highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden847 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
highleytall.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

Snelle levering, alleen werkte de kortingscode niet. Hierdoor kon ik pas bestellen nadat ik een email terug kreeg van Highleytall. Ook werkte de link naar de broeken niet dat was volgens de medewerkster ook al een tijdje bekend. Helaas was toen een artikel al uitverkocht en werkte de code alsnog niet. Jammer dat ze geen oplossing boden.

Beoordelingen voor highleytall.nl

Retour toch zelf betalen, ondanks de verkeerde maat gekregen

helaas....

2x besteld, 2x retour omdat maatvoering niet juist is (normaal heb ik maat M, nu L gekozen maar kom er amper met 1 been in!). Heel jammer, omdat de lengte fantastisch is!
2 broeken retour gestuurd. Kost ook nog geld. En nog geen geld terug ontvangen
16 mrt 2024
Iets retour gestuurd maar tot heden nog steeds geen geld retour na 2 weken
VR
Vera R.
Zoetermeer
Snelle en goede levering. Helaas was maat niet goed maar wacht nog op goedkeuring retour en geld terug. Retour betaling best wel hoog.
Perfecte zittende trainingsbroek met goede lengte voor mijn benen. Niet duur en supersnel thuis bezorgd. Top!
Goede spullen, keurig geholpen aan telefoon. Bestelling snel en volgens afspraak. Niets op aan te merken.
Goed product, prima pasvorm en snelle levering. Ook de prijs- kwaliteit verhouding is helemaal goed
Hele fijne site waar ik eindelijk broeken kan bestellen in mijn lengte en ook nog keuze heb.
Keurig telefonisch geholpen en perfecte afhandeling bestelling. Producten voldoen super.
3 feb 2024
Leuk en een goed bedrijf. De medewerkers zijn goed behulpzaam. Niets op aannte merkenn
CM

hoge kwaliteit,goede service en snelle levering

klantendienst was vriendelijk en enorm behulpzaam, goed produkt en snelle levering
Infomatievoorziening, service, bezorgtijden Retourneren heel prima!

Top

Eindelijk mooi joggingbroeken voor mijn lange zoon. Snel verzonden
Snelle levering. Eindelijk een bedrijf dat mijn lengte maat heeft.
Snelle levering en goed product.. Lengte van de broek perfect..👍
NP
Nicky P.
Waardamme BE

Top, zeer tevreden

broeken passen perfect, mooie lengte en correct geleverd
Snelle levering en uitstekende kwaliteit kleding

Fijne passende yogabroek

Fijne yogabroek die eindelijk lang genoeg is.
Snel reagerend, prima levering en kwaliteit