bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.306 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

Bikester klantenservice reageert niet op melding kapot product bij levering

Bikester heeft de fiets snel geleverd. Helaas waren direct twee gebreken duidelijk. De schroefdraad van de pedalen is niet goed ingeboord, waardoor deze niet te bevestigen zijn. Ook is de derailleurbeschermer scheef en met veel geweld vastgeschroefd, waardoor dit metalen onderdeel flink verbogen is. Het meest vervelende is dat ik de klantenservice hier direct na ontvangst over heb aangeschreven, en dat hier na een week nog geen reactie op is.
10 mrt 2024
Heb 4 fiets onderdelen besteld 1 ontvangen in een doos waar 500 van deze onderdelen in kunnen. Hopen dat die andere 3 nog komen
18 feb 2024
Heb de zending nog steeds niet!!
3 feb 2024
Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn zoon. De fiets blijkt kwijt te zijn en is nog steeds niet geleverd. De klanten service heeft tot nu toe geen antwoord gegeven en ik ben afhankelijk van een transportbedrijf om mijn zending te vinden.
Tot nu toe heb ik geen vertrouwen in een goede afloop. Ik verneem hier dat Bikester nagenoeg failliet is en dat baart zorgen. Ook vind ik het gek dat je enkel met een creditcard kan betalen. Geen volgende aankoop voor mij
Ik wacht al bijna 1 week en heb nog niets ontvangen.vergeleken met Futurumshop of Mantel is dat te lang, temeer omdat ik nog geen enkel bericht over een leveringsdatum heb ontvangen.
7 jan 2024

Waardeloos

Levertijden verbeteren, 2 maanden wachten op standaard producten (ketting, derailleur, etc) is wel erg lang. Bereikbaar zijn en informatie verschaffen en dan niet in de vorm van een antwoordapparaat met het verzoek een mail te zenden. Die mail wordt vervolgens beantwoord met een standaard bericht waarin geen concrete informatie staat.
Antwoord van bikester.nl
Helaas had de levering te maken met de insolventieprocedure, heel wat diensten waren tijdelijk stopgezet. U werd daarvoor ook op de hoogte gebracht dat de bestelling vertraagd was. Mijn excuses dat u 2maanden moest wachten op de levering. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
Na ruim een week nog steeds niets ontvangen, maar wel betaald.
Antwoord van bikester.nl
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op 24 december geplaatst. De bestelling had vertraging door weekenden en feestdagen (25/26 december en 1 januari). Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
CB
Cor B.
Rotterdam
30 dec 2023
Nog niets ontvangen
Antwoord van bikester.nl
Controleert u alstublieft uw e-mails, ik neem aan dat de vervoerder contact met u probeert op te nemen (per e-mail of telefoon) om een leveringsdatum af te spreken. Ik zie heel wat update in de trackinglink dus ik ga ervanuit dat de vervoerder u nog niet kon bereiken. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
NP
Nancie P.
Nijmegen
23 jun 2023

Bestelling wordt niet geleverd

Er schijnt wat gebeurd te zijn tijdens transport. Om een heel lang verhaal kort te maken. De transportpartner heeft mijn bestelling retour gestuurd naar Bikester. Je zou dan denken dat Bikester vervolgens contact met mij opneemt, maar dat is dus niet gebeurd. Mijn betaling is wel teruggestort. Ik bestel er daarom niet meer.
21 jun 2023

Super langzaam en slechte communicatie

Op de site was alles op voorraad maar ik ben inmiddels meer dan een week verder na bestelling en heb nog niet eens een verzend bevestiging gekregen. Het duurde 4 dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn mail wanneer mijn bestelling verzonden zou worden…
22 jun 2023
Week na bestelling een e-mail ontvangen dat levering een week later wordt, was een verjaardagscadeau dat ik 2 weken voor de datum had besteld. Kon helaas ook niet meer annuleren nu wachten tot de levering dan retour sturen en wachten op mijn geld
14 jun 2023

Slechte communicatie

Bij het plaatsen èn betalen van de bestelling niet te horen gekregen dat de fietsbroek niet leverbaar is. Nu ik zelf ga kijken hoe het komt dat ik 'm nog niet heb, lees ik dat de broek niet leverbaar is. 80 euro he!!!Echt heel slordig
11 jun 2023

Geen levering, geen informatie.

Week geleden onderdelen besteld, nog geen verzending. 4 dagen geleden gemaild om info, alleen een automatische reactie gekregen. Inmiddels zit ik wel in de spamlijst en wordt er bij mij geshopped voor een review. Nou bij dezen dan.
20 jun 2023

Je hoort niets, bagger service

Slechte service. Alleen een bestelbevstiging en verder moet je maar afwachten. Wacht al langer dan de genoemde tleverermijn van 4-6 dagen. Ben zelfs benieuwd of het bestelde en reeds betaalde wel ga ontvangen. Eens en nooit meer.
30 jul 2023

De bezorgellende van dpd

Bestelproces verloopt prima, maar dan begint de ellende van dpd. lang onderweg en eenmaal in depot, met bericht bezorgen morgen -tussen zo laat en zolaat wordt niet meegedeeld. 3 dagen later nog niks ontvangen. Zoek in godsnaam een betrouwbare bezorger. DPD is altijd het zelfde liedje. Gaat mij toekomstig weerhouden om bij Bikester bestellingen te plaatsen.
2 okt 2023

Garantie niemand thuis

Als je door verhuizing een ander E-Mail adres krijgt en je wilt aan spraak maken op garantie word je gewoon niet geholpen terwijl het achter wiel nog in de garantie zat en bij een wiel van €500+ verwacht je wel goede garantie die ze dus niet willen geven.
EK
Eric K.
Eindhoven
16 sep 2023

U bent gewaarschuwd..

Bestelling uiteraard ongebruikt na 2 dagen retour gestuurd, na bijna 2 weken wachten en 3 mails van mij kant, uiteindelijk middels een claim via Paypal mijn geld terug gekregen, slechte zaak.U bent gewaarschuwd, ik bestel hier nooit meer wat.
24 aug 2023
Bestelling is niet aangekomen. Pakket opgehaald aan de Fivelingostraat. Man deed wel open, maar was op vakantie. Wist niet waar mijn pakket was. Meerdere keren met DPD gebeld. Helaas, hoge telefoonkosten, maar geen pakket, zoals beloofd was.
27 apr 2023
Dpd heeft niet geleverd, blijkbaar ligt het pakket bij een winkel in een adere stad. Dat was niet de afspraak. Nu moet ik vervoer gaan regelen om het pakket thuis te krijgen. Heb er thuis op zitten wachten
5 mei 2023
Beste, In dit geval mag u onze klantenservice een email sturen om de bezorgkosten vergoed te krijgen vanwege levering in een andere stad. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team