giga-bikes.nlReviews

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

134 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 mei 2022
Alles nagenoeg perfect en scherp geprijsd. En ding blijft ik raar vinden. Ik deed een bestelling van €37,80, dus daar komt €4,95 bij aan verzendkosten, dus totaal €42,75. Door een artikel toe te voegen van €2,25 werd de totaalprijs €40,05, ofwel €2,70 goedkoper! Om dit te teckel en, zou ik persoonlijk de totaalprijs op maximaal €40,00 zetten. Wel zo eerlijk en bovendien hoeven jullie niet een artikel bij te voegen voor €0,05!!

6 nov. 2022
2 nieuwe kinderfietsen besteld. Allebij met diverse beschadegingen en de standaard staat zo ver overeind dat de fietsjes de verkeerde kant opvallen. Stickers vallen er gewoon af en dat is alleen nog maar met de montage. Heb zelf al meerdere fietsen gebouwd maar dit is wel slecht.

Beoordelingen voor giga-bikes.nl

top service snelle levering goede prijs hier koop ik graag en voor advies ook top geen verkoop praatjes eerlijk advies
Fijne prijzen
Essentiële materialen niet meer beschikbaar. Zonde!!!
13 dec. 2022
van Ad J.
Keurige snelle bezorging, goede producten
14 dec. 2022
Fijne prijzen!
29 dec. 2022
13 dec. 2022
6 nov. 2022
25 nov. 2022
levertijden kloppen niet. donderdag besteld zou vrijdag opgehaald kunnen worden, word uiteindelijk dinsdag. allemaal niet zo erg maar ik heb liever dat het klopt. verder een goed bedrijf met fijne prijzen en kwalitatief goede spullen als je weet wat je moet kopen.
8 okt. 2022
Ze er ruime keus en vriendelijk personeel in de winkel maar hoe vervelend om een bevestiging te ontvangen dat het item klaar ligt in de winkel en dat je daar aankomt en je krijgt te horen dat dit helaas vaker gebeurd maar ik nog 3 dagen moest wachten want dan was het er zeker. Vandaar 4 ipv 5 sterren.
5 okt. 2022
Zelfs met verzendkosten nog goedkoper als elders.
12 okt. 2022
als was goed
25 okt. 2022
2 okt. 2022
9 mei 2022
31 mei 2022
DHL was de fiets voor onze dochter ‘kwijtgeraakt’. Heel balen, maar Giga-bikes heeft het super opgelost! We hebben een nieuwe fiets toegestuurd gekregen (en ontvangen deze keer!) zonder extra kosten of mogelijk doen. Super service!
4 apr. 2022
Artikelen vrij eenvoudig kunnen vinden. De levering was snel en op tijd. In de email met de track en tracé kon je ook de artikelen zien die naar jou worden verzonden. Bij mij stond er alleen 1 ding niet bij. Ik kreeg vrij vlot via email een reactie op mijn vraag of het niet genoemde artikel erbij zat, en deze zat er gelukkig bij. Voor nu nog geen min punten te noemen.
25 jul. 2022
Levertijd ( ligt denk ik bij DHL)is beduidend langer dan op de site belooft wordt. Toen de 28 inch amigo fiets na 4 dagen binnen kwam was ik blij verrast. Alles klopte, met een checklijst erbij wat er allemaal nagekeken is en naam monteur. Alleen het feit dat je niet kunt bellen maar alleen mailen vind ik niet kunnen. Vandaar 1 ster minder.
26 jun. 2022
Bestelling was snel binnen. Fiets bevalt goed ik moest alleen de trappers er pp zetten het stuur recht en van de remmen en versnelling goed zetten. Wat duidelijker kan wat de garanties zijn en qua verzekering. Er stond bij plus punten gratis verzekerd via .... Ik moet nog uitzoeken of dit alleen is bij vervoer of in gebruik