En ding blijft ik raar vinden. Ik deed een bestelling van €37,80, dus daar komt €4,95 bij aan verzendkosten, dus totaal €42,75. Door een artikel toe te voegen van €2,25 werd de totaalprijs €40,05, ofwel €2,70 goedkoper! Om dit te teckel en, zou ik persoonlijk de totaalprijs op maximaal €40,00 zetten. Wel zo eerlijk en bovendien hoeven jullie niet een artikel bij te voegen voor €0,05!!

ik zou iedereen aanraden hier niks n meer te kopen je word behandeld als grof vuilafgelopen week een fiets gekocht voor mn zoontje bleek er een slag in het wiel te zetten. ik contact gezocht met het bedrijf want bellen lukt al niet dat sturen ze je door naar de mail.. en dan schepen ze je af met een lullig antwoord dat het ons probleem was en niet die van hun ze konden het voor me oplossen en dan wouden ze mij een factuur sturen van 50 uren reparatie kosten en 20 euro om nog weer de fiets retour te sturen met een passende oplossing kwamen ze niet dus voor mij was het 1 x en niet weer en zoals k hb gelezen bn k niet de enige die een slechte ervaring heeft met dit bedrijf dus als k jullie was zou k hier nooit weer wat bestellen

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
Snelle levering, product voldoet aan verwachting.
Zeer tevreden over de aankoop en de levering !!!
Vind het prima zo. Goede en snelle levering.
Fietsspiegel gekocht..snelle levering..prima
Leuk spul. Altijd telefonische helpdesk.
Goede voorlichting en snelle levering
Correcte levering volgens afspraak
snelle en correcte afhandeling
Fijne site.snelle levering.
Snelle afhandeling
Correct geleverd
Super top
Artikelen vrij eenvoudig kunnen vinden. De levering was snel en op tijd. In de email met de track en tracé kon je ook de artikelen zien die naar jou worden verzonden. Bij mij stond er alleen 1 ding niet bij. Ik kreeg vrij vlot via email een reactie op mijn vraag of het niet genoemde artikel erbij zat, en deze zat er gelukkig bij. Voor nu nog geen min punten te noemen.
Snelle levering en goede kwaliteit. En niet duur. Een paar fietshandvatten stond geen maat bij of materiaalsoort. Dat bleek later een foam handvat te zijn en grote maat, dus niet geschikt voor een kinderfietsje. Dat is jammer.