highleytall.nl- Logo - Beoordelingen

highleytall.nl

302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden813 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
highleytall.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een winterjas besteld en werd vlot geleverd. De jas was netjes verpakt en in perfecte staat. De jas zat top en was heerlijk warm. De mouwen zijn heel fijn, strakker deel met erover een stuk van de jas. De capuchon is helaas te klein, ook bij los haar gaat het niet ver over m’n hoofd. De zakken aan de voorzijde zitten niet helemaal gelijk en minder schuin naar beneden dan op site te zien was. Hierdoor komen er nu al rare vouwen in de zakken wanneer je de handen erin hebt gehouden.
NT
N T.
Rotterdam

24 apr 2023
De uitgebreide info qua breedte en lengte van het kledingstuk is handig bij inkoop alleen moet die informatie wel juist zijn.Bij de laatste order had ik een sweatshirt van Redfield in maat M besteld op de maat info staat dat de rug lengte 73 cm ,de sweatshirt die ik ontving heeft een ruglente van 79cm.Bij een eerder order kocht ik een mooi kort zwart jack van Gipsy in maat L hier ook verkeerde informatie ruglengte van mijn jack meet 74 cm bij jullie info gaat het over 70 cm .Qua levering alleen maar lovende krediet.Ik de indruk dat het aanbod kleding vanaf de covid tijd in vergelijking met ervoor een stuk minder is geworden.
LV
Luc V.
Antwerpen

Beoordelingen voor highleytall.nl

Iets retour gestuurd maar tot heden nog steeds geen geld retour na 2 weken
9 nov 2023

Draaipijpen alom

Ik heb nu 2 maal een Only-M Felpa joggingbroek gekocht bij Highly Tall à €80 en beide keren een draaipijp. Ze zijn helaas niet de enige winkel die broeken met een draaipijp verkoopt. Het komt tegenwoordig zo vaak voor. Voor mij de reden om niet meer broeken online te kopen en al helemaal niet meer bij Highly Tall. Vriendelijke groet, Gerda
2 jun 2023
Retour Service is heel slecht.wacht Al 1 week op miijn 📦