bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.307 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

3 feb 2024
Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn zoon. De fiets blijkt kwijt te zijn en is nog steeds niet geleverd. De klanten service heeft tot nu toe geen antwoord gegeven en ik ben afhankelijk van een transportbedrijf om mijn zending te vinden.
Tot nu toe heb ik geen vertrouwen in een goede afloop. Ik verneem hier dat Bikester nagenoeg failliet is en dat baart zorgen. Ook vind ik het gek dat je enkel met een creditcard kan betalen. Geen volgende aankoop voor mij
Ik wacht al bijna 1 week en heb nog niets ontvangen.vergeleken met Futurumshop of Mantel is dat te lang, temeer omdat ik nog geen enkel bericht over een leveringsdatum heb ontvangen.
18 feb 2024
Telefoon opnemen, ipv bandjes afspelen en dan de verbinding verbreken. En zien jullie levertijden weer te halen
ES
Eltjon S.
Helmond
Order placed but never received. Also no refund.
18 feb 2024
Heb de zending nog steeds niet!!
7 jan 2024

gemengde gevoelens mbt de fiets althans

Een meevaller waren de prijs (van racefiets en wat apart verzonden accessoires) en zodra de fiets in NL gearriveerd was verliep de 'tracking' wel goed. Anderzijds zou de racefiets terug moeten, daar ie in theorie te klein (kort) is, zo bleek bij ontvangst ervan na 1 week. Enkele specificaties, o.a. van de geometrie volgens Bikester (via fabrikant Wilier) bleken dus niet te kloppen. Over de specs en levering van de accessoires valt door mij echter niet te klagen.
Zeer tevreden Ik heb bij Bikester een fiets besteld. Alles is goed verlopen de fiets is netjes en onbeschadigd geleverd. In elkaar zetten was niet veel werk en zo gebeurd. De fiets fietst lekker en heb geen klachten. Ik ben dik tevreden met mijn aankoop
14 jan 2024
Bestelling afhandeling kan zeker beter. De tracking code gaat naar een sterk verouderd systeem dat geen info geeft. Kan aan de transporteur liggen, maar daar ligt een zorgplicht van de verkoper. Levering binnen 4-6 werkdagen is ook niet gelukt.
KG
Kevin G.
Dordrecht

Meerdere bestellingen

Binnen korte tijd een aantal bestellingen gedaan, waaronder een fiets. Deze moet van de week binnenkomen, maar de andere bestellingen waren netjes op tijd. Wordt verder duidelijk en op tijd gecommuniceerd door Bikester.
26 dec 2023
Bestel al jaren in alle tevredenheid bij bikester. Prima aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Levering altijd prima binnen een paar dagen. Uitgebreid assortiment in de onderdelen.
Groot assortiment, ook als jouw product er niet meer is heeft Bikester vaak wel een goed alternatief. Prijs is gunstig, zelfs als je verzendkosten meerekent.
nette levering, mooie hardloopschoenen voor een zacht prijsje. Retourlabel zat in de doos; heb ik niet gebruikt want de schoenen pasten goed.
13 jan 2024

andere pakketdienst

Zekur. Een andere pakketdienst. Zit nu al meer dan een week te wachten op een pakketje. Zou volgens de tracking al bezorgd zijn.
Groot assortiment aan goede producten tegen goede prijzen. Het ontvangen van producten duurt wel iets langer dan gemiddeld.
21 jan 2024
Super product (Red Cycling Products moutain winter schoenen) en zoals vermeld binnen de verzend tijd ontvangen!
Prima producten voor een goede prijs. De spullen worden netjes verstuurd. Nog geen problemen mee gehad.
Opmerking zending perfect ook wat betreft onderdelen.Alleen was de levertijd wat lang.