hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.428 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

4 mei 2023
Op de site staat “Voor 23:59 besteld is dezelfde dag verzonden vanuit ons magazijn in Nederland”. Had het afgelopen vrijdag besteld en kreeg pas maandag bericht dat de bestelling werd verwerkt en het werd uiteindelijk pas op woensdag bezorgd. 2 werkdagen later dan beloofd. Was voor mijn dochters verjaardag op dinsdag… Zet dan gewoon op jullie site dat het 1 a 3 werkdagen duurt. Voorkomt teleurstellingen. Groet

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

Netjes en snel geleverd en keurige communicatie super!
Snelle en juiste levering in drukke eindejaarsperiode.
Mooie producten voor mooie prijzen en snelle levering!
17 dec 2023
Snelle levering e goede kwaliteit
Snelle levering... mooi product

snel geleverd.

snel geleverd.
26 dec 2023
17 dec 2023

Elsajurk is mooi maar bestelling niet compleet

Ik heb een Elsajurk besteld voor mijn dochter. De jurk is mooi maar helaas is mijn bestelling niet compleet geleverd. Ik mis de bijbestelde schoenen. Ik wacht nog op reactie aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn en ik nog geen reactie heb op mijn mail.
Antwoord van hetbeteremerk.nl
Goedemorgen, Ik zie dat de handschoenen zijn nagestuurd door ons en het probleem is opgelost! :)
10 jun 2023

Unicornrugzak is een topper!

Dochter helemaal blij met de grote rugzak. Degelijk materiaal, stevige schouderbanden, leuke uitstraling. Unicorn is helemaal hip en trendy. Ook bijgevoegd schoudertasje is erg in trek. Ook in lengte verstelbaar net als de rugzak. Rugzak heeft zijvakken en zelfs een binnenvak voor bijvoorbeeld een losse tekening. En broodtrommel, fruitbakje en twee bekers passen er ruim in! In de tas nog een verrassing aangetroffen in de vorm van een poppit unicornsleutelhanger! Kortom een topper!