giga-bikes.nlReviews

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

316 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 nov. 2021
Gigabikes heeft de bestelling snel en accuraat uitgevoerd, echter de aan-geboden en gekozen leverdatum werd door DHL niet aangehouden; terwijl er op maandag de 15e al door DHL al werd gemeld, dat het pakket in behandeling was! Het ie er kennelijk al die tijd blijven liggen, alsof ze er geen raad mee wisten. * gekozen en akkoord was dinsdag de 16e november; ze kwamen pas donderdag de 18e Allemaal helemaal geen ramp, maar bij deze een schets van de situatie

9 jan. 2022
ik zou iedereen aanraden hier niks n meer te kopen je word behandeld als grof vuilafgelopen week een fiets gekocht voor mn zoontje bleek er een slag in het wiel te zetten. ik contact gezocht met het bedrijf want bellen lukt al niet dat sturen ze je door naar de mail.. en dan schepen ze je af met een lullig antwoord dat het ons probleem was en niet die van hun ze konden het voor me oplossen en dan wouden ze mij een factuur sturen van 50 uren reparatie kosten en 20 euro om nog weer de fiets retour te sturen met een passende oplossing kwamen ze niet dus voor mij was het 1 x en niet weer en zoals k hb gelezen bn k niet de enige die een slechte ervaring heeft met dit bedrijf dus als k jullie was zou k hier nooit weer wat bestellen

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

9 sep. 2022
Leuk kinderfietsje gekocht. Duidelijke gebruiksaanwijzing erbij via een filmpje. Helaas was de fiets niet binnen 1 of 2 dagen te leveren. Dat liep uit tot een dag of 10.
14 sep. 2022
van Mar V.
Zeer concurrerende prijs. Snelle levering. Goede producten.
4 sep. 2022
Duidelijke site, vriendelijk afhaalpunt in Tilburg
Snelle beschikbaarheid van artikel.
19 sep. 2022
11 sep. 2022
van A H.
10 aug. 2022
Ik bestel een naaf Nexus 8. en krijg die zonder ringen en moeren en zonder versteller op de naaf. Ik zoek handvaten uit en vind slechts de linkse van mijn keus. Ik vraag twee moeren en ringen, krijg 2 gelijke ringen mee. die moeten elkaars spiegelbeeld zijn. Overigens wel attente en behulpzame medewerkers.
10 aug. 2022
Alles tot nu toe alles en vlug gegaan vlotte levering van mijn fiets
29 aug. 2022
Super snel geleverd voor een eerlijke prijs!
29 aug. 2022
27 aug. 2022
21 aug. 2022
27 aug. 2022
van Nik K.
Na een week nog steeds niks binnen! Geen reactie 's op de mail over waar de fietsen blijven. Alleen wel vragen wat ik van de service vind . Nou bagger dus
30 aug. 2022
Geen feedback, 1 keer besteld niet nog een keer
Antwoord van giga-bikes.nl
1 sep. 2022
Hi, Bedankt voor je review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Ik heb je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug in onze webshop.
25 jul. 2022
Levertijd ( ligt denk ik bij DHL)is beduidend langer dan op de site belooft wordt. Toen de 28 inch amigo fiets na 4 dagen binnen kwam was ik blij verrast. Alles klopte, met een checklijst erbij wat er allemaal nagekeken is en naam monteur. Alleen het feit dat je niet kunt bellen maar alleen mailen vind ik niet kunnen. Vandaar 1 ster minder.
25 jul. 2022
Het product (binnenland) is goed. De aflevering door dhl was heel wat minder maar is door Giga perfect opgelost., dus een goede service
9 jul. 2022
Step ziet er goed uit! Levering 3dgn later door boerenprotest.gelukkig bet op tijd ontvangen
19 jul. 2022
Een onderdeel was beschadigd. Gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Helemaal top!
23 jul. 2022
makkelijk bestellen en ophalen goede communicatie