bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.301 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

Geen bericht wanneer opgestuurd is.En de vervoeder geen bericht wanneer het bezorgd wordt.En zonder bericht dat het al dagen bij de buren ligt DPD
Sneller leveren.
18 feb 2024
Telefoon opnemen, ipv bandjes afspelen en dan de verbinding verbreken. En zien jullie levertijden weer te halen
ES
Eltjon S.
Helmond
Order placed but never received. Also no refund.
31 dec 2023

Dubbele SPD-plaatsjes

Geef bij de pedalen aan daar spd- plaatjes bijzitten, nu heb ik ze dubbel.
Antwoord van bikester.nl
Niet gebruikte items kunt u binnen de 30 dagen gratis retourneren.

Pakket staat stil in Duitsland

Verzending met DPD en dat is altijd problemen is mijn ervaring. Pakket staat al een week stil in Duitsland. Twee maal bericht gestuurd naar Bikester en geen reactie ontvangen.

Teveel junkmail en vertraging

5 jun 2023
De fietsband was in elkaar gedraaid en vastgemaakt met superstrak aangetrokken tie-wraps. Waardeloos.
17 mei 2023

Leverancier prima, maar DPD als koerier verpest een hoop

De matige rating is volledig te wijten aan de keuze van Bikester voor DPD als koerier. Mijn pakketje is op zaterdagmorgen 0600 gearriveerd in het Nederlandse DPD depot en heeft daar tot woensdagochtend gelegen. Dat vind ik niet meer van deze tijd....
18 jun 2023
ALs je weet dat het druk is in je magazijn door een aantal feestdagen in Duitsland waardoor je van te voren weet dat je eigenlijk de bestellingen niet op tijd kan leveren zou dat een kleine moeite zijn dit te vermelden op de site of via de mail
11 jun 2023
Product is nog niet binnen, wel verzonden. Ik zou dit soort mails pas versturen als je weet dat de zending geleverd is. Product was voorradig, toch duurt het een week voordat ie verstuurd wordt, en dan nog wat dagen voordat het geleverd is...
20 aug 2023
De korting acties kloppen niet, en website eigenaar is niet bereikbaar om dit te melden. Je wordt na een aankoop gelokt met een korting code deze functioneert niet óf laat je geloven dat ze functioneert. Dit is misleiding
16 mei 2023
De bestelling is nu 6 werkdagen onderweg. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Het hoeft van mij niet de volgende dag bezorgd te worden maar dit is erg lang. Het heeft 4 dagen in Duitsland geleden.
Antwoord van bikester.nl
23 mei 2023
Beste, Door hoge drukte zijn de levertijden inderdaad iets langer geworden. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
DR
22 jun 2023
Heb de spullen nog niet ontvangen, dus ja lastig om dan een positieve review te plaatsen. In het verleden waren ook de prijzen iets gunstiger vergeleken met andere winkels🥹
Ik wacht nu al meer dan een week, terwijl men adverteerde met 3 tot 5 dagen. Het pakket is gemaakt, maar nog niet eens in het sorteercentrum. Nee, de service is het niet.
5 sep 2023

Reageren opklacht

Ik heb eenklacht ingediend, er wordt niet op gereageerd. Waarschijnlijk waren er geen 2 dezelfde banden meer die ik besteld dus is er maar een ander bijgedaan.
BS
B S.
Lattrop
3 aug 2023
Ik krijg nog geen reactie op een product die niet geleverd is maar wel door DPD als geleverd staat. De fout ligt bij DPD maar Bikester neemt geen contact op.
22 jun 2023
Duurde erg lang voordat de bestelling verzonden werd. Levering gebeurde niet binnen de gestelde tijd. De prijs is wel goed en alles netjes ontvangen.
25 okt 2023
Ik bestel een nieuwe helm maar ontvang een helm met productiejaar 2021. Dit vind ik belachelijk. Een helm is bederfelijk waar en gaat 3 jaar mee.
29 jul 2023
Ik heb totaal verkeerd artikel gekregen maar krijg 0 reactie van klanten service. Ben benieuwd naar de afhandeling.