bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.301 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

BK
Baris K.
Alkmaar
snel en goede levering. Producten top!
7 jan 2024
altijd goede aanbiedingen, en op tijd
JH
Jeroen H.
Niederlande

Hele fijne prijzen en goede producten

Betere prijzen ga je nu niet vinden.
Snel bezorgd, product zoals besteld

Snel en goed

Snel, prima prijs en mooi materiaal
De track en tracé ging niet goed.
Snelle levering en goede prijzen
JH
Jeroen H.
Niederlande
21 jan 2024
Op het moment de beste prijzen.
Grote keuze, correct geleverd

Prima

Goede site. Niet duur. Snel
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van bikester.nl
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op 28 december geplaatst. De bestelling had vertraging door het weekend en de feestdagen. Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
Snelle correcte levering
21 jan 2024